MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Nyomozás a MÁV Cargo volt vezére ellen

2011. április 28. - Vittore

A Magyar Hírlap cikke, ehhez igazából nincs is mit hozzátennem. Esetleg annyit, hogy most jön elő az elmúlt 8 éves MSZP-uralom sok-sok mocska, remélem nem állnak meg ennyinél...

Milliárdos kár, az ócska vas nem ócskavas

A jó szocialista kapcsolatokkal rendelkező, befolyásos cég, a Kelet-Trans 2000 Kft. is negyven leselejtezett vagonhoz juthatott

Különösen jelentős vagyoni hátrányt okozó, folytatólagosan elkövetett hűtlen kezelés bűntettével társtettesként vádolja a Fővárosi Főügyészség Kovács Imrét, a Rail Cargo Hungária igazgatósági elnökét, az egykori MÁV Cargo első emberét, a MÁV korábbi szállítmányozási üzletágvezetőjét és L. Gusztáv volt szállítási igazgatót. O. Balázst, a korábbi jogi igazgatót bűnsegédként említi a vádirat – tudta meg a Magyar Hírlap.


Skoda Gabriella ügyészségi szóvivő érdeklődésünkre elmondta, a vádlottak a szerződésekkel érintett száz darab tehervagon értékesítéséhez, majd visszavásárlásához kapcsolódóan megkötött szerződésekkel vagyonkezelői kötelezettségüket szándékosan, sorozatosan megszegve, 2003 és 2006 között több mint egymilliárd forint vagyoni hátrányt okoztak a MÁV Zrt.-nek. Hozzátette: a kiszabható büntetési tétel öttől tíz évig terjedhet, a bírósági eljárást a Fővárosi Bíróság folytatja le.

Az ügyben továbbra is vizsgálódik a MÁV belső ellenőrzése. Az előző elszámoltatási kormánybiztos, Papcsák Ferenc asztalán is ott volt az ócskavasként értékesített, összességében mintegy kétezer vagon ügye, ebből száz vagon értékesítése miatt emeltek most vádat.

A botrányos értékesítést Budai Gyula örökölte meg, de az eljutott az Országgyűlés „MÁV-bizottsága” elé is. Ez a testület vizsgálja, hogy milyen döntések vezettek a MÁV jelenlegi gazdasági helyzetéhez.

 

Folytatás ide kattintva, a Magyar Hírlap oldalán...

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr502862350

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Az ember, aki feljelentette Gyurcsány Ferencet 2011.04.30. 09:19:54

Schiffer jelentette fel Gyurcsány Ferencet 2009-ben....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fidesz = házmesterek pártja 2011.04.30. 09:06:44

Vittore! Még egy ekkora barmot, mint te, keresni kellene...
Hogy a MH-ból idézel az egy dolog. Hogy komolyan is veszed őket, az már ciki. Hogy pont akkor fröcsögsz ilyen gyűlölettel az előző kormány ellen, amikor a narancsos komcsik épp felszámolják a demokrácia maradékát... Bocs, de ez így egyenesen szánalmas.

424-es gőzös 2011.04.30. 09:22:57

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @al kotmány aláiro álamfö:

Lehet, hogy bajotok van (okkal) az MH-val (én sem olvasom), de az szégyen, hogy fröcsögtök - és nem a cikk tartalmával foglalkoztok.

Mert ha igaz, amit ír a cikk, akkor valóban végre rács mögé kerülhet aki elsinkófálja az állami vagyont. Ha viszont nem igaz, akkor cáfoljátok, tényekkel, adatokkal.

Ha ezt nem teszitek, akkor marad szánalmas fröcsögés, amit írtok.

Please... Think, before you post.

Pontos 2011.04.30. 09:23:57

Nem az a lényeg, hogy ki csinálta, hanem az, hogy mit. Ha bűncselekmény akkor legyen meg a büntetés is - pártkapcsolatoktól függetlenül.

bloggerman77 2011.04.30. 09:27:22

40 Eas kocsi mióta ér 1 mrd forintot? :) Még új korukban se értek ennyit ezek 35-40 éves ócskavasak...

fidesz = házmesterek pártja 2011.04.30. 09:35:39

@424-es gőzös: a MH kb. annyira hiteles, mint a Kacsa Magazin. Mit kéne foglalkozni az összehordott baromságaikkal?
Nem mellesleg: dicső fideszetek hány vizsgálatot indított eddig, óriási csinnadrattával, hogy micsoda bűncselekményekre bukkantak és ebből hány esetben sikerült legalább valami mondvacsinált bizonyítékot összehozniuk?
Amit ez a komcsi csürhe csinál, az közelíti Rákosi elvtársék koncepciós pereit, annyi eltéréssel, hogy itt még (_talán_) nincsenek előre megírt ítéletek...
Szimpla politikai lejáratókampány folyik még most is, nem nagyon találtak bizonyítható bűncselekményeket. Ennyit erről és rólatok.

fidesz = házmesterek pártja 2011.04.30. 09:37:01

@424-es gőzös:
egyébként a magadfajta ostobácska fidesznyikeknek felvilágosításképp:
"most jön elő az elmúlt 8 éves MSZP-uralom sok-sok mocska, remélem nem állnak meg ennyinél..."
Ez a fröcsögés.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2011.04.30. 09:44:26

Ez egy furcsa ügy volt, ha jól tudom, valami vezetőt el is bocsájtottak akkoriban az ügy miatt, majd nagyon rövid időn belül visszavették helyettesi beosztásba.

szakállasbácsi 2011.04.30. 09:59:58

Tök jó, skacok, hullik a férgese! Csak az a kis bajom van, hogy most pont azok kiabálnak tolvajt, akik saját remote controlled föügyészükkel tussolták el simicska nevezetü gazemer és még számos kisebb tolvaj (Joszip Tot, Kaja Ibrahim, Schlecht, stb) rémisztöen aljas és cinikus büntetteit. Nem baj fiúk: "mindenkinek jogában áll hülyének lenni" hogy egy klasszikust idézzek. Még a választóknak is! Irány Azerbajdzsán. Mi leszünk a következö Borat!

FreeHungary 2011.04.30. 10:01:02

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @al kotmány aláiro álamfö:

Tessék itt egy másik link: www.hirado.hu/Hirek/2011/04/28/16/Vademeles_vasuti_vezerek_ellen__tobb_mint_1.aspx

Egyébként nem értem, hogy mért nem az a probléma, hogy ezek minden magyar polgárt, pártállástól függetlenül, megloptak (titeket is).

Pistie 2011.04.30. 10:02:30

"A Magyar Hírlap cikke"

Köszönöm, innentől tovább sem olvasom. A legmocsokabb jobboldali szennylap. Érdemes rákeresni, hogy hány esetben nyernek pert a MH ellen, szinte minden nap bukik ez az újság egy rágalmazás pert..

FreeHungary 2011.04.30. 10:02:43

@szakállasbácsi: Kérdés, ha ez igaz akkor 8 év mszp alatt mért nem lehet ez ellen tenni, akkor hol maradt az elszámoltatás?

Kalmár 2011.04.30. 10:10:30

Már már vicces, hogy nem zavar titket, hogy az adótokat széthordák azok akikre szavaztatok.
Előbbre valóak az ösztöneitek amibe belevésték, hogy gyűlöld Orbánt.Talán a gyalázatos szavazatotokat akarjátok visszaigazolva látni talán csak a "másik sem jobb" gyönge mentsége mögé bújtok. Mindenestre tanulságos látni, hogy ha lebukik valaki, közpénz ellopásával akkor ilyen színvonaltalan magyarázkodásba kezdtek, hogy: azaz újság nem is komoly, nem is volt olyan drága az a vagon, szerintem csak kevesebbet lopott tőlem, rendes fiúk voltak azok, igaz, hogy lopott de ebben stílusban leírni...fröcsögés! A Fidesz is blabla lejáratókampááány!

