MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Bunkó kalauz

2007. július 04. - georgejr
Ismerős a bunkó kaller, Tamás fogott egy újabb méretes példányt.

Tiszteletem, H.Tamás vagyok.


A mai napon, 2007. július 4.,Herendről Székesfehérvárra utaztam a 6 óra 39 perckor induló vonattal.
Márkónál kérte a jegyemet a kalauz. Mivel  Herenden  ritkán van nyitva a pénztár, ami ezen a napon is volt,
Azonnal jeleztem a kalauznak honnét hová utazom, és készültem a jegy ellenértékének kiegyenlítésére.
Azonban az illető kalauz minősíthetetlen goromba módon felelőségre vont, hogy mért nem váltottam jegyet,
Hisz tudja hogy van pénztár Herenden.
Tájékoztatásomat nem elfogadva bűntetéssel, rendőrséggel fenyegetett, modortalan, gusztustalan hangnemben.
Teljesen felháborodva kényszerülök az illetékes helyen jelezni .
A jegyet  megadta,kifizettem bár m ikor a rendelkezésére bocsátom,és továbblépek, mert az ilyen magatartás nem helyénvaló
Az illető Vezprémnél leszállt, váltás történt.
Kérem segítségét az ügy kivizsgálásában, vagy hova küldhetem panaszomat a feletteseknek.
Köszönettel H.Tamás

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr52111457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

estvanka 2007.07.06. 17:36:38

Kedves HTamás! Panaszod meg is érkezett, s mint látod 30 napon belül válaszolok rá: titkos forrásaimtól megérdeklődtem, hogy jelzett kalauz kivételes idegességét az a tény okozta, hogy Te a jegynemvásárlás tényét jelezted neki! Neked, mint kedves(?) Utasnak kötelességed lett volna megvárni Herenden a jövő heti pénztárnyitást! Amúgy jelzésed nem volt elég egyértelmű, mert ha azt jobbegyenessel teszed, vagy csapott balhoroggal, biztos nem kötözködik Veled. Amúgy meg utasnak pofa be, jelzett kalauz Akárhányadik Vasutasnap alkalmából soronkívüli előléptetésben és pénzjutalomban részesült, mint az arra legméltóbb!
süti beállítások módosítása