Tök jó, hogy már vonattal is eljuthatunk Ferihegyre, de ha a kaller se tudja mekkora a kigyo amin ül az már ciki. Pláne, ha lelóg a peronról.
Sziasztok !
Csütörtökön reggel elindultunk egy hosszú hétvégére a ködös Albionba. Gondoltuk, hogy mivel nincsen sok cuccunk, kipróbáljuk a MÁV új szolgáltatását, azaz a vonatot a Ferihegy 1 terminálig. A járatsűrűséggel nem is volt gond, csak a megérkezéssel. A szerelevény hátuljába szálltunk fel, hogy ne kelljen sokat gyalogulnunk a Nyugatinál. Miután még nem jártunk ezen a vonalon, megkérdeztük Kőbány-Kispest után a kallert, hogy vajon a következő megálló a Ferihegy-e. Közölte, miután megnézte a kis kütyüjén (!), hogy igen az lesz. Megállt a vonat. Kinézünk jobbra, ott kerítés. Kinézünk balra, ott a szokásos sinek melletti kőtöltés. Erre kérdezzük a kalauzt, hogy mi a helyzet.mire ő: - Még nem álltunk be az állomásra, maradjunk nyugodtan. Még az a szerencse, hogy feltűnt, hogy a vonat nem nagyon akar beljebb állni az állomásra. Történt ugyanis, hogy túl hosszú volt a szerelvény, és a hátulja már nem fért a peronhoz. A hátsó 3 kocsi így a töltésnél, a perontól mintegy 20-30 méterre állt meg. Mondanon sem kell, hogy azonnal ugrás le a vonatról a kb. 1 méter "mélységbe", majd átbucskáztunk a kövek között, így eljutván a peronhoz. Kérdem én: ha már csináltak egy ilyen szolgáltatást, tudják, hogy mekkora a peron, miért nem tudják tájékoztatni legalább a kallert, ha már az utasokat nem, hogy ugyan szóljon már, azoknak akik a Ferihegyre mennek, hogy ne az utolsó 3 kocsiba szálljanak, mert az nem ér el a peronig? Így a kicsit kisebb növésű embertásrsainknak szinte lehetetlen a leszállás, csomaggal meg pláne!
Szóval aki erre utazik az nyugodtan használja a szolgáltatást, mert nem rossz ötlet, nem kell sokat gyalogolni a termiláig, csak arra figyeljen, hogy előrébb szálljon fel a vonatra, mert esetleg nem tud leszállni (nem veszi észre, hogy már az állomáson vagyunk, vagy egyszerűen fizikailag nem birkózik meg vele)...
-Aretuska-