Szánalmasak vagytok, hogy a saját kifosztóitokat véditek, mert nincs vér a pucában bevallani, hogy rosszul döntöttetek.
Na tessék, lehet hőbörögni.

Táskás Tóni 2011.04.30. 10:15:27

Kérdés: Mi van Kocsis István BKV vezér viselt dolgaival? Miért nem foglalkozik vele az ügyészség másfél éve? Hiszen az MVM-ből több tízmilliárd!!! ft került offshore cégekbe, vajon melyik párt kasszáját nyomta meg? Vizsgáljanak ki mindent, ültessék le a bűnözőket mindkét oldalon, de ne legyen kettős mérce! Az bizony hiteltelen és ezért lett hiteltelen a fidesz is már kezdetektől.

Táskás Tóni 2011.04.30. 10:24:35

@Kalmár: Lassan te is rájöhetnél, hogy mennyire rosszul döntöttél, amikor a fideszre szavaztál. Elég magas a tűrőképességed , ha még mindig elégedett vagy a kormány intézkedéseivel, pár százezer ember már felébredt. Persze az igaz szerelem vak.

paráznabillegető 2011.04.30. 10:27:53

heh.
nem az a baj, hogy sikkasztott, hanem hogy nem hagyott semmit! :D

melmek 2011.04.30. 10:28:55

Ki lett eddig elmarasztalva a viselt dolgai után? Hány forint folyt be az államkasszába ebből? Mikor lesz elszámoltatva Gyurcsány, Veres, Kóka, Bajnai,Draskovics, Molnár,Szekeres és a többi köztörvényes?

stanyecli 2011.04.30. 10:34:05

blablabla
elmúltnyócév
blablabla

Kalmár 2011.04.30. 10:36:36

@Táskás Tóni:
Nekem több lett a fizetésem.
A segélyeket munkához kötik.
A munkanélküli segély és a táppénzt korlátozzák.
A tanároknak növelik a munkaidejét és a fizetését.
Az értelmetlen korai nyugdíjazásoknak vége.
A pazarló MNYP megszűnt.
A roki nyugdíjasokat kisöprik.
A multik és bankok is adóznak végre.
Megbecsülik, hogy gyerkeket nevelek, munkára.
Számonkérik a bűnöző politikusokat.
Tetszik az új alkotmány.(itt van az asztalomon)
Szó nincs szerelemről, színtiszta ráció. Azt ígérték, nagyon sok munkával lehet kimászni a bajból. Na ezt a sok munkát kapja meg mindenki!
Ezekkel a dolgokkal maximálisan egyetértek.
A bevételeket az adósság leszorítására költik.
82%ról kb 73-75 re 2011ben. Ennek van értelme.
A sok munka miatt panaszr azokhoz kell menni akik felvettek kb 12ezer milliárd hitelt nyom nélkül.

Miért kellene kételkednem a döntésemben???

Egyébként most csuktak le 6 évre egy volt Fideszes politikust.
Eszembe sincs a fentiekhez hasonló beteges mentegetőzésbe kezdeni. Aki bűnös, rohadjon börtönben.
EZ a különbség.Ne aggódj, nem lepődök, meg ha nem értünk egyet. Ez van.

Kalmár 2011.04.30. 10:39:08

@melmek: Azért Feltó már gyanúsított. Az semmi?

azAttis 2011.04.30. 10:42:38

börtönbe velük.. a Gyurcsánnyal az élen.

high up! 2011.04.30. 10:51:15

Már majdnem az egész maszop a sitten ül, de ezek a kis gyúrtcsótányhülyék még mindig azon visítoznak, hogy csak fröcsögés az egész.

Lacdelo 2011.04.30. 11:01:43

@high up!:

Igazad van minden Mszp-s es Fideszes csalonak a sitten kellene ulnie. De akkor uj valasztasokat kellene kiirni, mert szinte senki nem maradna a parlamentben. Hiszen Lazartol tudjuk, akinek nem sikerult annyit lopnia es csalnia az annyit is er.

Vegre Magyarorszag tiszta lappal kezdhetne. Akkor mar csak a Jobbiktol kell megszabadulni.

Csak vigyazz baratom, nehogy tappenzt csaljal, mert egy cellaban leszel a Fideszes csocselekkel.

Lacdelo 2011.04.30. 11:01:43

@high up!:

Igazad van minden Mszp-s es Fideszes csalonak a sitten kellene ulnie. De akkor uj valasztasokat kellene kiirni, mert szinte senki nem maradna a parlamentben. Hiszen Lazartol tudjuk, akinek nem sikerult annyit lopnia es csalnia az annyit is er.

Vegre Magyarorszag tiszta lappal kezdhetne. Akkor mar csak a Jobbiktol kell megszabadulni.

Csak vigyazz baratom, nehogy tappenzt csaljal, mert egy cellaban leszel a Fideszes csocselekkel.

martinasz 2011.04.30. 11:02:01

Na akkor asszem,hogy most fejeztem be ennek a blognak az olvasását! Azn előző szekesztőknek valóban köszönet! De hogy most már még itt is a FIDESZES PROPAGANDA MOCSKOT olvassam ....hát inkább nem!....ja és egyébként én is remélem,hogy nem állnak meg.és hamarosan következik a T.LÉZER JANI,a beléptető kapus DOJCS TOMIKA,vagy a T.PAPCSÁK,vagy akár visszamehetnek egészen a az Ezüsthajo,meg a Happyend kft-ig vagy KAYA IBRAHIMIG!.....Ja és mi ez a nagy csönd a T.GASKÓ úrral Most már nem kell a dolgozóknak az a 250 ezer a Máv cargóbol? HiHiHi

Lacdelo 2011.04.30. 11:04:44

@Schindler Pistája:

Vigyazz nehogy tappenzt csaljal, mert az Mszp-sek adnak a szadra a bortonben:)

bebe tv 2011.04.30. 11:07:12

@424-es gőzös: Sajnos ismét bizonyságot nyert, hogy óriási hiányosságok vannak a piacgazdasággal kapcsolatos ismereteiddel. Ott minden csakis annyiért adható el, amennyit a vevő hajlandó adni érte.Gondolom az osztrákoknak nem volt szükségük a 2000 db agyonhasznált marhavagonra amikor megvették a MÁV Cargo-t, mert nekik odakinn sokkal jobbak álltak rendelkezésre. Hát akkor mit tud kezdeni a MÁV a vagonjaival? Ugye semmit.
Kicsit kisarkítva az esetet, szeretnék egy példát felhozni. Édesanyám halálával a jövőben el szeretném adni a szülői házat ami normálisan be is van rendezve. Minden valószínűség szerint a jövőbeli vevő azonban csak az épületre tart majd igényt. Hiába van az ingóság 2-3 millióra
bebiztosítva, jó ha 100-200 ezerért tudok majd azoktól megszabadulni. Még a ház eladásával is várnom kell, mert jelenleg minden ingatlan nagyon alul értékelt, mert nincs kereslet.
Aztán majd jön hozzám is az APEH vizsgálódni, hogy miért csak ennyiért adtam el a megörökölt ingóságot? Az esetemben az APEH=Budai.
Ugye most már érzed a fonák helyzetet.

Lacdelo 2011.04.30. 11:07:18

@martinasz:

Az ilyen emberekkel vitatkozni nem erdemes, vagy benne vannak a partban es erdekbol irjak vagy ennyire ostobak es bedoltek a propagandanak. En szerintem az utobbi. Legyen szep napod!

Húsleves 2011.04.30. 11:12:02

@bebe tv:
És azután visszavásárolod az édesanyád házát 10 millióért?
Ugye most már érzed a fonák helyzetet.

