Nos lassan, de biztosaan megjött a válasz, talán reménykedhetünk a változásban.
Tisztelt Georgejr - Mav Blogger!
Tartozom a MÁV-nak azzal, hogy az Önöknek is elküldött panaszlevelemre
(http://megintallunkvazze.blog.hu/2007/06/25/a_mav_22_csapdaja_avagy_gyoki_nyilt_leve)
adott válaszukat elküldöm megintallunkvazze szerkesztőségének is.
A jegy visszaváltásának problémája így megoldódott. Lassan, de dolgozik az
ügyfélszolgálat is.
Üdvözlettel:
Gyöki És akkor a levelek:
Első:
Tisztelt V. Gy.!
Köszönettel vettük Társaságunk részére megküldött elektronikus megkeresését, és
egyben szíves elnézését kérjük az adminisztrációs okok miatt késedelmes
válaszadásunk miatt. Rendkívül nagyra értékeljük, hogy munkánkkal kapcsolatban
visszajelzést kaphattunk, hiszen ezek segítségével javíthatunk szolgáltatásunk
minőségén.
Ugyanakkor őszinte sajnálattal olvastuk a menetjegy-kiegészítés nehézségeire
vonatkozó esetleírását. A történteket szeretnénk érdemben kivizsgálni, ezért
amennyiben rendelkezésére áll, kérjük, küldje el Ügyfélszolgálatunk részére -
az iktatószámra történő hivatkozás mellett - a vissza nem váltott 50%-os
menetjegy olvasható másolatát, valamint a Keleti pályaudvaron, illetve
Veszprémben eljáró pénztárosok beazonosításához szükséges adatokat. (E
tekintetben támpont lehet az érintett munkatársaink által kiadott bármilyen
menetjegy másolata, valamint mindkét visszatérítési igény benyújtásának pontos
időpontja, illetve a pénztár száma.) Ezzel kapcsolatban várjuk szíves
visszajelzését.
Kérjük, tolmácsolja kedvese részére őszinte bocsánatkérésünket az átélt
kellemetlenségekért, és bízunk benne, hogy a jövőben kellemes tapasztalatokkal
gazdagodhat szolgáltatásaink igénybevétele során.
Segítő együttműködését köszönjük.
Tisztelettel:
K.R.
ügyfélszolgálati előadó
Második levél:
Tisztelt Ügyfélszolglat!
Válaszukat köszönöm!
Veszprémben 2007.05.27 16.54-kor vásároltuk az 50% jegyet.
Budapesten 2007.05.28.-n 14.26-kor vásároltuk a 100% jegyet, itt nem váltották
vissza az 50%-os jegyet.
A pénztrárra nem emlékszem, remélem a mellékelt jegyből kiderül.
Veszprémben 2007.06.17.-n 11.00-12.00 között nem váltották vissza az 50%-os
jegyet.
Itt ilyenkor csak egy péztár üzemel...
Üdvözlettel:
V. Gy.
És végül a harmadik levél, szemünk könnyes....
Tisztelt V. Gy. Úr!
Köszönöm visszajelzését. A rendelkezésünkre bocsátott adatok alapján
megállapítható, hogy a 07589 számú menetjegy szabályosan került kiállításra,
annak kiegészítését menetjegykiadásra berendezett állomási pénztáraink
megkötések nélkül elvégezhették volna.
A visszatérítéssel kapcsolatban, az akkor érvényes Üzletszabályzat szerint az
utas a szerződéstől a menetjegy (helyjegy, pótjegy) visszaváltásával a vonatnak
az indulási állomásról való elindulásáig indokolás nélkül elállhat, és
menetjegye visszaváltását kérheti.
A menetjegy fel nem használását igazoltatni kell, ez alól kivételt képez, ha a
visszatérítési igény benyújtásakor a menetjegy érvénytartama még nem kezdődött
meg, illetve a visszatérítési igényt a fel nem használt menetjegy
érvénytartamán belül a jegyen feltüntetett kiindulási állomáson, vagy a
jegyváltás helyének állomásán nyújtják be, és a menetjeggyel utazás
egyáltalában nem történt. A fentiek alapján a visszatérítés elvégzésére -
igazolás nélkül is - mind Budapest-Keleti pályaudvar (kiindulási állomás), mind
Veszprém (jegyváltás helyének állomása) jogosult volt.
Ismételten szíves elnézésüket kérjük a jegykiadással kapcsolatban tapasztalt
kellemetlenségek miatt. Természetesen a 07589 számú menetjegy árát utazási
utalvány formájában visszatérítjük az Önök részére, tekintettel a
menetjegy-kiegészítés helyett megvásárolt teljesárú menetjegyre. A
lebonyolításhoz kérem, hogy küldje meg Ügyfélszolgálatunk részére a postacímet,
ahová a 3.300 Ft értékű kupont megküldhetem.
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy hasonló eset ne fordulhasson elő, ezért
az érintett pénztárosok figyelmét felhívtuk a körültekintőbb munkavégzésre.
Tisztelettel:
K.R.