A vonat személyzete elkésett, így 10 perc késés grátisz
Tisztelt Utazó Sorstársaim, Tisztelt MÁV !
Immár másodszor ragadok billentyűket, hogy elragadtatásomat fejezzem ki a személyszállítás számomra érthetetlen, bár nagyon is valóságos esetei miatt. Előző levelemben a nagyságrendi késésekkel és a kocsik " kiváló " tisztaságával foglalkoztam, de rutinos pestre járó abonyiként ezeket már az ingázás természetes velejárójaként kezelem. (Sajnos)
Tegnap szeptember 3.-án a szokásos 16-15-ös záhonyi "gyorsra" szálltam fel, bár meditáltam, hiszen 16-10-kor indul a Monor-Szolnoki zónázó is, ez viszont mindenhol megáll. Valószínűleg a cegládi pu. átépítése és a vágányzár miatt ,sokadjára ismét változott a menetrend, így a 16-15-ös szintén megáll Monoron, és Albertirsán is. 5 perc különbséggel. MIÉRT??? Nyilván, hogy még hosszabbítsuk a nálam még messzebbre utazók menetidejét...
De én fellszáltam erre, és bizakodva várta a 16-15-t, hogy végre útnak induljak a családomhoz. Vonatom kb 10 perc késéssel húzott ki a nyugatiból. A kalauzhölgy kedves érdeklődésemre elmondta, hogy a vonat személyzete elkésett...
Tisztelt Mindenki !
Hát ilyen is van???
Két vonat szinte azonos úticéllal szinte azonos időben indítása, csak a messzebb utazókat sújtja, főként, ha a rendszeresen betartott késéseket tetézi, hogy addig várakozik egy szerelvénynyi utas amíg végre jön egy elkésett kalauz.
Én meglennék nélküle is. A MÁV nélkül is... De sajnos nem tehetem. Csak bosszankodom. Vajon a havi 54.000.-Ft-os bérletem mire jogosít fel engem?.... Tudom ennyiért már albérletet adnak pesten. De nem ezt a választ várom.
Üdvözlettel
KZS, Abony