MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

www.mavstart.hu első rész

2007. július 27. - georgejr
Régi adósságot szeretnék most leróni. Még a blog kezdetén elemztem szakmai és felhasználói szempontok alapján a www.mav.hu oldalt. Most ugyanezt tennem a www.mavstart.hu-val.

Szóval www.mavstart.hu
EJ-EJ.
Még mindig elég rusnya, de azért már használhatóbb. Továbbra sem a tájékoztatás, hanem az önreklám az elsődleges cél.
Változások, amelyektől picit jobb lett:
1.) van menetrend, igaz az égvilágon semmit nem csinál, csak elpostolja a beírt adatokat az elvírának, és ott újból le kell kérdezni.... De mondjuk elfogajuk...
2.) A menüpontok lecsökkentek, és a struktúra is használható lett.
3.) van rss bár nem működik:) Legalábbis nekem ezt adta vissza.

SELECT mid,xtitle,xhead,xstartdate FROM content_hir WHERE xstartdate<1185515447 AND xenddate>1185515447 AND xnewscat="146731184ec7b2" ORDER BY xstartdate DESC LIMIT 10,
Cinkes.

Negtívumok:
1.) Nincs optimalizálva a keresőkre
2.) Keresés nem műjödik töredékszó esetén
3.) Van egy szerkesztőségi rendszerük, gondolom jó áron megvették, ami ráadásul tele van hibákkal, de nem voltak képesek továbbra sem kirakni a fontos információkat.

Összefoglalva az a hivatkozás, hogy a weblap nem felel meg az aktuális vis majoros, szakadásos görbülős késések publikálásásra elhasalt. Akkor miért nem tájékoztatnak?

Folyt. köv

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr25126175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fedup Sári 2007.07.27. 13:10:36

Azért a honlapnak a "Küldetésünk, jövőképünk" a legjobb rovata. Ha szoktál vonatozni, szétröhögöd az agyad rajta.

www.mav-start.hu/mavstart/kuldetes.php

"Küldetésünk, értékrendünk
Utasaink és megrendelőink igényeit magas szinten kielégítő, komplex szolgáltatásokat nyújtó, megbízható szolgáltató vasút
Vonzó életpálya felkészült és elhívatott munkatársainknak
Érték tulajdonosainknak
Környezettudatos piacvezetőként a társadalom számára a fenntartható mobilitás motorja
--------------------------------------------------------------------------------
Alapelveink, értékeink
Társadalmi szerepünk eredményessége, ügyfélkapcsolataink sikere, fejlődésünk és működésünk hatékonysága munkatársaink tudatos felelősségvállalásán nyugszik.

Társadalmi szerepünkről
Szolgáltatásaink a társadalom számára alapvetőek és meghatározóak
Jövőorientáltságunk alapja a környezetünk iránti elkötelezettség
Ügyfeleinkhez fűződő kapcsolatainkról

Értékrendünk fókuszában ügyfeleink állnak
Komplex szolgáltatásaink megbízhatóságával biztosítjuk elégedettségüket

A fejlődésről
Piacorientált üzleti magatartásunk tudatos és innovatív fejlesztési politikánkban nyilvánul meg – dinamikus összhangban a piaci folyamatokkal

Társaságunk működésről
Teljesítményorientált szolgáltatásaink pillérei a versenyképesség, a hatékonyság, a gazdaságosság és a rendszerszemlélet

Munkatársainkról
Munkatársaink elismertsége és szakmai megbecsülésének alapja tudásuk folyamatos megújítása, az összehangolt csapatmunka és a hagyományok tiszteletére épülő hivatástudatuk
--------------------------------------------------------------------------------
Jövőképünk
Közép-Kelet Európában meghatározó szerepet játszó, hazai piacvezető, üzletileg sikeresen működő, európai színvonalú, ügyfélközpontú, dinamikus és hatékony személyszállítási szolgáltató társaság.
--------------------------------------------------------------------------------
Környezetvédelem
A vasúti közlekedés mindamellett, hogy fajlagosan kevesebb energiát igényel, kisebb környezetterheléssel jár, mint a közúti közlekedés. Ennek a felismerésnek köszönhetően a jelenleg világtendencia szinten hangsúlyos közúti és a légi közlekedés mellett egyre nagyobb teret nyer a vasút."

greggrant 2007.07.27. 15:22:09

Na, de legalább már marketingesük is van: www.mavstart.hu/ajanlatok/utazasi_ajanlat.php?mid=1468b5cbfd8245 ez a kilométergyűjtő akció tetszik, de ettől nem lesz nagyobb a forgalmuk szerintem. PR-nak viszont egész jó: jutalmazzuk meg a kitartó utazóközönséget! De hányan is tudnak róla???

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2007.07.28. 14:00:42

Elkezdték építeni a kordont a Délibe, lassan itt is csak jeggyel / bérlettel lehet felszállni a vonatra

petya.bacsi 2007.07.28. 15:51:53

Ugyanmár! A honlap legalább annyira színvonalas, mint maga a cég.

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2007.08.01. 15:27:59

A kordon az ICknél is van / lesz?

rolling 2008.04.11. 23:52:48

2008.03,25.idő:11.43Tapolca-Bp gyors1osztály.Indulásnál m2ár nincs víz/mosdó,wc/Szörnyű állapot,érthetetlen volt számunkra,miért kér ezért pénzt a Máv?Sőt az IC -n a 2.oszt jegy 170ft-al kevesebbe kerül!Milyen alapon nevezik 1osztálynak az ilyen vagonokat?Nem egyedi eset,naponta üzemel,amit kamerával rögzitettem.Csak a jegyvizsgáló volt tíszta,ezez a szutykos,nagyon büdös vonaton!Versenyképesség?Elégedetség-MÁV?

rolling 2008.04.12. 00:10:16

Tapolcáról Bp-re érve 7 biztonsági őrt számoltunk a Déliben,a peron ellenörök mellett1m-re/Alankotás-u-/hajléktalanok,ittalozó emberek,közvetlen a kijáratnál.Erre is van keret?!Az indulás elötti percekben:1 ronggyal végigrohant1takaritó,"letörölve"a mosdót,a polcot stb,,Minőségről szintén videó felvétel.két hét után is borzongás:2008-ban,Unios tagországban,ekkora összegért??

rolling 2008.04.12. 00:24:22

Még mindig Tapolca-BP.Az ablak annyira nem szigetelt oldalt,hogy egy egész nylon táskát gyürtünk az újjnyi vastag üreges részbe,a hideg ellen:első osztályon!Mint egyszerű utas kérdezem-a drága /mill/reklámok helyett tettekre lenne végre szűkség,nem?A vezetők negyedévi prémiuma miért van kifizetve?Nyáron 32C utazunk,arra hivatkoznak:EZ NEM LÉGKONDI:És mi irogatunk panaszkönyvbe,4éve nem válaszolt a MÁV!
süti beállítások módosítása