MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

A vonat személyzete elkésett, így 10 perc késés grátisz

2007. szeptember 04. - georgejr


Tisztelt Utazó Sorstársaim, Tisztelt MÁV !
 
Immár másodszor ragadok billentyűket, hogy elragadtatásomat fejezzem ki a személyszállítás számomra érthetetlen, bár nagyon is valóságos esetei miatt.  Előző levelemben a nagyságrendi késésekkel és a kocsik " kiváló " tisztaságával foglalkoztam, de rutinos pestre járó abonyiként ezeket már az ingázás természetes velejárójaként kezelem. (Sajnos)
Tegnap szeptember 3.-án a szokásos 16-15-ös záhonyi  "gyorsra"  szálltam fel, bár meditáltam, hiszen 16-10-kor indul a Monor-Szolnoki zónázó is, ez viszont mindenhol megáll. Valószínűleg a cegládi pu. átépítése és a vágányzár miatt ,sokadjára ismét változott a menetrend, így a 16-15-ös szintén megáll Monoron, és Albertirsán is.  5 perc különbséggel.    MIÉRT???   Nyilván, hogy még hosszabbítsuk a nálam még messzebbre utazók menetidejét...
De én fellszáltam erre, és bizakodva várta a 16-15-t, hogy végre útnak induljak a családomhoz. Vonatom kb 10 perc késéssel húzott ki a nyugatiból. A kalauzhölgy kedves érdeklődésemre elmondta, hogy a vonat személyzete elkésett...
Tisztelt Mindenki !
Hát ilyen is van???
Két vonat szinte azonos úticéllal szinte azonos időben indítása, csak a messzebb utazókat sújtja, főként, ha a rendszeresen betartott késéseket tetézi, hogy addig várakozik egy szerelvénynyi utas amíg végre jön egy elkésett kalauz.
Én meglennék nélküle is. A MÁV nélkül is...  De sajnos nem tehetem. Csak bosszankodom. Vajon a havi 54.000.-Ft-os bérletem mire jogosít fel engem?.... Tudom ennyiért már albérletet adnak pesten. De nem ezt a választ várom.
Üdvözlettel
KZS, Abony

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr63157326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2007.09.04. 16:01:47

Nem biztos, hogy a kalauz késett, a vonatszemélyzetnek más tagjai is vannak, ezen felül korántsem biztos, hogy önhibájukból késtek. Hiszen előfordul, hogy ez a személyzet előtt egy másik vonaton már dolgozott, és az a vonat késik, nem feltétlenül az ő hibájukból.

Labzo · http://labzo.extra.hu/ 2007.09.04. 19:10:59

Kaller egyszer lemaradt az egyik vonatról, ami Bp.-ről, Esztergom felé ment. Mivel kalaúz nélkül nem mehet tovább a vonat, persze, hogy a következő megállóban be kelletett várnia a kalaúzt, ami a későbbi vonattal érkezett, és nem azt tették, hogy egy, Bp. fele közlekedő vonatról szálljon át a kalaúz, hogy ne kelljen sokáig várniuk.
Logikus.

Dzsimbo · http://teszkopolisz.blogspot.com 2007.09.04. 22:13:54

Labzo: az kalauz!!!
Bocs, de engem nagyon zavart.

T. bátya 2007.09.05. 09:17:30

Bocs, de aki (jelen esetben a kalauz) vonattal jár munkába, annál könnyen összejöhet a 10 perc késés ;-)
De majd felhívják a figyelmüket, hogy ezentúl csak autóval mehetnek munkába...
süti beállítások módosítása