MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

MÁV start 33%-os kedvezmény

2007. július 03. - georgejr
Ezt találtam ma a www.mavstart.hu oldalon:

A MÁV-START Zrt. megalakulásának 1. és 2. napján, azaz 2007. július1-jén és 2-án valamennyi utasunk részére 33%-os alkalmi menettérti kedvezményt biztosítunk a teljes árú menetjegy árából. A bárki által igényelhető kedvezményes árú menettérti jegyet - az alkalmi menettérti jegyek szabályaitól eltérően - csak 2007. július 1-jén 0.00 órától 2007. július 2-án 24.00 óráig lehet megvásárolni és felhasználni. A visszautazást 2007. július 2-án 24.00 óráig be kell fejezni. A kedvezmény 2. kocsiosztályon vehető igénybe. A MÁV-START Zrt. a kedvezményeket kizárólag belföldi utazásra, a MÁV ZRt. hálózatán MÁV-START Zrt. által közlekedtetett vonatokra szolgáltatja ki. Ha az utas a kedvezményes árú menettérti jegyet nem az érvénytartamon belül használja fel, a MÁV-START Zrt. a menettérti jegy árát teljesárú menettérti jegy árára egészíti ki. A kedvezményes menetjegy nem téríthető vissza, hosszabb út részbeni fedezésére nem használható, és útmegszakítás sem lehetséges.

MÁV-START Zrt.

Persze vasárnap amikor a jegyeket vettem, nem szóltak erről... Lehet maradt a sumákolás?

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr94110598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wadallat · http://wadallat.blog.hu 2007.07.03. 12:20:15

Kedvezmény? Az ilyeneket azért illik előre bejelenteni. Lehet, hogy csak én voltam ennyire tájékozatlan? Az tény, hogy csak a vasárnapi hazaérkezésem után értesültem arról, hogy kedvezmény járt volna, esetemben ez több mint 1000 Forintot jelntett volna.
Szinte biztos vagyok benne, hogy a péntárosok sem tudtak erről. A MÁV-Start meg belökte, hogy "Há kedvezmény vót!" és még az utasok fogják szarul érezni magukat, mert kihagytak egy lehetőséget.

Az meg további felháborodásr ad okot, hogy milyen vonatokon és mekkora késésekkel voltam kénytelen utazni. Ezért még a kédvezményes jegy felét is sokallanám. De ez már nem ide tartozik.

Egyébként más lehetőségem nem lévén: Remélem, hogy a MÁV-Start a jövőben tényleg tudja emelni szolgáltatásainak színvonalát.

alga 2007.07.03. 17:53:21

én sem tudtam róla.sőt mikor a barátom vette szombaton(jún 30.) a vonatjegyet, azt mondta a keletiben a pénztáros,hogy lehet el sem indul a start, s ők azt sem tudják, h mi van most.érdekes!rohadtul tájékoztatták őket is, csakúgy mint az utasokat.komolyan, ha nem nézek fel a netre, nem is tudok a kedvezményről.kiplakátolva meg sehol nem láttam.de lehet csak vak voltam....
süti beállítások módosítása