MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Unott pénztáros néni visszavág

2007. szeptember 05. - georgejr
Apró perverzió alant.


Tisztelt Illetékes Fülek!
Szeptember elsején történt ez a remek esemény velem a váci
pályaudvaron. A 13.17s zónázó vonattal akartam Pestre utazni. Mivel
bérletem még nincs, ezért jegyet szándékoztam venni. Namármost
13.09 perckor érkeztem az állomásra, ahol is két pénztár volt nyitva, de
mindkettő előtt 15 méteres sor állt. Véletlenül sem nyitottak volna egy
harmadikat. Én marha egy nagy sóhajjal beálltam a bejárathoz
közelebbibe. 13.16kor(!) kerültem sorra, és addigra már feltűnt, h a
másik sorba kellett volna állnom, az kétszer olyan gyorsan haladt.
Mögöttem egy apuka már percek óta kétségbeesve telefonált valami
ismerősnek ott a váci MÁVosok közt, m ő is a zónázóra szerette volna
felpakolni a gyerekét. Szóval a vonat 13.15kor érkezik be és 17kor
kiindítják.Villámgyorsan kértem a diákjegyemet, erre a szemmel
láthatólag mély katatóniában leledző jegykiadónő elkérte a
diákigazolványomat. Ezzel nem lett volna problémám, ha nem fél perc
múlva indul a vonatom. Káromkodva elővakartam, belebambult és végül
kiadta a jegyet. Mondanom sem kell, h épphogycsak értem el a
vonatot, én voltam az utolsó, aki felugrott, pedig szerintem még
többen szerettek volna azzal a vonattal utazni. Kérdem én, ha már a
vonat indulásának a percében járunk, mi a rossebnek ellenőrzi le? Ha
kamura kértem a kedvezményes jegyet, az úgyis az én bajom, ha
elkapnak, én fizetem a büntetést!De lehet, h őt az dobja fel, h
embereket szívathat. Mellesleg remélem, h a mögöttem telefonáló
apuka rátelefonált a MÁVos ismerősére, és rápiríttatott a nőre, aki
egyébként máskor is tetűlassúsággal dolgozik, és lenyalt zsíros haja
van, valamint citrombaharapott arckifejezése, csakhogy minden érintett
tudja, h kinek a sorához nem szabad állnia. Én megértem h szarul
keresnek meg ilyesmi, de azért a pénzért is meg kellene dolgozni, amit
kapnak, nem pedig akadályoztatni a többi embert az életben.

                                           Maradok tiszteletlenséggel: 1 váci utas

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr59157874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2007.09.05. 17:22:31

igazából számomra ez közelebb áll a rinyához, mint az érdemi kritikához, de persze ez szubjektív megítélés.

Subculture 2007.09.05. 19:17:55

elkérheti egyébként? szerintem nem. ha anyukám akar nekem jegyet venni, megteheti...

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2007.09.05. 21:47:03

Katina: ott a pont. Ezen felül a pénztárak többségén ki is van írva: A kedvezményre való jogosultságosultságot a vonaton ellenőrzik. Meg a karámnál.

Retekbácsi 2007.09.06. 16:00:02

En eddig csak azzal a felirattal talalkoztam, hogy "Kedvezmenyes menetjegy valtasa eseten kerjuk a kedvezmenyre jogosito igazolvany felmutatasat".
Tehat eszerint igaza volt a neninek.
Mondjuk ezen nincs mit rugozni, elkerte, megmutattad, felszalltal. Nagy kaland...

degu 2007.10.07. 15:28:18

jogunk van elkérni a diákigazolványt!mi az hogy azért a pénzért meg kell dolgozni te kis patkány?minket kell mindenért hibáztatni mi?abba sose gondoltok bele hogy nekünk mien szar lehet és leszarják a főnökök hogy kicsit jobb is lehetne!a pénztáros.......

georgejr · http://mav.blog.hu 2007.10.07. 17:10:48

Kedves Degu,

Gondolom, mint vasutas szólsz hozzá, így megkérlek, hogy a szavaidat válogasd meg.
Georgejr
süti beállítások módosítása