MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Niagara a Nyugati-pályaudvaron

2011. július 31. - Vittore.

Lojalista nevű olvasónk rövid levelet küldött nekünk, melyet képekkel is illusztrált. Ő azt vette észre, hogy a falak menti nagy oszlopoknál, ha esik, úgy folyik le a víz, mint a Niagarán.

Értem én, hogy nincs pénz, meg ilyenek, de valahogy nem lehetne egy kicsit leszigetelni legalább ezeket a nagy lyukakat? Csak mert az állandó esővíz, télen az olvadék előbb-utóbb mindent elrohaszt, s akkor még többe fog kerülni.

Íme a levél:

Kedves Vittorió!
 
A Nyugati pályaudvar belső csarnokában - ha odakinn esik az eső - érdekes "természeti jelenséget" tapasztalhatsz.
 
A falak melletti nagy oszlopokon (amelyekben a villamosvezetékek is futnak) "vízesés" formájában zúdul alá a víz. Nem állítom, hogy ezek okozzák a gyakori zárlatokat, de hát....
 
Tegnap készítettem egy pár képet, de mivel mobillal, nem tudom mennyire használhatóak.
 
Üdv Lojalista
 
 
(A képek kattintásra sokkal nagyobbak lesznek!)
 

 

 Tetszett? Itt letöltheted PDF formátumban: Niagara a Nyugati-pályaudvaron
Ha csak a képeket mentenéd le, itt vannak egy ZIP fájlban: képek

  

Veled is hasonló történt? Történeted, észrevételed, fontos közlendőd van, mely megjelenthet itt, az Új MÁV Blogon? Az e-mailt az ujmavblog@gmail.com címre küldheted, és mi kitesszük történeted!



Elindult hírlevelünk, ha érdekel a vasút, vagy olvashatónak találtad ezt a bejegyzést, akkor kattints ide, és olvasd a részleteket!

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr663113689

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ilyen lesz az új Nyugati pályaudvar – Varsóban 2011.08.01. 08:41:34

A nemzetközi trendeket követve kereskedelmi, irodai és közlekedési csomóponttá építik az új varsói nyugati pályaudvart és környékét....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kimérős szaloncukor (Lédig) 2011.07.31. 13:49:58

Óóóó, ezért reklamálni? Ez még gyerek...

Nézd meg a Keletit a 13. vg végén lévő oszlopnál egy eső után. Ha az a Niagara, nem ez. Mintha egy főnyomócső törött volna el, úgy ömlik a víz az elektromos csatlakozófedél (hűlt helye) alól.
Ugyanez megfigyelhető a posta felőli kijáratnál is.

Giraffa 2011.07.31. 13:53:58

A ceglédi állomáson is durva vízesések voltak most pénteken. Szerencsére kívülről.

rcfan 2011.07.31. 14:20:35

Azért aki a földelését ilyen igénytelenül csináltatta meg és vette át, azt is jól seggberúgnám.

mement 2011.07.31. 14:27:57

keletiben, egy egy kiados eso utan, a sinek szintje alat levo penztarnal szokott bokaig, a sarokban meg sipcsont kozepig erni a viz, ez ahoz kepest semmi, de persze attol meg nagyon gaz.

Egyebkent ami ra van kotve az csak sima fold, csak undorito, parasztbalkani modon kivitelezve, es atveve.

v.rita 2011.07.31. 14:52:55

az baj, hogy a tetőn át is beesik.
legutóbb sokadmagammal már enyővel haladtunk végig a csarnokon - komolyan kerülgetni kell az esőfelhőket a "fedett" helyen?

aszlányi1 2011.07.31. 14:55:57

azért ne szarj be, amit látsz, au csak egy földelő vezeték - biztonságban van a romgyos ki életed
sok jót nem tudok a vasutasokról, de a villanyászaik értij a dolgukatm hidd el, ha veszélyes lenne, előbb kiszúrnák...
perzse szerintem is kellen védeni az épüéetelet, pláne egy ilyet - de ne keltsünk pánikot

ris (törölt) 2011.07.31. 15:19:32

Tavaly javították (???) a csarnok tetőzetét. Hetekre be volt állványozva a terület. Nem értem! Azokat akit azt a "munkát" végezték, nem lehetne pofán vágni, és kötelezni a javításra? Nincs garancia? Kötelezvény a jó, kifogástalan munkára? Egyszerűen vicc, hogy esőben a csarnokon belül is esernyővel kell járni.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2011.07.31. 15:36:13

Ebben az az ujdonsag, hogy nincs benne semmi ujdonsag.
Ilyet akarmelyik fedett allomason lehet latni esoben.