T-101 2011.04.30. 11:12:39

@Kalmár: "Nekem több lett a fizetésem."
Nagyon sok embernek meg kevesebb. És a különbséget a munkáltató vállalkozókon kérik számon.
"A segélyeket munkához kötik."
Elég érdekes munkához kötni azt, amit azért kapsz, mert nincs munkád.
"A munkanélküli segély és a táppénzt korlátozzák."
Kívánom Te ne legyél beteg, vagy munkanélküli, mert akkor nem fogsz így tapsolni.
"A tanároknak növelik a munkaidejét és a fizetését."
Ebből egyelőre a munkaidő igaz. Tehát nem tanár vagy. Ők nem örülnek.
"Az értelmetlen korai nyugdíjazásoknak vége."
Meg az értelmes korainak is (bányász, tűzoltó, stb.)
"A pazarló MNYP megszűnt."
És az ott mégiscsak megspórolt pénzed azonnal el is költötték. Az utolsó fillérig. Nem érted, hogy a Tiédet lopták el? (A MNYP nekem egyébként több százezer kamatot termelt.)
"A roki nyugdíjasokat kisöprik."
Mint fentebb: kívánom ne rokkanj le, ne légy nyugdíjas...
"A multik és bankok is adóznak végre."
Te (meg én) fizetjük meg. Csakúgy, mint a multik különadóját.
"Megbecsülik, hogy gyerkeket nevelek, munkára."
Ezt meséld el a 3 gyermekes minimálbéresnek, aki ugyanannyit visz haza, mint eddig.
"Számonkérik a bűnöző politikusokat."
Különösen a balosokat.
"Tetszik az új alkotmány."
Ezzel lényegében egyedül vagy.

Egy-két dolgot viszont elhallgattál. Pl.: bebetonozott kádereitek, a jövőben ellenzékből is megbuktatható kormány, stb. Alkotmánybíróság, médiatörvény. Európa támadása úgy, hogy mi vagyunk a soros elnökség. Még az ENSZ főtitkár is ránkszólt.

De oké, szerinted minden rendben. Szerintem nincs.

bebe tv 2011.04.30. 11:12:49

@Lacdelo: Én már éltem a kádári időkben is. Ha a beteglátogatók akik akkor még léteztek kimentek a lakásodra ellenőrizni, hogy tényleg betegen fekszel otthon rajtakaptak azon, hogy nem az ágyat nyomod hanem a kertedben kapálsz akkor max. vissza kellett fizetned a táppénzt. Még abban a diktatúrában sem csuktak ezért téged börtönbe.
Ha akkor diktatúra volt, mert az volt, akkor ezt most minek kell majd hívni? Orbáni demokráciának?

FreeHungary 2011.04.30. 11:16:26

@bebe tv: Ez eddig az eladást magyarázza is, de még mindig ott van a visszavásárlás.
Ha mégis kellenek a vagonok miknek adták el? Miért érnek az eladás után 1 milliárddal többet ugyanazok a vagonok?
Ha csak eladták volna akkor nehezen lehetne a korrupciót bizonyítani, így hogy drágábban visszavásároltak viszont már nyílt lopásról szól az ügy.

bebe tv 2011.04.30. 11:18:52

@T-101: Hát a legújabb hír, hogy 5 és fél napos munkahét, eltörölt túlóra és műszakpótlék és csökkentett szabadság. Miközben a franciáknál 35 órás munkahét van már 10-15 éve.
Matolcsy így képzeli el a versenyképességet. Ez a fazon az egyetemen tanított. Katasztrófa.
Előre az orbáni rabszolgatartó kínai modell megvalósításáért.

Lacdelo 2011.04.30. 11:20:41

@Kalmár:

Legyel majd egyszer beteg es/vagy munkanelkuli majd szetteped az uj ahitott alkotmanyt. A szocialis halo, a munkavalalok jogainak megnyirbalasa es munkaltatoi jogok szelesitese tetszik neked, akkor te nem erted ez mennyi problamat fog okozni tarsadalmban. Szlovakiaban megleptek rogton ehseglazadasok is voltak.

Nemhogy inkabb egy joleti tarsadalmat epitenenk es az elesetteket tamogatnank a gazdagok es a szegenyek kozotti szakadekot melyitjuk, a gazdagokat gazdagabba teszuk a szegenyeket es az also kozeposztalyt a nyomorba taszitjuk.

De legalabb a Btk. megszigoritjak. Csak nem artana a tappenzcsaloknak sok, szep uj bortonoket epiteni.

En nem szeretnek egy olyan Magyarorszagot, ahol a felso 10-20% dozsol a foldi javakban 40-50% naprol napra el. Es te? Ne csodalkozzal majd ha kirabolnak az utcan es a kozbiztonsag tonkre megy.

Kalmár 2011.04.30. 11:21:03

@bebe tv: Furcsa, hogy te is mentegeted.
2008-ban indított nyomozást a NNYI.
7 millió eurós "sikerdíj" miatt.
Egy magyar cég kapta ezt apénzt, korrupció vádjával indult nyomozás.
Ekkor még a szocik kormányoztak.
Továbbá
MÁV leányvállalata alapításakor megsértette a számviteli törvényt: az átadott tárgyi eszközök apportálása tételes vagyonértékelés nélkül történt. Az ÁSZ szerint az is szabálytalan, hogy a vevő konzorcium magyar tagja, a GYSEV nem szerezte meg a privatizációs pályázaton való részvételhez szükséges hozzájárulást állami tulajdonosától. Emellett a vételár kifizetéséhez sincs elég pénze!!! Vállalása teljesítéséhez a magyar költségvetésnek előreláthatólag 15 milliárd forintos tőkeemelést kell végrehajtania, ami önmagában 87,5 milliárd forintra csökkenti a MÁV Cargo eladásából várható tiszta állami bevételt.
Ennél is súlyosabb probléma, hogy a privatizációs szerződés szerint a MÁV Cargo új tulajdonosa vételár-visszatérítést kérhet, ha a szerződés aláírásától 2010. december 31-ig a vasúti pályahasználati díj reálértéken emelkedik. A visszatérítés maximum a vételár 25 százaléka, azaz a 25 milliárd forint lehet. Ha erre ténylegesen sor kerül, a privatizációs bevétel máris 62,5 milliárd forintra csökken.

A súlyos anyagi kockázatok vállalása mellett az ÁSZ szerint eljárási szabálytalanságok is történtek. Furcsa például, hogy a MÁV Cargo végleges adásvételi szerződésének tervezetét a MÁV felügyelőbizottsága nem kapta meg, és nem is véleményezhette, ennek ellenére az értékesítéssel egyetértett, és erről határozatot is hozott. A tranzakcióhoz a Vagyongazdálkodási Tanács sem adta meg az engedélyt. Az már csak hab a tortán hogy a MÁV Cargónak nem volt konszolidált éves beszámolója 2006-ra, a rendőrség pedig több nyomozást is folytat nagy értékű vagyonelemek eltűnése miatt.

Szóval, mi van édesanyád kredencével??????
Ugye mostmár érzed, hogy a fonák érveidet?

domestos 2011.04.30. 11:22:41

@Kalmár: minden tolvaj, bűnöző bandának rács mögött a helye ebben egyetértünk, de az fájdalmas, hogy még levegőt venni sem jössz ki Viktor seggéből

Lacdelo 2011.04.30. 11:27:58

@bebe tv:

Ez is diktatura csak vannak 4 evente valasztasok, amit minden eszkozzel meg akarnak nyerni. Feheroroszorszag vagy Kazahsztan sorsara fogunk jutni, ha nem vigyazunk, ahol ugyan vannak valasztasok de minek.

Az egyetlen szerencsenk, hogy benne vagyunk az EU-ban es ez egy fek OV-nak. Habar lassan rajon, hogy mindent nem tehet meg velunk, megha eleg birkak is vagyunk az EU nem hagyja. Mert sajnos mi magyarok birkak vagyunk, a tenyek mind ezt mutatjak.

melmek 2011.04.30. 11:28:02

@Kalmár: A gyanúsítottakkal már tele a padlás, főleg ha a végén "kiderül" hogy "ártatlanok"!!!

