Szia!
Még egy kissé pipa vagyok, ugyanis most tettem le a telefont, a MÁV Direkt-tel beszéltem.
Nálad olvastam, hogy a július 1-én és 2-án megváltott 33%-os kedvezménnyel vásárolt menettérti jegyem ma már nem érvényes.
Kicsit ideges lettem, mert a Keletiben a pénztáros hölgy még azt is megkérdezte hétfőn délelőtt, hogy biztos nem jövök-e vissza egy hónapon belül. Mondtam, ja, az más. Dehogynem. Ide nekem a retúrt! Egyébként nem szoktam menettértit venni, mert elég bizonytalan, hogy mikor és főleg hogyan megyek legközelebb Budapestre, de gondoltam 33% kedvezményért megéri. Illetve az sem hátrány, hogy nem kell mégegyszer sorba állnom. Hát, de. Tulajdonképpen vettem egy egy útra szóló 140 km-es jegyet 33%-kal olcsóbban. Ok, az is pénz, na de akkor is!
A jegyen a következő olvasható:
Budapset Keleti Pu
33% Alkalmi menettérti
2. osztály
Érv: 2007. 07. 02. 1 hónap
ÁFA tartalom....stb
Ehhez képest, mint kiderült, a jegy csak 1-én és 2-én lett volna érvényes. Tehát aznap, amikor vettem, vissza is kellett volna jönnöm vele, nehogy érvényét veszítse...(A jegy egyébként 140 km-re szól, vagyis retúrként 1 hónapig érvényes.) Csak ezt a pénztáros hölgy, aki kedves volt és mosolygós, elfelejtette mondani. Vagy ami még rosszabb, ő sem tudta. Most, hogy beszéltem velük telefonon, ez tűnik valószínűbbnek...
A telefonos kisasszony felvette a panaszomat, kértem, hogy akár az Elvirán, akár a pénztárakban jelezzék, hogy bocs, gyerekek, hiányos volt a tájékoztatás, necsodálkozzatok, ha meg lesztek büntetve (mert meg lesztek, ezt a telefonos kisasszony elmondta), illetve figyelmükbe ajánlottam nagyon hasznos kis blogodat.
Azt mondta, az Elvirát nem a MÁV üzemelteti, na, ez is vicces, az, hogy ott mi jelenik meg, az nem a MÁV hatásköre. Hanem kié?!
Kérdezte, óhajtok-e panaszt tenni. Óhajtottam. Válasz 30 napon belül e-mail-ben. Ha értelmes, átküldöm.
És egy plusz adalék: a hétfői vonatom, ami egy EC, tehát helybiztosítás nélküli pótjegyet kellett rá vásárolnom 390 Forintért, 20 perc késéssel érekezett meg Győrbe. Tudom, hogy ezt a tipusu pótjegyet nem tudom visszaválltani, de gondoltam, teszek egy kósza kísérletet:
"- Jó napot kívánok. Most érkeztem Bp-ről a Bartók EC-vel, ami 20 percet késett, van mód visszaválltani a pótjegyemet?
- Nincs. Nemzetközi forgalomban közlekedő vonatoknál nem lehet.
- Ok. Akkor miért kellett 390 Forintot fizetnem a pótjegyért?
- A plussz szolgáltatásokért.
- A 20 perc késés plussz szolgáltatás?
- Nem.
- Akkor mire gondol?
- Hát....tiszta a wc."
Üdv!
Poppins
Képünk csak illusztráció!
Avagy az alapszolgálatásba ez tartozna?