Éljen a MÁV már rendelkezik olyan algoritmussal, ami kódot tud generálni!!! Jupiiii
Hello!
Ma telefonon rendeltem IC jegyet az új MÁV Direkt kék számon, a 0640494949-en. Tárcsázás után bájos női hang bemondja, vagy fél óra hosszat, s persze az én kontómra, hogy melyik telefonszámot is hívtam, mintha nem tudnám. Végül: if you speak English, press 9. Talán a félórás, s persze teljesen felesleges bemutatkozás helyett
ezzel kellene kezdeni, hogy a szerencsétlen külföldiek se adják fel.
Majd következik a telefonos menü, kiválasztom, hogy IC jegyrendelés, majd figyelmeztet a robot, hogy a jegyet a vonat indulása előtt legalább 24 órával át kell venni. Ez új. Eddig azért foglaltam IC jegyet, hogy ha a vonat indulása előtt 10 perccel esek be a pályaudvarra, akkor is legyen jegyem, most meg mászhatok ki külön a rendkívü
l felemelő élményt nyújtó pályaudvarra.
Ezután végre élő ember veszi fel a kagylót, harmadikra sikerül is megbeszélni, hogy honnan hova, mikor, kedvezmények, stb. majd elkéri a telefonszámom, a nevem. Biztos kell, hogy beazonosítsák a rendelésem, gondoltam naívan. Hát nem. Diktál egy 10(!) jegyű kódot,majd ez alapján kapom meg a jegyet. Rákérdeztem, hogy nem lenne-e ese
tleg elég a név és a telefonszám. Hát nem. A nagy KÓD kell. Ezek után mi a fenének nekik a név és a telefonszám? Ebből generálják a KÓDot? Vagy adatgyűjtés DM-hez?
udv
Gergo