Sicc 2011.07.31. 15:54:53

Ezen könnyen lehet segíteni. Létre kell hozni egy parlamenti bizottságot, amelyik külső szakértők segítségével létrehoz a MÁV-nál egy "az oszlop mentén vízbetörés nevű bizottságot", amelyik létrehoz egy állagmegóvási ellenőrző bizottságot, akik külső vállalkozók bevonásával létrehoznak egy állagmegóvási munkacsoportot, akik kiírnak egy közbeszerzési pályázatot, amit megnyer egy bizonyos cég, ahonnan kiküldik Józsi bácsit, aki egy laza délutáni műszakban háromszáz forintos órabérért összesen ezerkétszázért megcsinálja.
Mondjuk ez a költségvetésnek huszonnyolc millió forintjába fog kerülni, de hát a jó munkát meg kell fizetni!

apci500 2011.07.31. 16:27:17

"A falak melletti nagy oszlopokon (amelyekben a villamosvezetékek is futnak) "

Bemegy a villamos a Nyugatiba? Régen jártam arra ...

A villámhárítókról is lesznek itt fotók? Azok is kb. ennyire veszélyesek és ázni is szoktak.

hattyú 2011.07.31. 17:05:50

Ott épül Európa, a nyugat meg haldoklik! Ha megnéznéd Berlin, London vagy Párizs állomásait az ennél sokkal rosszabb képeket készíthetnél! Ez nyilvánvaló! Ha jól hallottam a budapesti Keleti és Nyugati pályaudvarok mintaértékűek, mint egész Budapest, özönlenek ide a koszos, leépült nyugati országokból tanulmányozni a magyar pályaudvarokat, épületeket és kultúrát, mert náluk, ott a haldokló kapitalista, burzsoá, piszokliberális világban minden rossz. Szóval jó fotók.

dekás dezső 2011.07.31. 17:05:55

és állandóan rinyálnak az állástalan diplomások.
hát gyerekek, van itt munka bőven, tessék szépen nekiállni.
dehogy.
nem arra gondolok, hogy saját kézzel, fizikailag oldjátok meg ezeket a problémákat, mert arra úgyis képtelenek vagytok.
a parlagon heverő szürkeállományotokat kellene végre mozgósítani blogírogatás, meg egyéb haszontalan faszságok helyett, hogy a hasonló védett iparművészeti remekeket esetleg az unokátok is láthassa, mielőtt végleg eltűnnek a süllyesztőben.
szóval hajrá, tegyetek valamit az ország jövője érdekében két fesztiválozás közt, hadd lássuk a nagy mutatványt:P

hiénaf1 2011.07.31. 17:10:44

@Sicc: Az a vicc (szomorú) hogy ez tényleg így működik.

Bartush 2011.07.31. 17:12:14

Szerencsére régóta nem kell vonattal utaznom, ha még is kocsi helyett vonatra kényszerülök, akkor inkább a Volánt választom, van velük is gond, de sokkal jobb mint a vonat.

Az épületek szinte minden megállónál így néznek ki, máló vakolat, kosz, mocsok, bűz, csavargók. Hogy becsorog az eső, szerintem már senkit nem mozgat meg, hiszen akinek döntenie kellene, és becsületesen elvégeztetni a felújítást, nem vonattal járn. Inkább "megcsináltatták" vki haverral, aki jól járt, és a MÁV-os vezetők is jól megtömték a zsebüket. Soha nem lesz rend!

hiénaf1 2011.07.31. 17:14:56

@dekás dezső: munkaerő és kapacitás a MÁV-nál is van rá, de, mint ahogy Sicc is utalt rá, olyan nagy a bürokrácia (és erről igazából konkrétan senki sem tehet, ilyen a szabályozás), hogy mire egy betört ablakot Józsibácsi 10 perc alatt kicserél, addig 10 kézen, 68 oldal aláírnivaló, megrendelés, igénylés, jóváhagyás, stb. megy keresztül és eltelik fél-1 év.

