MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Miért is fizetünk mi?

2007. szeptember 17. - georgejr
Szemét hegyek, de nem lehet, hogy a kedves utas volt igénytelen és teleszemetelte a vonatot, mire az áldozat odaért?

Már egy ideje foglalkoztat a kérdés, hogy miért is fizetünk mi enyi pénzt vonatjegyért?
Szombaton késő délután utaztam haza kedvesemmel Budapeströl Érd Felsőig Az új Flirt motorvonaton.(vonatszám: 4518)
A vonat útolsó ajtaján szálltunk fel  hisz sejtettem tömve lesz a vonat. Sétáltuk végig a szerelvényen hátha találunk egy üres helyet ahol kellemesen eltülthetjük azt a pár percet amíg haza nem érkezünk.
Találtunk is... de hát ott valaki ott felejtette a elemozsia maradványát. Oda nem volt gusztusunk helyet fogalalni.
A szerelvény elejébe sétáltunk találtunk még egy pár helyet.
Miért fizetünk akkor???
Mellékeltem egy képet amelyet sok szemetet véltem felfedezni a padlon és az ülésen is.
Nem tudom miért a mi zsebünkböl huzzák azt a sok drága magyar forintot, hogy a munkatársak kitakarítsák a szerelvényt amivel mi utasok utazni szeretnénk.
Ha igy történne egy szavam se lenne, de sajnos ezt nem tapasztalom.
Válaszukat elöre is köszönöm.

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr54167562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

államcsőd · http://www.allamcsod.hu 2007.09.17. 10:33:21

hát az utas a fasz. ha az utas se vigyáz a vagonra, akkor ki vigyázzon? :|

magocska 2007.09.17. 10:47:58

Azt hiszem, hogy pár morzsa nem olyan durva, hogy ki kellene miatta akadni. A vonat új, meg szép, nagyrészt tiszta is (gondolom).
Nekem sajnos sokkal mocskosabb vonatokhoz volt szerencsém. Egy Romániából érkezett vonat ülésén pl vércseppek voltak. Egy utas zsebkendővel és a vonat WC-jéből hozott vízzel takarította le. Na ez már durva. Oda nem ültem volna le, akármennyire is tele van a vonat.
Ez viszont csak pár ártatlan morzsa...

krtek24 2007.09.17. 13:07:12

Ha ilyen kérdések foglalkoztatnak, akkor csak gratulálni tudok. Majd fejtse meg nekem valaki, hogy mi ennek a levélnek az értelme?
Az én olvasatomban: volt a vonaton hely, semmilyen kényelmetlenséget nem kellett elszenvedni. Csak előrébb kellett menniük 10 métert. Hatalmas áldozat. De ha nem lett volna máshol hely, akkor is hatalmas erőveszítést igényel lesöpörni (akár a padlóra) azt két morzsát...

trewq 2007.09.17. 20:09:19

Még kevés ember halt meg néhány kenyérmorzsától. Amíg a régi vagonokat havonta sem takarítják ki rendesen, furcsa lenne, hogy az új vonatokat óránként takarítsák.

A 4 székből 3 tiszta volt, de ez kettőtöknek nem volt elég.

Nekem ez eléggé "Combinoval a corvinig" típusú bejegyzésnek tűnik.

marczipán · www.marczipan.blog.hu 2007.09.18. 05:48:22

egyem a husod a problemaiddal! megkerdezhetem a delibe hogyan jutottal el? mert ha bkv-val, akkor nem ertem a kirohanasod, egyebkent lehet kapni domestos torlokendot, vagj zsebre egy parat, ha nem birsz allni tiz percet...
süti beállítások módosítása