Húsleves 2011.04.30. 11:29:11

@FreeHungary:
Ne áltasd magad azzal, hogy a visszavásárlást is el fogja magyarázni :-)
A piacgazdasági tanmese véget ért ott, hogy kénytelen eladni szegény édesanyja házát 100-200 ezerért. Folytatom: hirtelen rájött, hogy olyan kellemes emlékei fűzik ahhoz a házhoz, hogy nem tudna nélküle élni, ezért visszavásárolta 10 millióért. Emberek vagyunk, nem? :-)
Köszönjük meg inkább, hogy elmagyarázta nekünk, mi a piacgazdaság. Köszönjük Emese!

martinasz 2011.04.30. 11:30:36

@Lacdelo: köszönöm! Egyetértek veled!.....egyébként olvastad már régebben is ezt a blogot?...mert eddig nem erről szolt! Az is érdekes,hogy a poszt 28-án jelent meg...a kommentezők meg csak ma reggel,miután kitették a címlapra....ennyit a látogatottságról! Nem véletlen írtam,hogy köszönet az előző szerkesztőknek!

soproni1 2011.04.30. 11:32:11

Az egész Máv-ot oda kéne adni a kínaiaknak 1 forintért !

Ami állami ( magyar ), az szar. A közületi telefonkönyvet bárhol fel lehetne ütni és ott vizsgálódni, mindenhol szabad rablás folyik. A sok kommunista idióta meg ragaszkodik az állami tulajdonláshoz, mert " az a magyar dolgozó népé".

martinasz 2011.04.30. 11:35:11

@bebe tv: pedig még nem olyan régen azt ordította kidüllet erekkel,hogy MAGYARORSÁG KÖZTÁRSASÁG.és nem RÉSZVÉNYTÁRSASÁG,HAJRÁ MAGYARORSZÁG,HAJRÁ MAGYAROK!.....azóta meg már Köztársaság sincs az alkotmányban!

Várúr 2011.04.30. 11:35:57

@Kalmár:
Kétezer vagonról van szó, ebből egyelőre konkrétan százat vizsgálnak. Ennél is nagyobb baj, hogy bőven vannak, akiket nem a milliárdos kár, az ügyészi vizsgálat, a nyilvánvaló lopás zavar, hanem hogy a hír az MH-ban jelent meg. Nehéz ennyi fasszal egy országban élni, még ha viszonylag kevesen is vannak. MÁV-os középvezető ismerősöm mesélte évekkel ezelőtt, micsoda ipari méretű lopások folytak náluk... A másik ugyancsak ipari méretű baromság a tolvajok lebukását Orbán vagy fidesz-imádattal párosítani. Nem Orbán jelentette fel a nagyszabású vasúti szarkákat, hanem a MÁV belső ellenőrzése - és nem most, hanem évekkel ezelőtt, amikor ez a kormány még a hatalom közelében se volt. Agyatlanoknak ez se számít, ha egy jót orbánozhatnak.

Várúr 2011.04.30. 11:38:24

@martinasz:
Gyurcsány nyilatkozta szó szerint: "Magyarországot úgy akarom irányítani, mint egy részvénytársaságot". Vágod? Nem köztársaság - részvénytársaság. (Amelyet szabadon lehet fosztogatni).

Nabi Sirius 2011.04.30. 11:40:26

@bebe tv: "Gondolom az osztrákoknak nem volt szükségük a 2000 db agyonhasznált marhavagonra amikor megvették a MÁV Cargo-t"
Az Eas kocsi nálad hol marhavagon? Láthatóan nemigen vagy képbe a dolgokkal, ha most nem vasútról, hanem valami másról lenne szó, ahhoz értenél.

Az egy dolog, hogy Te mit gondolsz, de itt most az a lényeges, hogy a FÜGGETLEN ügyészség mit gondol:
"Skoda Gabriella íügyészségi szóvivő érdeklődésünkre elmondta, a vádlottak a szerződésekkel érintett száz darab tehervagon értékesítéséhez, majd visszavásárlásához kapcsolódóan megkötött szerződésekkel vagyonkezelői kötelezettségüket SZÁNDÉKOSAN, SOROZATOSAN MEGSZEGVE, 2003 és 2006 között több mint egymilliárd forint vagyoni hátrányt okoztak a MÁV Zrt.-nek. " (kiemelés tőlem)

Páraknak biztos kínos az ügy, nem véletlenül foglalkoznak itt a hírt közlő újság minősítésével/Orbánnal/demokráciával. Mindegy miről, csak ne az érdemi dolgokról kelljen beszélni...

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.04.30. 11:41:56

@424-es gőzös:
Nem fröcsögök, és nem olvasok MH-t, mert egy szennylapnak tartom.

Innentől kezdve nem tudom cáfolni, mivel nem tudom mit ír.

Jelenleg az MH-nak alig van olvasótábora, nem jelentősek a sajtópiacon, a hírpiacon még kevésbé.

MSZP mocsokról is botorság beszélni, mivel a Fidesztől is reformok helyett csak annyi tellett, hogy megnyitott olyan vonalakat, ahol 20-30-al megy a vonat, valamint reformok helyett a nyugdíjpénztári (LENYÚLT!) vagyonból kifizette a MÁV adósságát. Ez az adósság újra fog termelődni, hisz nem történt érdemi intézkedés, azt leszámítva, hogy év végén a vezér szónókolhat, hogy lám lecsökkentettük a MÁV adósságát.

Volt nekünk egy vasúti hivatalunk, melynek vezetőjével készült interjút volt szerencsém megnézni pár éve.
Tanulságos volt.

Azóta engem ilyen MSZP-mocsok MÁV szókapcsolatok nem hoznak lázba, a MÁV ugyanis egy nagy univerzális mocsok.

Várúr 2011.04.30. 11:42:15

@bebe tv:
Franciák épp most emelték a munkaidőt és a nyögdíjkorhatárt. Egész Európában náluk volt a legalacsonyabb. Nem bírta el a gazdaság, miközben az ő államadósságuk, rokkantnyögdíjasuk, korkedvezményes nyögdíjasuk meg se közelíti a miénket. Németeknél 65 év a korhatár. Hadd ne folytassam.

Lacdelo 2011.04.30. 11:42:37

@Kalmár:

Ne csodalkozzal majd 10 ev mulva, amikor mar teljesen leepitettek a szocialis halot a Fideszesek, hogyha a Mercedesed-bol ehes, elkeseredett roma vagy eppen skinhead gyerekek kirangatnak es a penztarcadat es a kocsikulcsodat kerik majd.

Habar lehet, hogy neked akkor mar ez csak zsebpenz lesz hiszen lehet, hogy gazdagoknak mar nem is kell majd adozni 10 ev mulva a "szep uj igazsagos es aranyos" adorendszerben.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.04.30. 11:44:42

@424-es gőzös:
A rács mögéről még annyit, hogy a MÁVnál kb 300 embert lehetne rács mögé tenni azonnal.

De a politika remekül tud nyúlni a MÁVból, és különböző vállalkozási láncolatokon keresztül a pártkasszák is bizonyára haszonélvezői ennek.

Egy ember? Épp csak megláttuk a jéghegy csúcsát!

martinasz 2011.04.30. 11:45:05

@Nabi Sirius: Megnevettettél! "független ügyészség" Hihihi

Nabi Sirius 2011.04.30. 11:48:59

@martinasz: Miért, nem az? Most megy a tiltakozás, hogy a fidesz felszámolja a független bíróságokat/ügyészségeket. Ergo eddig függetlenek voltak ezek az intézmények.

Az ominózus ügy pedig nem mostanában robbant ki, tehát akkor a fentiekből következtetve még független volt az ügyészség :D

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.04.30. 11:49:23

@FreeHungary:
Probléma.

Az is probléma, hogy egy embert nagy nehezen előszednek ezért, mikor azt is látni kellene, hogy a MÁV és köré szerveződött KFT-k hálózata m,ára átláthatatlan, zavaros, ahol MINDENKI LOP! (Tisztelet a kevés kivételnek).

