MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Mi történt ma?

2007. szeptember 30. - georgejr
Kaptam néhány panaszos levelet, a mai napi késések miatt ki tud róla?

Keleti pályaudvar, 2007 szeptember 30. 15:35kor indult volna a vonatom, 15:30 kor még nem volt sehol. Aztán beállt, de a kedves hang bemondta, hogy műszaki okok miatt 20 percet késik. Aztán 30at, 40et, 70et, aztán már nem volt képük kiírni... .Bejön a kaller (amúgy inter city volt), hát ő nem tud semmit, csak amennyit a hangosbemondó mond.Késik. Parádés. Aztán feléled a magyar virtus, senki nem tud semmit, egymás helyeit foglalják el az egy órával későbbi vonathoz érkező utasok. Káosz a pályaudvaron, mindenki csak áll és vár. Én személy szerint nem tudtam hazamenni, mert nen értem volna el a csatlakozást, ami végül haZÁIG vitt volna. A helyjegy árát visszakértem, de mit érek vele. Másnap hajnalban vagyok kénytelen hazamenni, hogy beérjek az iskolába időben. Örület. Felsővezeték szakadás.... MÁV....I'm lovin' it! <3


Tisztelt MÁV!
 Felháborító ami 2007. 09. 30-án a Keleti pályaudvaron történt a vonatkéséssel. Senki semmi információt nem ad, az utast milyen kártérítés illeti meg, ha a vonat 100 perc késéssel indul? Eleve késve fog az utas a megadott állomásra /Zsákára/ érkezni, ahol már a távolsági buszra nem tud átszállni. Hol fog éjszakázni? Hogy megy másnap dolgozni stb. Feltétlen harcoljunk a kártérítésért. Egy utas hozzátartozójának felháborodása.      

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr32181858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hattyú 2007.10.01. 06:48:54

Ilyen előfordul, legyetek türelemmel! Mit akadékoskodtok! Képzeljétek csak el szegény MÁV dolgozók helyzetét! A sok buta utassal törődni és még a vonatokra is odafigyelni! Ti pedig csak morgolódtok, meg utazni akartok, no és persze a sok arcátlan még a jegyének árát is visszakérné, ahelyett hogy empatikusabb lenne és csendesen ülne a helyén! Elképesztő! Hová jutunk ha mindenki ilyen torz kapitalista alakká változik és a pénzéért még akar is valamit cserébe????

Láttam - olvastam · http://lattamolvastam.blog.hu 2007.10.01. 08:53:15

Sziasztok!

Én Sárbogárdon vártam párom tegnap este (07.09.30). Az Ő vonata "csak" a szokásos késést hozta, Délitől Sárbogárdig 15 perc (ez a járat is megérne egy panaszlevelet 4008.sz. járat). A Bp-ről közlekedő IC-k viszont rendre késtek. A sárbogárdi jegykiadó infoja: felsővezetékszakadás, pontosan Ő sem tudta hol, csak annyit, hogy a "Keleti körül".

magocska 2007.10.01. 09:56:41

Ilyenkor az a vicc, hogy senki nem tud semmit. Engem érdekelnének a késés okai is. Ha már információ van arról, hogy késik, akkor mellette lehetne az is, hogy miért, pl. vezetékszakadás. Bár lehet, hogy ez csak engem érdekel, szeretem tudni mi miért történik.

Ibigoo · http://indafoto.hu/ibigoo 2007.10.01. 10:55:11

A MÁV direkt az esetek túlnyomó többségében mindig tudja a fennakadások (többé-kevésbé) pontos okát...ilyenkor tessék őket felhívni ( 0640 494949 ).

oiduft 2007.10.01. 11:03:23

Én Vámosgyörkön vártam a Keletiből 20:02-kor érkező Crakowiára. Hiába. Először 40 perc késést mondtak be, majd még 15 percet, ezek után azt, hogy bizonytalan ideig késik. Végül este fél tízkor mondták be, hogy a vonat, amire akkor már másfél órája vártam, még 60-80 percet késik (azaz kb akkor indulhat a Keletiből, mármint ha egyáltalán kiengedik). De a késés okát nem mondták volna be, csak udvarias érdeklődésemre árulta el a pénztáros, hog felsővezeték-szakadás volt Rákoson, és nem tudja, mikor érkezik vonat Pest felől. Ha ezt korábban megtudom, akkor nem várok az állomáson többedmagammal, akik kikísértek, és nem rabolom sem az ő idejüket, sem a magamét. És itt kell megtudnom másnap, hogy a műszaki hiba délután fél négykor már megtörtént esemény volt, az utasokat mégsem tájékoztatták nemhogy megfelelően, de sehogyse... Ez a méreg, nem a cián.

mitnemertesz · http://mitnemertesz.blog.hu 2007.10.01. 12:21:56

Kedves Ibigoo!

A MÁV dolga ebben az esetben a korrekt utastájékoztatás. Nem érzem annak azt, hogy ott állva a pályaudvaron telefonálgatnom kellene. Többek között azért sem, mert ott van a hangosbemondó, amelyet pont erre a célra találtak ki.

"Kedves utazásra és utastársaikra várakozó vendégeink! Szíves elnézésüket kérjük, de Rákos nevű állomásunkon felsővezeték szakadás történt. Emiatt sajnálatos módon a Keleti pályaudvarra érkező és onnan induló vonatok előre nem meghatározható késést szenvednek. Kérjük szíves megértésüket és türelmüket! (A restiben ingyen sör és virsli enyhítheti jogos elégedetlenségüket...)"

magocska 2007.10.01. 15:53:17

Ibigoo, mitnemertesz:
Eddig még sose jutott eszembe, hogy telefonáljak ezügyben. És valóban a MÁV feladatának tartom, hogy tájékoztasson a hangosbemondón keresztül. Azonban ha a MÁV ezt nem teszi meg, akkor kénytelen leszek telefonálni.