Az ember lánya mindig reméli, hogy rendeződnek a dolgok, és végre nyugodt körülmények közt mehet be a munkahelyére dolgozni.
Azt szeretném megtudni, hogy mi az oka annak, hogy immár harmadik napja felháborító körülmények közt kell utaznom utastársaimmal együtt! Szokás szerint reggel várom a 06:41-es Szolnokról érkező gyorsított vonatot Gyömrőn, hogy 7 óra után néhány perccel beérjek a Keletibe, és még 8 előtt beérjek a munkahelyemre.
Persze a vonat késik, 7 órára már be is érkezik az állomásra, amin annyi ember van, hogy -néhány ember kivételével- NEM FÉRÜNK FEL!!!
És én még mindig az állomáson állok!!!
07:15-kor megjön a következő, amivel néhány perccel 8 után be is érkezem a Keletibe.
PONT EGY ÓRÁVAL A TERVEZETT IDŐ UTÁN!
És ezt a héten harmadjára művelik velünk.
Azt nem tudom a munkahelyemen meddig tolerálják, hogy 3/4 9-re érek be, de az biztos, hogyha kirúgnak kártérítést fogok követelni a MÁV-tól!
Mert felháborítónak tartom, hogy bármit megtehetnek, és sajnos meg is tesznek az utasokkal, hiszen tudják, hogy rájuk vagyunk utalva, hiszen valahogy el kell jutnunk a munkába.
Én abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy busszaL is tudnék járni.
Talán meg is teszem...
De előtte tudni szeretném mi az oka a héten zajló eseményeknek. Mert a vasuti dolgozó a kérdésünkre (jelzem udvariasan, nem ingerülten tettük fel a kérdést utastársainkkal!) flegmán annyit közölt nem tudja.
Hiszi a piszi, hogy három napos kinlódás után nem tudják!
SZÓVAL A KÉRDÉSEM MÉG MINDIG AZ, MIÉRT VAN EZ ÉS MEDDIG TART???
Egy "Tisztelt Utas"!
Csapkó Mária_MÁV-START_Ügyfélszolgálat írta:
*Tisztelt Utasunk! *
* *
* *
Köszönettel vettük 2007. szeptember 12-én e-mailben tett észrevételét.
Megkeresésével kapcsolatban az alábbiakról szeretnénk tájékoztatni.
2007. szeptember 12-én az Ön által igénybe vett 23349 számú vonat
Budapest – Keleti pályaudvarra forgalomszabályozási okokból kifolyólag
19 perc késéssel érkezett.
A rendszeres késésre vonatkozó felvetésével kapcsolatosan szeretnénk
tájékoztatni, hogy a vonatok menetrendszerinti közlekedését -
kötöttpályás jellegéből adódóan - sajnálatos módon több tényező is
befolyásolhatja hátrányosan. Ilyenek például a szélsőséges időjárási
viszonyok (szél, vihar, villámcsapás), műszaki meghibásodások
(síntágulás, jármű szolgálatképtelenség, felsővezeték-szakadás),
balesetek, forgalmi nehézségek. Mindemellett a bármely okból megkésett
csatlakozó vonat bevárása is adott esetben további késéseket
eredményezhet járataink menetrendjében. A normál üzemmenettől való
eltéréseket - a kötött sínpálya és a közlekedés biztonságának szigorú
szabályozása miatt - nem lehet a közúti közlekedésnél megtapasztalható
rugalmassággal kezelni, emiatt bizony többször előfordulhatnak késések.
/A késésekből eredő kellemetlenségekért ezúton szeretnénk szíves
elnézését kérni./
Biztosítani szeretnénk, hogy mindent megteszünk járataink menetrendszerű
közlekedtetésének biztosítása érdekében, és bízunk benne, hogy
törekvéseinknek köszönhetően a későbbiekben egyre kevesebb
kellemetlenséggel találkozik szolgáltatásunk igénybevételekor.
Megkeresését még egyszer köszönjük. Reméljük, hogy a megélt problémák
ellenére is megtiszteli Társaságunkat és akkor elégedett utasaink között
üdvözölhetjük. **
*Csapkó Mária***
Ügyfélszolgálati szakelőadó