Az az igazi probléma, hogy egy ügyet, melyben pártállástól függetlenül sáros nagyon sok ember, most egy ember pellengérre állításával az MSZP-re tolunk.

Aki lopott, sittre vele!

Nabi Sirius 2011.04.30. 11:49:58

@Nabi Sirius: akarom mondani: ügyészséget.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.04.30. 11:50:56

@FreeHungary:
Volt, de csak a bizonyítható ügyekben, és boszorkányüldözés nélkül.

FreeHungary 2011.04.30. 11:51:53

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
Egyrészt 3 emberről van szó, másrészt azért ne büntessenek meg valakit mert mások is bűnöznek, ez felmenti őket?
Amúgy küldtem neked linket, hogy ne a MH-t kelljen olvasnod, ha már ilyen finnyás vagy: www.hirado.hu/Hirek/2011/04/28/16/Vademeles_vasuti_vezerek_ellen__tobb_mint_1.aspx

Lacdelo 2011.04.30. 11:52:56

@Várúr:

Mint pedagogus mit szolsz hozza,
- hogy allami alkalmazott leszel es az
- oraszamodat megemelik es
- tulorat se fizetnek.
- A kozpontbol fogjak iranyitani, mit tanitsal,
- semmi beleszolasod nem lesz a tanitas menetrendjebe,
- a szakszervezetedet a Fidesz levegonek nezi,
- nem hajlandok targyalni veluk.
- ber befagyasztas az allami dolgozoknak 2014-ig
- indok nelkul kirughatnak (habar teged mint jo Fidesz kadert ez a veszely nem fenyeget, habar sose lehet tudni Matolcsy most rugott ki egyik jobbkezet indoklas nelkul).

Ha valakinek, akkor neked tenyleg nem kellene a Fidesz segget nyalnod. Habar lehet hogy iskolaigazgato akarsz lenni, akkor ertheto.

FreeHungary 2011.04.30. 11:54:24

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: És mi lett az eredménye, sikerült egyáltalán valakit elkapniuk? Ha nem bizonyítható, akkor hol marad az ártatlanság védelme? Vagy szelektív a demokrácia és jogállam iránti igényetek?

martinasz 2011.04.30. 11:54:32

@Nabi Sirius: De,de! Az,az! Olyannyira,az hogy Kovács Altábornagy idején is a POLT vezette büntetőeljársi föosztályt,magyarul ő döntötte el,hogy ki kerül bíróság elé! Meg is lett a jutalma,a KEDVES VEZETÖ kinevezte kilenc évre!

Lacdelo 2011.04.30. 12:01:45

@FreeHungary:

Az a gond, hogy a Fidesz a koncepcios vizsgalobizottsagaival (rendoroket kollektive hazugnak nyilvanitottak a 2006- os tunteteseknel, Sukoro-ugy Gyurcsanyozasa, amikor Viktor is targyalt veluk) es kozszolgalgalti media bekebelezesevel annyira hiteltelenne valt, hogy mar azt se hisszuk el, ha tenyleg valaki saros volt.

Mediatancsba ne is menjunk bele.

A Cohn-Benedict megvagott, hazug riportot az M1 es hircentrum lehozta partutasitasra felolvastak, majd megjutalmaztak a jo kadert es elo is leptettek.

Ezek utan nem csoda, hogy senki nem hisz nekik, meg ha igazat is mondanak.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.04.30. 12:04:35

@Kalmár:
Nekem több lett a fizetésem. - Eddig is magas volt, ellenben akiknek kevés volt, azoknak még kevesebb lett.

A segélyeket munkához kötik. - Amire gondolsz, azt közmunkának hívják, és ugyanúgy pénzbe kerül.

A munkanélküli segély és a táppénzt korlátozzák. - A hozzá kapcsolódó járulékot akkor miért nem?

A tanároknak növelik a munkaidejét és a fizetését. - Cserébe hány munkanélküli pedagógus lesz?

Az értelmetlen korai nyugdíjazásoknak vége. - Várd ki a végét!

A pazarló MNYP megszűnt. - Lett helyette pazarló állami, amiről mindenki tudja, hogy hosszú távon működésképtelen. Majd lesz svéd modell, amiről választás előtt még beszélni is tilos volt.

A roki nyugdíjasokat kisöprik. - És mi lesz velük? 11%-os a munkanélküliség.

A multik és bankok is adóznak végre. - Eddig is adóztak, most csak egy külön sarcot kaptak, hogy Csányi és Lázár(CBA) elvtársak versenyelőnybe kerüljenek. Ha a multik elmennek, mert úgy vannak vele, hogy OV bassza meg, akkor lesz megint 6-700 ezer munkanélküli (beszállítói lánc!)

Megbecsülik, hogy gyerkeket nevelek, munkára. - Megélhetési gyerekgyártás.

Számonkérik a bűnöző politikusokat. - Mindegyiket?

Tetszik az új alkotmány.(itt van az asztalomon) - Nekem nem. Rajtam kívül a fejeltt demokratikus világban kb senkinek sem. Többek között olyan embereknek sem, kiknek a hazájában már többszáz éve demokrácia van.

Szó nincs szerelemről, színtiszta ráció. - Elvakultság

Azt ígérték, nagyon sok munkával lehet kimászni a bajból. - Eddig érdemi cselekedetük nem volt.

82%ról kb 73-75 re 2011ben. - Mert ezt mondták? Már jelent meg olyan adat, hogy növekedett az adósság egy év alatt.

A sok munka miatt panaszra azokhoz kell menni akik felvettek kb 12ezer milliárd hitelt nyom nélkül. - Akik 2002-ben kampányosztogatásba kezdtek, azokat ne kérdezzük meg?

Aki bűnös, rohadjon börtönben. - Ebben legalább egyetértünk.

EZ a különbség. Ne aggódj, nem lepődök, meg ha nem értünk egyet. Ez van.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.04.30. 12:05:38

@Lacdelo:
"Igazad van minden Mszp-s es Fideszes csalonak a sitten kellene ulnie. "

Javítok: MINDEN CSALÓNAK!

Lacdelo 2011.04.30. 12:06:10

@Nabi Sirius:

Mi a rosszabb a Fidesz megszunteti/tette a birosagok es ugyeszsseg fuggetlenseget vagy ellopni, nehany milliot/milliardot?

Szerintem az elobbi, habar mindketto elitelendo. Ne legyen kettos merced.

Lacdelo 2011.04.30. 12:10:31

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

"Tetszik az új alkotmány.(itt van az asztalomon) - Nekem nem. Rajtam kívül a fejeltt demokratikus világban kb senkinek sem. Többek között olyan embereknek sem, kiknek a hazájában már többszáz éve demokrácia van.

Szó nincs szerelemről, színtiszta ráció. - Elvakultság"

:)

bebe tv 2011.04.30. 12:10:58

@Várúr: Ja 58 évről 60-ra. Ha nézted volna a TV-t, egy francia nyugdíjasnak ugyanannyi a nyugdíja mint a volt nettó fizetése.
De azért nem 5 és fél napos munkaidőben spekulálnak,
túlóra és műszakpótlék nélkül nélkül mert a fél napodat majd egyszer lecsúszhatod, és lecsökkentett szabadsággal?
A műszakpótlék részben egészségügyi pótlék, mert az emberek
természetes életciklusa, hogy nappal ébren van és éjszaka alszik. Akik nem így dolgoznak, azoknál káros kihatása lehet az esti éjszakai munkavégzésnek.
A németeknél már este 8 óra után éjszakai műszakpótlék jár azoknak akik délutános műszakban vannak. Most hogyan van azt nem tudom, de kb. 10-15 évvel ezelőtt a műszakpótlékok náluk adómentesek voltak. Ezért nem volt véletlen, hogy pl. Ebersbach-ban a Zinser textilgépgyártónál a tengelygyártó részleg komplett állandó éjszakai műszakját egy hamburgi 15 főből álló társaság adta. Az állandó éjszakai műszak miatt nettó 900 márkával kerestek többet 1989-ben. Szombat reggel a csapat hazautazott és hétfő éjjelre visszajött.

