MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

33%.-os szivatás

2007. július 05. - georgejr
Mary Poppins küldött egy érdekes esetet, ami a MÁV Start aranyos akciójához kapcsolódik. A másik, meg nagyon vicces:)

Szia!



Még egy kissé pipa vagyok, ugyanis most tettem le a telefont, a MÁV Direkt-tel beszéltem.

Nálad olvastam, hogy a július 1-én és 2-án megváltott 33%-os kedvezménnyel vásárolt menettérti jegyem ma már nem érvényes.


Kicsit ideges lettem, mert a Keletiben a pénztáros hölgy még azt is megkérdezte hétfőn délelőtt, hogy biztos nem jövök-e vissza egy hónapon belül. Mondtam, ja, az más. Dehogynem. Ide nekem a retúrt! Egyébként nem szoktam menettértit venni, mert elég bizonytalan, hogy mikor és főleg hogyan megyek legközelebb Budapestre, de gondoltam 33% kedvezményért megéri. Illetve az sem hátrány, hogy nem kell mégegyszer sorba állnom. Hát, de.  Tulajdonképpen vettem egy egy útra szóló 140 km-es jegyet 33%-kal olcsóbban. Ok, az is pénz, na de akkor is!

A jegyen a következő olvasható:

Budapset Keleti Pu

33% Alkalmi menettérti

2. osztály

Érv: 2007. 07. 02.  1 hónap

ÁFA tartalom....stb




Ehhez képest, mint kiderült, a jegy csak 1-én és 2-én lett volna érvényes. Tehát aznap, amikor vettem, vissza is kellett volna jönnöm vele, nehogy érvényét veszítse...(A jegy egyébként 140 km-re szól, vagyis retúrként 1 hónapig érvényes.) Csak ezt a pénztáros hölgy, aki kedves volt és mosolygós, elfelejtette mondani. Vagy ami még rosszabb, ő sem tudta. Most, hogy beszéltem velük telefonon, ez tűnik valószínűbbnek...


A telefonos kisasszony felvette a panaszomat, kértem, hogy akár az Elvirán, akár a pénztárakban jelezzék, hogy bocs, gyerekek, hiányos volt a tájékoztatás, necsodálkozzatok, ha meg lesztek büntetve (mert meg lesztek, ezt a telefonos kisasszony elmondta), illetve figyelmükbe ajánlottam nagyon hasznos kis blogodat.

Azt mondta, az Elvirát nem a MÁV üzemelteti, na, ez is vicces, az, hogy ott mi jelenik meg, az nem a MÁV hatásköre. Hanem kié?!


Kérdezte, óhajtok-e panaszt tenni. Óhajtottam. Válasz 30 napon belül e-mail-ben. Ha értelmes, átküldöm.

És egy plusz adalék: a hétfői vonatom, ami egy EC, tehát helybiztosítás nélküli pótjegyet kellett rá vásárolnom 390 Forintért, 20 perc késéssel érekezett meg Győrbe. Tudom, hogy ezt a tipusu pótjegyet nem tudom visszaválltani, de gondoltam, teszek egy kósza kísérletet:

"- Jó napot kívánok. Most érkeztem Bp-ről a Bartók EC-vel, ami 20 percet késett, van mód visszaválltani a pótjegyemet?


- Nincs. Nemzetközi forgalomban közlekedő vonatoknál nem lehet.

- Ok. Akkor miért kellett 390 Forintot fizetnem a pótjegyért?


- A plussz szolgáltatásokért.

- A 20 perc késés plussz szolgáltatás?


- Nem.

- Akkor mire gondol?


- Hát....tiszta a wc."



Üdv!



Poppins




Képünk csak illusztráció!
Avagy az alapszolgálatásba ez tartozna?


A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr44112262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsimbo · http://teszkopolisz.blogspot.com 2007.07.05. 19:55:58

Hat ez a kep akar illusztracuio, akar nem, jelen esetben eros csusztatas! EC-n soha nem latsz ilyen WC-t. Igy csak hiteltelenne valik a blog. Szerintem nem poen.

georgejr · http://mav.blog.hu 2007.07.05. 21:41:07

Dzsimbo ez igazabol egy pici sarkitas. Ugyanis, ha a tiszta wc plusz szolgáltatás akkor ez van az alap árban?:

Dzsimbo · http://teszkopolisz.blogspot.com 2007.07.06. 14:43:51

Oké, így már teljesen érthető. Vehetjük úgy is, hogy az alap árban nincs wc :)

FeriAHegyrol 2007.07.11. 19:30:52

Csak annyit mondanék, hogy rajta van hogy alkalmi menettérti, ez viszont azt jelenti, hogy valami esemény, rendezvény miatt vehető igénybe az érvényességi időtartamon belül, de legfeljebb a rendezvény, esemény ideje alatt.
süti beállítások módosítása