Huhh hitetlenkedek egy picit. Végre egy jó dolog az akol mellett:)
Szia!
Ezúttal pozitív fejleményről tudok hírt adni. A múltkor küldött képemen
szereplő feliratot a jelek szerint azóta sikerült lemosniuk (sőt, a
kupéban található lakkfilces tageket is).
Van viszont egy új feature a Máv megStartosodása kapcsán. A Nyugatiban
péntek délután a szokásos, a csarnok közepéig érő sorok, illetve a
17:00-kor váratlanul bezáró pénztárokkal (persze ott a táblájuk, hogy be
fog zárni a pénztár, de tojnak rá megfordítani), és anyázó, izzadó leendő
utasokkal.
Ezt a megszokott, családias idillt kavarja fel egy Máv Startos
kukásmellényben bóklászó kalauz (rendesen kistáska, kézipénztárgép stb.),
aki egy vibrátornepper diszkréciójával szólítgatja meg a sorok végén
állókat, hogy nem-e akarnak-e jegyet-e. Akinek nem kell áfás számla, ámde
szeretné elérni a vonatát, az nála válthat jegyet. Lettismindjárt
örömbódottá.
A vándorpénztárost akár utasbarát szolgáltatásnak is felfoghatnánk. Persze
a józanabbakban egyből felmerülhetett, hogy ha van még egy munkaerő
jegyeladásra, az vajon miért nem ül be a rendes kasszához. A vasutat
alapfokon ismerők meg rögtön rávághatják, hogy két külön céghez kerül a
befolyt pénz: a kasszánál ülő mamókák a pályaudvarhoz tartoznak, míg a
kaller közvetlenül a Máv Start pénztárcáját gyarapítja. Ennyi jutalékot
vonna le a pályaudvarokon eladott jegyek után a "nagy" Máv, vagy a Máv
Start ennyi jutalékot fizetne a kalauznak a nála váltott jegyek után?
Üdv:
joghurt