Lacdelo 2011.04.30. 12:14:37

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

"Igazad van minden Mszp-s es Fideszes csalonak a sitten kellene ulnie.

Javítok: MINDEN CSALÓNAK!"

De akkor uj valasztasokat kellene kiirni es akkor a jobboldalt csak a Jobbik kepviselne. Habar 4 ev mulva ok is ott lennenek a Fidesszel egyutt.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.04.30. 12:16:52

@FreeHungary:

"azért ne büntessenek meg valakit mert mások is bűnöznek, ez felmenti őket?"

NEM! Mindenkit büntessenek meg, ne csak az ellentáborba tartozókat.

FreeHungary 2011.04.30. 12:18:49

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Három emberről van szó és egyszer el kell kezdeni. A probléma akkor van ha itt le is állunk.
Ha korrupcióról van szó engem nem érdekel melyik oldalon áll, le kell csukni. Én például örülök hogy 6 évet kapott a Fideszes csóka , pedig neki a lopás végül nem is sikerült, de így is megérdemli.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.04.30. 12:20:06

@FreeHungary:

Jó irányba tapogatsz: A korrupciót a legnehezebb bizonyítani. A tárgyi bizonyítékon felül a korrumpáló vallomása szükséges hozzá.

Az, hogy valaki mit mennyiért ad el, nem jelent semmit, amióta egy Simicska nevű ember kinyilatkoztatta, hogy "Jogodban áll hülyének lenni."

Ezért boszorkányüldözés az egész.

FreeHungary 2011.04.30. 12:20:44

@Lacdelo: Te nem hiszed el, hogy a MÁV-nál lophattak? Hát nagyon naiv lehetsz, különben meg lényegtelen hogy mszp-s vagy Fideszes ha lop akkor börtönbe vele.

Lacdelo 2011.04.30. 12:20:46

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Most amikor az ahitott Fidesz kormany van hatalmon es vegre nyitott a kapu a jo kadereknek. Most eri csak meg igazan itt maradni, felteve ha hithu katona vagy es gondolkozni se szeretsz es jo a gyomrod, meg nincs problemad tukorbe nezni minden reggel.

Varurbol jo iskolaigazgato lesz/lett, de lehet hogyha tovabbra is igy folytatja helyi partvezeto is lehet. A hatar a csillagos eg Varurnak. :D

FreeHungary 2011.04.30. 12:22:18

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Ha csak eladták volna akkor igazad lenne, ott bukik el a dolog, hogy ugyanazt visszavásárolták sokkal magasabb áron.

Várúr 2011.04.30. 12:25:07

@Lacdelo:
Jóember. Vendégtanár vagyok egy főiskolán, filléres fizetésért. Míg az államilag támogatott diákok fele egyszerűen nem jár be az órákra. Nem az enyémre, a többi tanáréra sem. Drasztikusan csökkenő gyerekszámhoz kevesebb tanár kell. Hogy mi lesz a készülő felsőoktatási törvényben, s abból mit fogad el az országgyűlés, egyikünk se tudja. No de itt a MÁV gigalopásokról volt szó, nem a tanárok fizetéséről. 21.000 milliárdos államadósság mellett jelentős emelés nem várható (sajna). Remélem, elég udvariasan feleltem.

Kalmár 2011.04.30. 12:26:35

@Lacdelo: Értem és értékelem a szociális érzékenységedet.
Mindenképpen javaslom, hogy azoknak vágd a fejéhez akik okozták ezt.
A Szocialista és Szabad demoktrata kormány.
Ha tovább mennénk azon az úton, az általad védett rétegek olyan reménytelen helyzetbe kerülnének, amiben nem támaszkodhatnának senkire, mert az ország lenne csődben. Sajnos most nincs más választás, meg kell erősíteni az ország teherviselő rétegét, a kis és közép vállalkozásokat és a dolgozó, gyereknevelő embereket. Nincs más út, ha erőre kapnak és csökken az adósság teher, akkor ismét lehet
(és kell is)erősíteni a szociális hálót.

"Nemhogy inkabb egy joleti tarsadalmat epitenenk es az elesetteket tamogatnank "

Hááát...jó reggelt. 20 ezer milliárd az államadósság, most építsünk jóléti társadalmat??
Most életben kell maradnunk!

Azt hiszem már leírtam valahol, hogy olyanok vagyunk mint az a szekér, ahol eddig a lovakat csak ütötték, enni inni csak az utasok kaptak rendesen (és a kocsis persze).
Ezek után egy éhes gyenge lóval a hámban, egy kemény emelkedőhöz értünk. Most ha nem kapnak a lovak is abrakot, akkor a szekér megáll és visszagurul.
Akkor aztán lesz éhséglázadás.

Várúr 2011.04.30. 12:27:08

@Lacdelo:
Nem mellesleg, sose akartam igazgató lenni, nem is leszek. Vendégtanár vagyok, ha ez neked érthető. Más foglalkozásom is van. Az viszont nem foglalkozásom, hogy neked magyarázkodjak.

Lacdelo 2011.04.30. 12:27:46

@FreeHungary:

Biztos loptak, lopnak es fognak is lopni a MAV-nal, a MFB-nel, BKV-nal, onkormanyzatoknal. Partallastol fuggetlenul mindenki lopott. Miert? Kellett a penz a kampanyra, mivel nincsen atlathato kampanyszamla es nincs komoly ellenorzese a partok forrasainak.

Mellesleg a Fidesz kadereit is penzelni kell, mert ha nem akkor meg a vegen uj vezetest akarnanak es OV-nak megrendulni a helye. Most egyelore mindenki a Fideszben anyagilag OV-tol fugg.

A lopast most a Fidesz folytatja gozerovel. Ha naiv vagy akkor te nem latod, vagy nem akarod latni.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.04.30. 12:28:22

@FreeHungary:
Meg lehet magyarázni. Jogilag nem tilos.

Kellene egy ember (persze nem akárki), aki vallomást tesz, melyben elmondja, hogy XY-al milyen megállapodást kötött, szóban. Mennyi pénzt adott kinek a kezébe.

Addig mindössze két piaci tranzakcióról beszélünk. Jogilag. Erkölcsileg meg nem lehet elítélni senkit sem, noha hallottunk már 'jó erkölcsbe ütközik, tehát semmis' indoklásokat, bár a jó erkölcsöt eddig nem láttam jogilag definiálva. Édesanyám szerint már az is a jó erkölcsbe ütközik, hogy a káposztás tésztát megszórom kristálycukorral.

FreeHungary 2011.04.30. 12:29:16

@Lacdelo: Veled viszont mi lesz? Marad az emigráció? :)

FreeHungary 2011.04.30. 12:33:23

@Lacdelo: Nem gondolom, hogy a Fidesz nem lopna, le is csuktak egy Fideszest mostanában 6 évre, helyesen. A különbség, hogy én nem védem azokat akik lebuknak, nem úgy mint a sok balos akit a lopás ténye kevésbé érdekel mint a szekértábor harc.

FreeHungary 2011.04.30. 12:37:19

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Hát remélem ezt nem lehet megmagyarázni, a bírósságon majd kiderül. Nem vagyok jogász, de bízom benne ha már vádemelésig eljutott a dolog akkor megnyerhető a per (ügyészek szempontjából).

