Nálunk kultúráltisztánban megmondjuk a nevünket, úgy látszik máshol nem.
Helló,
A következő ma este történt.
Miskolc-Budapest IC ma 2007 aug 20 Miskolcról 18:28 kor induló Vércse IC.
A vonat 20:42 re ért be, és állt meg a Keleti pályaudvaron. Mivel a menetidő 1:55, legalábbis eddig ennyi volt, a 15 perces késést is beleszámítva 20:38 ra kellett volna beérnie a vonatnak. Többen a jegypénztárhoz mentünk kb 20-an, és kértük a pótdíj visszatérítését, (a kijelző táblán 20 perc késés fel volt tüntetve ) amit a pénztáraknál ülő kettő hölgy elutasított, mondván, hogy ők az ügyeletről ezt az utasítást kapták.
Felmentem az ügyeletre, ahol már egy fiú a panaszkönyvbe írt a késés miatt. Mondtam az ügyeletes tiszt hölgynek az esetet, mire közölte hogy 20:42 re ért be a vonat, ez a 15 perces késésen belűl van , mivel 20: 27 re kellett volna a vonatnak beérnie szerinte . Kérdeztem a hölgytől hogy mennyi a menetidő Miskolcról, mire ő nem adott választ. Mivel én úgy tudtam hogy 1:55, vitatkoztam vele, de megnémult, kérdeztem a nevét, nem árulta el.
Itthon első dolgom volt a menetidő ellenőrzése, és nagy megdöbbenésemre a korábbi 1:50 illetve utóbbi időben 1:55 ös menetidő most 1:59 volt a z ELVIRA-ban feltüntetve.
Akkor ezek szerint , most hogy elkerüljék a késések miatti kifizetéseket a menetidőt változtatják meg , növelik?
Miért nem inkább a tájékoztatásra és a csökkentésre törekszenek, pl nem áll a vonat a keleti előt perceket stb...?
Levelem célja tájékozató jellegű, és csak idegességemet írom ki, mivel pénzt vissza nem kaptam.
üdvözlettel
NI