dekás dezső 2011.07.31. 17:26:46

@hiénaf1: nem érdekelnek a kifogások, a probléma gyors megoldására vagyok kíváncsi.
A Nav-ot sem érdeklik a nyűgjeim, csak a precíz könyvelés és a pénz...
ilyen a világ.

hiénaf1 2011.07.31. 17:48:16

@dekás dezső: Így van. Tőled behajtják azonnal, a MÁV meg szarhat rá. Ilyen a világ...

hiénaf1 2011.07.31. 17:53:44

Egyébként meg 2015 környékén ELMÉLETILEG elkezdik a Nyugati felújítását, tehát esélyes, hogy addig egy kavicsot sem fognak ott odébb tenni.

Meg igazából csak a kis cégek foglalkoznak az eseti problémákkal. Egy T-com sem foglalkozik semmmivel, mert nem tud úgy reagálni a problémákra, mint egy kis maszek vállalkozás. 2005-ben már 4 megás ADSL-t kellett volna szolgáltatniuk nálam, de a telefonvonal állapota ezt nem tette lehetővé. Szerintetek foglalkoztak vele? A faszt, szartak rá, lekorlátozták 2 megára (ami szintén szakadozott) és a pénzt ugyan úgy beszedték.

TiZ 2011.07.31. 18:11:27

Nézzük a dolgok jó oldalát. A jobb oldali széles részen, a pénztárak felé állandó a húgyszag. Az eső legalább lemossa az oszlopokról a trutymót, amit az önhibájukon kívül utcalakókká váltak csorgatnak oda.

ergerberger 2011.07.31. 18:11:33

Rohaggyon meg már ez a büdös faszhuszár MÁV... mikor volt már az a kibaszott rendszerváltás, és ez még a mai napig itt döglődik nekünk?!

indapass90210 2011.07.31. 19:51:02

Le van földelve, nincs gond! A kábelbe megy a delej nagy része, mert annak kisebb az ellenállása, mint a jómunkásembereknek!

wladekegy (törölt) 2011.07.31. 19:52:52

Azért a földelést nem szabad összetéveszteni a fázissal (bár a kivitelezése hihetetlenül igénytelen). A karbantartó részleget meg van, aki irányítsa/leadja nekik a rendelést. Ők vajon miért nem reagálnak egy ilyen blogon?

Kimérős szaloncukor (Lédig) 2011.07.31. 21:04:33

@wladekegy:
"Ők vajon miért nem reagálnak egy ilyen blogon? "

Mert intézik a 3 éve megrendelt, utas által betört betörött pénztárablak cseréjét...

deeed 2011.07.31. 21:55:36

A földelésnek határozottan jót tesz a víz.
Az már megint más tészta, hogy minden másnak már nem annyira....

kennyking 2011.07.31. 21:57:57

@ergerberger: Volt rendszerváltás? valamiről lemaradtam?

2011.07.31. 22:33:05

de könyörgöm mit vársz a mávtól és a nyugati pályaudvartól??

pbence 2011.07.31. 22:41:04

Ez tényleg nem újdonság, de annál inkább felháborító.
Majd én meg nem veszek jegyet, mert hát nincs pénz, meg sok kézen kell átmennie, meg egyéb hülye kifogások. Ugye mindent meg lehet magyarázni, csak szolgáltatni nem kell.
A legnagyobb gond, hogy az egész Nyugatit fel kellene robbantani, és egy újat építeni a helyére. Mindezt csak azért nem javaslom, mert műemlék. De komolyan, akkora ganédomb az egész, meg a környéke is, hogy szavak nincsenek rá.

zembertelen 2011.07.31. 23:24:51

Ma divat a testfestés.
Miért maradna ki a Nyugati?

ergerberger 2011.08.01. 01:23:05

@kennyking: Mind lemaradtunk róla, hogy a kecske baszná meg...

Son of White Horse 2011.08.01. 03:17:53

De hát "Ki a fasz az a Deutsch Für Tamás" ?

barli 2011.08.01. 09:01:57

inkább örüljünk. A gányolásos földelés elött valszeg egyáltalán nem volt földelés :)