Kalmár 2011.04.30. 12:37:32

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Olvasgatom a válaszaidat, de csupa zagyvaság.
A közmunka ugyanúgy pénzbe kerül???
Tényleg? SZóval mi baj azzal, ha eddig pénzt kapott semmiért, most pedig ugyanezért rendben tartja a csatornákat pl ??
Te gondolkodsz is néha?
Kevesebb tanár lesz, több fizetéssel. Ha te annyit írsz rá, hogy nem igaz az nem vita. De igaz.
Várjam ki a végét??? már megint milyen semmitmondó kritika, kár volt géphez ülni egy ilyen hiszi a piszi szintű ovis válaszért.
de a többi is ennyit ér, nem is pazarlok rá több időt, csupa marhaság.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.04.30. 12:44:58

@FreeHungary:

Vádat emelni lehet a nyuszi ellen is, hogy lenyelte az elefántot.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.04.30. 12:52:16

@Kalmár:
Van egy munkanélküli, aki munkát keres. Nem tud elmenni munkát keresni, mert berendelik árkot kaszálni. Itt az ellentmondás a segélyért közmunkát programban.

Én voltam munkanélküli tíz évvel ezelőtt.
Amikor első nap nem kellett bemennem dolgozni, fergetegesen élveztem. Első héten megnéztem 19 filmet, és három játékban eszméletlen csúcsot értem el, valamint végigvittem a GTA-t.
Amikor 3 hét múlva rájöttem, hogy tennem is kell azért, hogy újra munkába állhassak, onnantól a munkakeresés napi 8-10 órás munkává vált a számomra, nem kevés utiköltséget felemésztve, de két és fél hónap után újra lett munkám.
Ha nekem közben árkot kellett volna kaszálnom, nem lett volna időm pályázatokat írni és interjúra járni.

Ha megemeled a tanár munkaidejét, akkor mivel adott a tanórák száma, kevesebb tanár is meg tud tartani ugyanannyi tanórát. Fordított arányosság néven tanultam a dolgot, általánosban.

Te a jelennek örülsz, de fingod sincs róla, hogy ez milyen jövőbe vezet. Nekem sajnos van.

Érdekes, hogy a járulék és a hozzá kapcsolódó szolgáltatások közötti aránytalanságra nem reagáltál.

-----------------------------------------------

További kellemes kultúrált vitát, csak holnap leszek újra.

FreeHungary 2011.04.30. 12:53:07

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Lehet, de nem szoktak. Az mszp-s féle elszámoltatásnál még vádemelésig is alig jutott el pár ügy (kb. kettő).

martinasz 2011.04.30. 12:53:28

@Kalmár: T.KALMÁR! Igazad is lehetne,csak tudod akkor talán nem kelett volna 8 évig ellenzékböl folymatosa! Nem kellett volna naponta kiállni a Szijjártó féle papgálykommandonak ée az asztalt verni,megismétlem folyamatosan szisztematikusan hazudni"nincs szügség semmilyen megszorításra nem kell semmilyen reform se az EÜ-ben,se az oktatásban,nem kell bezárni a kispostákat,vasútvonalakat adócsökkentés kell" nem kellett volna két gomboc fagylalt áráér azaz 300ft vizidíjért szétveretni a várost,felgyújtani az MTV-t népszavzni,kordont bontani...De nem is baj ez,hogy így alakult a kétharmadnyi fülkeforradalmár csak azt kapja most amire szavazott,amit megérdemel....legalább szopnak mint a torkosborz! HiHihi

Lacdelo 2011.04.30. 12:56:17

@Kalmár:

A problema az nem azzal van, hogy megszoritunk. Habar amikor szocik akartak, akkor azzal volt problema. Azzal, hogy hogyan, milyen mertekben, kiket es kiknek a rovasara.

Ha tanultal valaha kozgazdasagot, akkor tudhatnad, hogy a jomoduaknal elert tobblet az megtakaritasokban jelenik, meg es importokban. Kisebb resze belsofogyasztasra, hiszen a jomodu ember nem fog 2 kg kenyeret enni 1 kg helyett, csakazert mert 200 eFt-tal tobb penze van havonta.
A import es a megtakaritas az penzt von ki a penz korforgasbol, ami a GDP csokkenesehez vezet.

A masik oldalon a szegenyebbek kevesebbet fognak kolteni belso fogyasztasra, akar 1 kg kenyer helyett csak 80 dkg-ot esznek majd, mert nekik a penz kieses az letkerdes. Ez mind a penz korforgasat csokkenti a gazdasagban= kisebb GDP.

A gazdasagi tervekrol nem tudunk sokat, de nem sok joval kecsegtetnek. A visszamenoleges adozas es informaciohiany az intezkedesekrol es a demokracia leepitesenek, multisarc, bankado mind negativ hatasa van a befeketetoi hangulatra.

Most a befektetoket csak azzal tudtak megnyugtatni, hogy nagyon magas kamatokat adtak az allambetetekre (en is vettem, pedig nem csipem a Fideszt) es magyon komoly megszorito csomagot jelentettek be, amivel tudjak majd garantalni a magas kamatok kifizeteset lejaratkor. Raadasul a klasszikus jobboldali, munkakinalatot lazito intezkedeseket hoznak be, hogy a nemzetkozi nagytoket kiszolgaljak es Magyarorszagot olcso es kiszolgaltatott munkaerokent hozzak versenykepesse Europaban. A problema az az, hogy tenyleg lesz munka de milyen? Alacsony erteket hozzatevo rabszolga munka, mig ami Azsiaban van.

Az oktatasra es innovaciora kellene nagyobb hangsulyt tenni ami olyan munkat vonzana ide, amivel mi tenyleg gyarapodhatunk nagy erteket hozza tevo, szakertoi munkat.

Minekunk nem Ukrajnaval kellene versenyeznunk aralapjan egymasnak alaigerve gagyit gyartani, hanem jo minosegu termekeket kellene gyartani, amire a vilagon mindehol megvesznek. Csak ebbol profitalhat Magyarorszag.

A Fidesznek eddigi minden intezkedese arra mutat, hogy Magyarorszag csak le fog szakadni Europatol. Ennek te sem orulhetsz, megha te abba a csoportba is fogsz tartozni aki a masok nyomorusagon jol meg fogja szedni magat, megha kozvetve is ugy hogy te alacsony adot fizetsz.

FreeHungary 2011.04.30. 13:00:07

@martinasz: Persze nyilván az ellenzék a hibás a 8 év kormányzásért, de ezzel a logikával akkor most is az ellenzék a hibás a Fidesz kormányzásáért (már ha egyáltalán rossz felé mennének a dolgok).
Én nem szopok, eddig jól jártam!

Lacdelo 2011.04.30. 13:02:38

@FreeHungary:

A fenn soroltak miatt nem lehet tudni, hogy melyik ragalom hadjarat a szocik ellen propaganda cellal es melyiknek van valosag tartalma.

A fenn emlitett dolgok miatt, mar a Fideszes szovivok kerdeseinek az igazsagtartalmat is megkerdojelezem, nemhogy az allitasainak.

Ezt sajat maguknak csinaltak. Senki nem kerte oket hogy jarassak le sajat magukat, akkor most mindenki elhinne ha tenyleg talaltak valamit.

FreeHungary 2011.04.30. 13:05:34

@Lacdelo: Ha jártál volna közgazdaságra akkor azt is tudnád, hogy a megtakarítások adják a befektetésekhez a forrást. A befektetések meg munkahelyeket teremtenek.
Belátom, nem egyértelmű hogy az új személyjövedelem adó gazdásságösztönző lenne vagy pont fordítva (persze az adócsökkentés mindig jobb mintha elpazarolták volna a pénzt).
Ami biztos, hogy egyszerűbb lesz az adózás (2012-től) ami versenyelőnyt jelenthet.

FreeHungary 2011.04.30. 13:08:22

@Lacdelo: Hát akkor ne hidd el, nem a közvélemény alapján ítélik meg az ügyet.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.04.30. 13:26:38

@FreeHungary: (Amíg szárad a hajam.)

Számonkérés a szocik alatt:
"Volt, de csak a bizonyítható ügyekben, és boszorkányüldözés nélkül."
"Az mszp-s féle elszámoltatásnál még vádemelésig is alig jutott el pár ügy (kb. kettő)."

Ehhez tedd hozzá, hogy a legfőbb ügyészt sokáig Polt Péternek hívták.

