MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Amikor a kaller nem jön....

2007. szeptember 10. - georgejr
Ennyi. Ilyenkor nem lehetne ráterhelni a kalauzra a dolgot?

Üdvözletem.

Érd - Balatonszepezd útvonal, egy átszállással Székesfehérváron. Érdi jegypénztár zárva, tehát jegyvétel majd a vonaton.
A kalauz nem jön Székesfehérvárig, pedig nagyon vártuk, mert tudtam, hogy néhány percem lesz csak átszállni. Fehérváron nincs idő jegyet venni, de átszállás után kérik a jegyemet. Hiába mondom, hogy nem tudtam venni a vonaton, Székesfehérváron lehet kapni jegyet, mivel nem vettem és ő csak azt tudja, hogy ott száltam fel, ezért bünti.
Két órával utánam jött le egy barátom ugyanezen a vonalon, és ugyanígy járt.
Szerintem nem az én dolgom lenne nagy csomagokkal kaller után rohangálni...

Üdv.,
Tamás

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr43161593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2007.09.10. 12:51:53

Hiába jön a kaller, ő csak a saját vonatára tud jegyet adni.

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2007.09.10. 13:18:25

Érd és Fehérvár közötti szakaszra nem kellett megvenni a jegyet, az átszállásnál viszont szükséges lehet a jegyváltásra időt szánni, ott már neked kell gondoskodnod arról, hogy megvegyed a jegyet, ha az előző vontaton nem tudtad.

Jegkoko 2007.09.10. 13:49:00

Megsúgom érden mindig lehet jegyet venni, érd alsón van rendes pénztár fölsőn meg egy bódéba van berendezve, viszont ott is adnak jegyet.

krtek24 2007.09.10. 16:05:53

Nem hiába jön a kaller, ugyanis nem csak az ő vonatára tud jegyet adni, hanem bármekkora távolságra, akár átszállással is.

Egyébként meg ne haragudj, de ez tipikus töketlenség: ha nagyon vártátok, mert tudtátok, hogy nem lesz sok idő az átszállásra Fehérváron, akkor talán fel kellett volna állni, és megkeresni egy-két kocsival arébb. Nem nagy mutatvány...
Az már más kérdés, hogy mégis mit csinált a jegyvizsgáló Érdtől-Fehérvárig, de ha gyorsvonattal mentetek teljesen normális lehet, hogy nem ért oda újra Fehérvárig. Azt nem tudom, hogy a pénztár hogy tart nyitva, ez már más eset :)

dae 2007.09.12. 16:15:09

Jegkoko:

Érdről járok vonattal 15 éve, és megsúgom, nem éjjel-nappali bódé van felsőn...

IPG 2007.09.12. 21:08:59

Hát, ilyennel én is szívtam már. Cell-Pécs gyors Alsógyenesről Balatonszentgyörgyig, aholis nem jött a kaller. Két kaller a pesti gyorson, ami cca fél perc múlva indult volna, mondják ők nem tudnak kiadni jegyet, de jóarcok, ezért elmehetek Fonyódig. :)
Ott aztán leszálltam, vettem jegyet a Goldonira, majd amíg az nem jött, bementem megtekinteni a KöFit. :)

Amúgy megoldás lett volna az, ha kerülöd a kallert, és Reptértől veszel jegyet. Azt mondod, ott szálltál fel.

Amúgymeg múltkor jöttem Pestre Siófokról, és nem jött a kaller. Mindezt egy nyolckocsis gyorson. Természetesen nem ért oda.

Adani 2007.09.13. 17:16:06

Így igaz, utazás előtt feltékrépezni, h ha nem tudsz jegyet venni akkor átszállás után melyik az első jegykiadás nélküli állomás és addig kijátszani a kallert utána meg ha jön onnan kéred. Egyszer jártam úgy, h Kecsótól Csabáig jöttem és elfelejtettme szólni, h Szeged felöl megyek ( +15 km, nem nagy dolog), átszállás után meg a kaller büntetni akart, mert, h ez rövid jegy, ezt egészítse ki. anyád, mondom ,akkor majd leszállok Csorvás-alsón vagy Telekgerendáson, azt mondta akkor jó. Nem szálltam le, de ha leszállít akkor meg leszálltam volna, majd pár mp és felszállok, és mivel Csorvás-alsón nincs jegykiadás adnia kell jegyet.

ChGeri 2007.09.15. 11:08:15

Ja, és ha valaki így ér be a Déli (Nyugati) karámba? Magyarázkodjon a kiléptetőknek? Vagy lépjen le már Kelenföldön / Zuglóban?
süti beállítások módosítása