MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Mary Poppins harcol az igazáért

2007. július 11. - georgejr
Szegény Marynek nem segített az esernyős trükk sem:( Mint emlékezetes megváltotta az ünnepi 33%-os retúrt csak nem mondták, hogy a 30 nap az július 1-2 között él...
Most megpróbált elégtételt venni. De nem, kiegészítő jegy nincs, és különben ilyen kedvezményre nem is jogosult....

"A helyzet fokozódik, majd elhal….

Ha még emlékszel, én voltam az, akit rendesen átvert a MÁV a 33%-os alkalmi menettérti kedvezménnyel. A MÁV Direkt-től kaptam az infót, (még július 5-én, talán írtam is az előző levélben)miszerint vegyek kiegészítő jegyet Győrben. Ámde. A helyzet fokozódik. Győrből továbbutaztam Sárvárra autóval. Mivel július 6-án akartam visszajönni Pestre, és tudtam, hogy nem lesz olyan egyszerű a jegyvásárlás, már 5-én kimentem a sárvári pénztárba. Elmondtam, hogy szeretnék Győrig egy egészet, onnan pedig egy kiegészítőt a 33%-os jegyemhez Pestig. Nos, ő nem tudott nekem kiegészítőt adni (de legalább láttam rajta a segítőkészséget, Sárváron mindig nagyon kedvesek a pénztáros hölgyek), azt mondta, próbáljam meg ott, ahol vettem, de semmi jóra ne számítsak, mert hivatalosan már nem is létezik 33%-os kedvezmény. (Illetve, ha létezik is, 30 évesen, nem diákként, nem vagyok rá jogosult) Jobban járok, ha veszek egy egészet Sárvár-Bp viszonylatban. Így tettem.

Aztán ma (július11.), mivel ráértem, kikocogtam a Keletibe. Hétköznap van, ráadásul dél, nincs tömeg, mindenki ráér. Már itt tévedtem. Teljes az őrület a Keletiben. Talán 4 pénztár üzemelt, hosszú sorok. Egyikbe se merem beállni, mert én is pipa vagyok, ha valaki előttem a sorban egy 10 napos panasszal szórakozik, és nem siet sehová. Az információs ablak felé vettem az irányt, ami megdöbbenésemre elköltözött az eddigi, egyébként meglepően logikus helyéről, a pénztárak mellől. Van egy A4-es lap az üvegen, miszerint információ a 9. vágány mellett az ügyeletes tisztnél. Megkerestem. Pici szoba, ajtóban rögtön két számítógép két hölggyel. Elég nagy a jövés - menés. Hölgyek mögött pult, pultban újabb két hölgy. Nos, a baloldali számítógépes hölgyhöz fordultam, de aztán a pult mögül érkezett válasz. Jól megnézte a jegyemet, vonogatta a vállát, majd felajánlotta a panaszkönyvet. Illetve megkérdezte, hogy merre jártam, és mit keresek itt a győri jegyemmel…Kedvesen mondtam, hogy ahhoz neki az égvilágon semmi köze, de elmeséltem a vonat – autó - vonat túrámat, nem mintha ez bármit javított volna a helyzeten. Aztán úgy érezte, hogy ez így elég kevés, úgyhogy telefonálgatásba kezdett. Kb. 25 percet álltam ott, vártam, és hallgattam, ahogy a teljes reménytelenség átveszi az uralmat. Senki nem tud semmit, megpróbált meggyőzni arról, hogy a pénztáros kisasszony tájékoztatott a kedvezmény érvényességérő…stb. (Talán rémlik az előző levelemből, hogy NEM VESZEK RETÚRT!!!) És a kedvencem: nem tudok hozzá kiegészítőt venni, mert ez a jegy lejárt!!!! Mint 33%-os sem érvényes! (elvégre július 2-án vettem, rá van írva hogy 1 hónapig érvényes, ma meg ugye július 11-e van)

A vége tehát az lett, hogy beírtam a panaszkönyve. Hiszen a pénztáros hölgy tájékozatlansága miatt 134%-os árat fizettem egy győri jegyért, csak oda.:) Ismételten figyelmükbe ajánlottam (írásban) remek blogodat, majd távoztam. Kíváncsian várom a levelet, amit 30 napon belül fogok postán kapni.:)

A MÁV hozta szokásos formáját. Győrig egy egész jegy 2040 Ft-ba kerül. Nekem sikerült kedvezményesen 2740 Ft-ért utaznom…

Üdv: Poppins"

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr6116364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása