MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

off: 150 km 5 óra alatt – emelt áron

2007. augusztus 29. - georgejr
Nos úgy érzem rendet kell tenni a fejekben egy kicsit. Ki látta hogy konkrétan augusztus 20-ról van szó? Lehet az én figyelmem kerülte el a dolog..
"Lényegében az index címlapjára írtál"
Kedves Gaborka. Az hogy index.hu címlapon volt a cikk ez nem Talendon folytán jött. Ezt a szerkesztők teszik ki.

Szándékosan tettem ki a Te cikkedet is Gaborka, hogy akkor lássuk kinek van igaza, bár a hangnem tényleg nem szerencsés, de úgy éreztem a korrektség megköveteli a publikálást.

Megkerestem a MAV-Start-ot, és utánanéztek hogy az adott időszakban késett-e a Venezia közel 80-100 percet.

Nos a késésekről:
08. 20. 15 perc
08. 21. 58 perc
08. 22. 5 perc
08. 23. 19 perc
08. 24. 68 perc
08. 25. 93 perc
08. 26. 3 perc
08. 27. 4 perc

Aki nem hiszi, hívja fel a siófoki állomásfőnököt.

Szóval. A vonat tényleg késett. Tehát a felesleges vádaskodások helyett nézzünk utána. Talendon 25-én utazott, akkor tényleg késett (megkérdeztem személyesen Talendon-t). Tehát neki van igaza. Innentől kezdve kérek mindenkit, hogy a felesleges vádaskodások helyett gondolkodjon. A blog célja nem egymás nyírása. Gaborka azt hiszem Talendon megérdemel egy bocsánatkérést. Legközelebb gondold át kérlek, hogy mit írsz!

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr37151884

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ismeretlen 2007.09.04. 22:03:27

Travel timesIf I would run a modern game most players would think saying: 5 hours travel time for a 150 km trip (less than 100 miles) on trains, when you look for the fastest option. Much less if I mention an EuroNight train. Yes, you pay extra for a supp…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bástya elvtárs (törölt) 2007.08.29. 13:17:33

Rendben georgj, bocsánatot kérek Talendon-től.

Ami a jövőt illeti, valóban nincs értelme egymás kinyírásának. Ha pedig a blog valódi célját nézzük, akkor javasolt lenne olyan cikkeket és hozzászólásokat írni, amelyekre lehet ésszerű megoldást találni. Szóval bunkó büfés, lehúzós kalauz, koszos büdős vagonok ellen szerintem akár még sikerrel is tudunk küzdeni, nemzetközi vonatok késése ellen, meg hogy miért csak x óra alatt jutok el vagy nem jutok el valahova, szerintem nem.

Egyébként a DB-nél sincs kolbászból a kerítés. Egyszer Regensburgból utaztam Halleba, Regensburgig autóval vittek. A vonatot amit kinéztem, sikeresen lekéstem, de szerencsére kora este volt még egy vonat, ami Hallebe elvitt. Azért csak szerencsére, mert ugyanez visszafele nem ment volna. Az IC ugyanis reggel megy az egyik irányba, este pedig megy vissza, így ha ugyanabban az időpontban Hallében tettek volna ki, és Regensburgba kellett volna mennem, akkor csövezhettem volna valamelyik állomáson...

georgejr · http://mav.blog.hu 2007.08.29. 13:25:46

Igazából minden kérdéssel foglalkozunk. Van értelme a külföldről késő szerelvényekkel is foglalkozni.

Bástya elvtárs (törölt) 2007.08.29. 13:48:29

Adott esetben igen. Pl. a Dacia nemzeközi vonat esetében már régóta bevett gyakorlat, hogy a magyar kocsik a Keletiből akkor is elindulnak, ha a Romániából érkező vonat késik.
Neked van ötltelet, hogy mit lehetne tenni a Venezia vonat esetében?

Egyébként van jónéhány ügy a tarsolyomban, amivel nem ártana, ha foglalkozna a MÁV, remélhetőleg némelyikénél lesz fejlődés...

titan 2007.08.29. 15:29:09

georgejr: igazából sztem Gaborkának abban igaza van, hogy a MÁV a nemzetköziek ab ovo késésével nemigen tud mit kezdeni, avval a másik vasúttársaságnak kéne...

Bástya elvtárs (törölt) 2007.08.29. 20:16:46

Egyébként ezen a szakaszon egyszer nálam is produkálta a máv a 150 km-t 5 óra alatt igaz nem emelt áron. Egy összes Balaton kedetű megállónál megálló gyorsvonattal mentem haza, aztán Lepsénynél már végre örült az ember, hogy most már sinen van a vonat, de sajnos Lepsénynél várt vagy fél órát. Az állomásra egymás után érkeztek be a vonatok, egyik sem indult tovább, csak az IC száguldott át. Aztán egyszercsak soha nem látott sebességgel (120 km/h) megindult a vonat, persze a következő megállónál (Szabadbattyán) szintén belekezdett a fél órát várakozásába. De rövid idő alatt kiderült, hogy nem csak a mi vonatunk volt ilyen szerencsés, hanem a mögöttunk haladó 4-5 további szerelvény is. Aztán újra megindultunk padlógázzal, de Székesfehérvárnál ismét fél óra várakozás. Aztán kiderült, hogy az történt, hogy valamilyen transzformátorállomás meghibásodott, ezért a vonatokat nem indíthatták kedvük szerint, mert ha a betáplálás távolról történik, akkor a felsővezeték elolvadna a túláramtól. Így kénytelenek voltak szakaszban adagolni a vonatoknak az áramot. Végülis majdnem 3 órás késéssel érkeztünk be a délibe.
Hogy a valódi ok mi volt, nem tudtuk meg. De gyaníthatólag szinesfémgyűjtő emberkék tevékenységének volt betudható a rendkívüli esemény. Hogy ez szintén miért csak nálunk probléma, azt nem tudom, itt még a mozdonyt is ellopnák, ha nem figyelnének rá...

From Magyarisztán with Love 2007.09.08. 13:42:10

Üdv!
Jelentem, csütörtök reggel szintén késett a Venezia.
Amikor reggel 7 körül megvettem a jegyem,a néni mondta (már az is csoda,hogy tudta!),hogy Gyékényes 25 perc késést jelentett.Ebből viharos gyorsasággal lett 40.Még jó, hogy belekalkuláltam a késést a napirendembe,így nem késtem el a órára megbeszélt találkozómról.

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2007.09.08. 20:34:43

Pénteken a másik irányba haladó vonat is késett ha jól tudom...
süti beállítások módosítása