MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

A hőség miatt ismét lesz sebességkorlátozás a MÁV vonalain

2007. július 20. - georgejr
A MÁV vonalain az éjszaka kijavították a pályahibákat, de a hőmérséklet emelkedésével ismét sebességkorlátozások lesznek napközben - tájékoztatta Kavalecz Imre, a MÁV-Start Zrt. szóvivője. Hozzátette: a hőmérséklet emelkedésével ismét bevezetik több helyen is a biztonsági sebességkorlátozásokat és a MÁV továbbra is fokozott pályafelügyeletet tart. A torlódások elkerülése érdekében a Budapest-Veresegyház-Vácrátót-Vác vonalon a hétvégi közlekedési rend érvényes, vagyis csak óránként közlekednek a vonatok. A budapesti Nyugati pályaudvarról Vácrátót-Vác felé minden óra 48. percében, Vácról Vácrátót-Veresegyház érintésével Budapestre minden óra 23. percében indulnak vonatok.
 
Kavalecz Imre szerint a tartós meleg a vasúti biztosítóberendezések működésében is zavart okozhat, de fokozott ügyeletet tartanak és a karbantartó egységek is készen állnak arra, hogy azonnal kijavítsák a hibákat.

 

A közlemény kitért arra: ha a vasúti kocsiban nem működik a klímaberendezés, a MÁV igyekszik még a vonat indulása előtt újabb vagont csatolni a szerelvényhez. Ha nincs lehetőség a hiba kijavítására, akkor a vasúttársaság visszatéríti a komfortdíjat az utasoknak. A jegyvizsgáló igazolást állít ki, amelynek felmutatásával az utasok átvehetnek egy kis üveg ásványvizet az étkezőkocsiban vagy a mozgóárusnál. A vízre azok a gyerekek is jogosultak, akiknek még nem kell IC pótjegy. A személyszállító vonatok utasainak - ha vonatuk előre nem látható okok miatt tíz percnél többet várakozik - ásványvizet biztosít a MÁV-Start Zrt. - áll a dokumentumban.

forrás:mti 

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr8121703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2007.07.20. 15:57:18

előre nem látható okok miatt várakozó vonat kapcsán a kifogás: nem tudtuk hogy itt és most kell ásványvíz, ez nem előre látható.

Ha előre látható a várakozás: nem jár az ásványvíz.

Az utason megint nincs füstszűrős sapka.

KTamas (törölt) 2007.07.20. 16:26:18

"A torlódások elkerülése érdekében a Budapest-Veresegyház-Vácrátót-Vác vonalon a hétvégi közlekedési rend érvényes, vagyis csak óránként közlekednek a vonatok."

Ezt persze b---ott/ik a Máv Stop ZRt. jelezni az Elvirában, tegnap persze lazán kimentem a 18:23as vonathoz... ott közölték hogy hát az épp nincs most.

efi 2007.07.20. 22:22:51

Mégis inkább MÁV Start, ők a megrendelők. Az Elvira (és a MÁV informatika) "hozott anyagból" dolgoznak. De azért utóbbiak is elszúrhatták persze.

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2007.07.21. 00:23:50

Természetes, hogy a két cég közül bármelyik hibás lehet, ellenben ha a közlemény megjelenik nyilvánosan, akkor az az információ megjelenhet az oldalon, ha figyelik a híreket.

Hicudzsi · http://spakli.blog.hu 2007.07.21. 00:47:37

Csütörtök reggel 20 perc késéssel indult a fent említett vonat azután még vagy negyed órát álltunk kint Rákosrendező előtt a pályán.

Az első érdekesség az volt, hogy vonat még sehol, de a hangosbemondó azt szajkózta: két perc múlva indul a vonat és szálljunk fel rá.

Egyébként ez a vízosztás jópofa dolog, de szerintem azért alapból mindenki egy nagy üveg vízzel induljon el otthonról nyáron.
:/

Nekem a vasúti kocsikkal van bajom, hogy egyszerűen életveszélyes gyerekkel fel- és leszállni.

Pont ezen a Bp.- Veresegyháza-Vác vonalon olyan iszonyat meredek lépcsők vannak, hogy pl. babakocsit nem is lehet feltenni rá, a gyerekek meg sírnak mert nem tudnak ugrásból hegyet mászni: hatalmas rés a kocsi meg a peron között és magas lépcsők. A kisebbik gyerekem felszállásnál majdnem bele is csúszott a lyukba jó, hogy volt rajta bébiheveder ami a csuklómra volt kötve plusszban, így nem lett baj.

A másik meg, hogy nem lehetett kinyitni az összes ablakot a kocsiban, vagy három-négy be volt ragadva így nem járt a levegő... :S

Vagy csak én vagyok túl igényes?


Még egy kérdés: miért kell úgy megépíteni az állomásokat, hogy az esetleges le és felszálló utasok két induló/érkező vonat között álldogálljanak? Miért nem lehet a közbülső peronokat megszüntetni - ahol annyira keskeny - és a sín másik oldalára építeni egyet? Nem vagyok szívbajos, de mindig halálfélelmem van, mikor a kölkökkel fel- és leszállunk a vonatról. Kész kalandtúra...