Azt eddig is tudtuk, hogy a kalauzok és a MÁV vezetése közötti kommunikáció nem tökéletes, de Andi története megerősíti bennünk, hogy hordjunk magunkkal mindenféle mávos plakátot...
Szia!
Szia!
Nekem a jegy és bérletáremeléskor volt egy kis "kalandom" egy kalauzzal.
Kb 15 éve utazom vonattal minden nap ill. csak utaztam mert nemrég Budapestre költöztem. Az áremeléskor ellátogattam a MÁV honlapjára, hogy megtudjam mennyire emelik fel a bérletemet és rögtön az első oldalon azt az információt találtam, hogy az átállás megkönnyítése érdekében a következő hónapban 5-e helyett 7-ig lesznek érvényesek a bérletek. Na ennek én nagyon megörültem, mert a költözés miatt nem volt szükségem új bérletre viszont még pár napig jegyet kellett vennem.
Mondanom sem kell, hogy 7-én este, hazafelé tartva egy nagyon "kedves és kultúrált" kalauz hölgy le akart szállítani a vonatról, az indokai a következők voltak: a bérletre az van nyomtatva, hogy 5-ig érvényes (Kérdésem: El tudja-e képzeli a MÁV-ról, hogy egy ilyen esetre külön bérleteket gyártat le? Válasz: fura, kissé elgondolkodó tekintet), őt nem érdekli, hogy az interneten mi van, nem internetezik, a vonaton sincs internet nem tudunk utána nézni, és nem emlékszem hányszor hangzott el, hogy nem szereti ha hüllyének nézik ill. neki az a szentírás ami a bérletre van írva. Kértem, hogy kérdezze meg valamelyik kollégáját, hátha hallottak róla, vagy esetleg érdeklődjön a végállomáson de mindentől mereven elzárkózott. Mindezt kioktató, gúnyos stílusban egy teli kocsi ember előtt.
Persze nem voltam hajlandó leszállni, végül a mellettem ülő hölgy kelt a védelmemre, aki megkérdezte a kalauzt, hogy ugyan miért nem tartja elképzelhetőnek, hogy igazat mondok, erre ő lecsillapodott és továbbállt.
Mellékelem a honlapon talált szöveget.
Üdv, Andi