Kalmár 2011.04.30. 13:57:46

@Lacdelo: Kedves vagy ismét, hogy lenéző okoskodással kezded, kár, hogy a magasan tartott orrodtól nem látod a világot. Magyarországon kb 700 ezer ember van akik rendszeresen járnak étterembe, butikba, új autót vesznek 5 évente, moziba járnak és rendszeresen szolgáltatásokat vesznek igénybe.
Ez a réteg keres többet. Nem tudom ki mesélte neked, hogy a jövedelmük növekedése megtakarításba megy, de gyorsan kérd vissza a tandíjat. Az elmúlt években vissza kellett venniük az életszínvonalból, most ez térhet vissza ha nem is az eredeti, de egy magasabb szintre. A belföldi túrizmus sokat fejlődött rengeteg wellness hotel van 4-5csillaggal ezek telnek meg elsőként magyarokkal, nem a Carib tenger. Azok a szegényebbek pedig aki gyermeket nevelnek, NEM keresnek kevesebbett, tehát nincs 1kg helyett 80dkg.Máris elindult pl az autópiac emelkedni.
Nem győzöm hangsúlyozni, hogy most a gyermekes dolgozók támogatása a kiemelten fontos.
A befektetőkről meg egyenesen marhaságot írsz.
Nézd meg milyen kamat szintek voltak fletóéktól máig. Sokkal kissebb kamatot fitetünk mint 2 éve és brutálisan túljegyzik mindenalkalommal.
Nem kell őket nyugtatgatni a multi adó miatt, mert pont attól nyugodtak meg, hogy határozott, cselekvő kormány van. Egy szigorú következetes gazdaságpolitika sokkal bizalomgerhjesztőbb és kiszámíthatóbb, mint az eddigi tesze-tosza koalíciós tökölés volt.
Az autógyártás nem rabszolga munka, hanem szakmunka és beszállítói lehetőség.
Nem tudom milyen rabszolga multira gondolsz??
A szoclibektől kitömött Hankookra esetleg?

A Fidesznek eddig minden intézkedése arra mutat hogy elkezdhetünk lassan felzárkózni európához.
Te attól félsz, hogy MOST kezdünk leszakadni??
Hol a tökömbe laktál eddig, a holdon?

Nabi Sirius 2011.04.30. 14:07:07

@martinasz: Ha meg mégsem volt független az ügyészség, akkor mi ez a hazudozás a független bíróságok/ügyészség felszámolásáról?

Sehogy se akar ez kerek lenni...

Kalmár 2011.04.30. 14:07:14

@martinasz: "legalább szopnak mint a torkosborz! HiHihi "

Látom ma nincs tanítás az alsóban. Ha már idemerészkedtél akkor előbb kicsit nyomozz utánna, hogy mi a különbség aközt ha egyik adót emelik a másik után megfojtva ezzel a dolgozó, termelő réteget és aközt amikor többet kell dolgozni és a szociális kiadásokat szigorúbban ellenőrzik. Rokinyugdíj, stb
A vizitdíjat pedig már csak a teljesen debilek emlegetik. Nem jelent egészségügyi reformot, nem csökkenti a pazarlást, nem növeli a hatékonyságot, nem csökkentette a várólistákat. Sima adó, egy járulék befizetése utáni extra adó, ami ráadásul annyi bevételt hozott ami éppencsak elég a sukorrói és a moszkvai ingatlan csalás kárát enyhíteni. 2 biznisszel lecsípték a teljes vizitdíj bevételt. Nem kellene úgy csinálni, mintha az adósságunk 1%-át kitevő adó kiesése okozta volna a másik 99%-ot is.

Nabi Sirius 2011.04.30. 14:11:01

@Lacdelo: Nem használtam kettős mércét, sőt semmilyen mércét sem, mivel nem hasonlítottam össze semmit.

Csupán jeleztem, hogy az ügy még az előző kurzus által is függetlennek nevezett ügyészség alatt pattant ki, azaz nemigen lehet politikai leszámolásra hivatkozni.

Elolvasni, megérteni, válaszolni. Szigorúan ebben a sorrendben...

fidesz = házmesterek pártja 2011.04.30. 14:25:01

@Kalmár: sőt! Kínához kezdünk felzárkózni! Már ami a munkájukból élők életszínvonalát, egészségügyi ellátását, oktatását illeti...
Ostoba komcsi bérenc! Te régebben még a jobbik seggét nyaltad, mi ez a pálfordulás?

Kalmár 2011.04.30. 14:25:11

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: "Ehhez tedd hozzá, hogy a legfőbb ügyészt sokáig Polt Péternek hívták."
na ez elég harmatos érv.
Először is. Ha biztosak lettek volna az igazukban akkor nemzetközi bíróságra mennek.
Másodszor is a sokat emlegetett millenáris kht ügyében a BÍRÓSÁG (nem az ügyészség!)mentette fel szegény Berkec Máriát, akit többször testüregmotozásnak vetettek alá és megalázták a zárkában is.
Persze nem divat nálatok emlékezni de a Perfect Audit nevű cég vizsgálati anyagával mentek a bíróságra. Ez a cég volt aki pár millióért bizonyítékokat talált. Igen jól sejted a tulajdonos Gyurcsány Ferenc volt.
Persze a bukott per után nem adta vissza a rosszul végzett munka díját.

A Happy Endnél amit szintén szeretettel emlegettek a szocik milliárdos csalásaira válaszul, mint súlyos maffia cég, egy országjáró nevű kiadvány 40 ft-os teritési díját tartotta Keller visszaélésnek. Viszonylag könnyen kiderült, hogy kb 70ft a piaci ár egy hasonló kiadvány esetében így bűncselekmény hiányában megszüntették az eljárást. A vádlottat Csépényi Nórát terhesen annyit zaklatták, hogy 6 hónapra megszült de a koraszülött kicsi mellől is bevitték a rendőrök.
Ismét büszke lehetsz a komcsi ávóra.

A hosszú bájtok éjszakája szintén az egyik fantomotok. Szintén NEM az ügyészség hanem a szocik által felügyelt APEH belső vizsgálata állapította ,meg, hogy technikailag teljesen képtelen a vád, nem történt meg. Kampányolni perszejó volt...

A Hídember című film kapcsán állandóan korrupciós vádakat hangoztattak. A Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériuma által lefolytatott vizsgálat(nem az ügyészség) sem szabálytalanságot, sem törvénysértést nem talált.

Az Ifjúsági és Sportminisztériumban lezárult az Állami Számvevőszék vizsgálata. Az ÁSZ (nem az ügyészség) semmilyen törvénytelenséget nem állapított meg.

Több száz ügy volt sokban az ügyészség sokban más szervek szüntették meg a nyomozást, néhány bírósági szakban lett megszüntetve. Egy a közös: kamu vádak.
Egy ügyész azért ugye nem csinál ennyi mindent?
Mégegyszer ismétlem, ha lett volna alapjuk, elmennek nemzetközi bíróságra, hiszen egy ellentétes ítélet romba döntötte volna Polt jóhírét. Na ez valamiért nem történt meg, szerinted miért?

fidesz = házmesterek pártja 2011.04.30. 14:26:54

@Kalmár: igen. 700ezer ember életszínvonala emelkedhet egy kicsit, kilencmillió rovására. Hurrá. Hogy nem rohad le a kezed, amikor ilyeneket le mersz írni.
Apád is inkább sámlit csinált volna...

fidesz = házmesterek pártja 2011.04.30. 14:27:52

@Kalmár: te tényleg akkora barom vagy, amilyennek itt beállítod magad, vagy a fidesz propaganda minisztériumának bérkommentelője lettél?

fidesz = házmesterek pártja 2011.04.30. 14:29:38

@Kalmár: kamu vád volt Kaya Ibrahim, az Országblamázs központ és társaik is? Igaz? Vagy csak pusztán ügyesek voltak az elvtársaid és sikerült elsikáltatni az ellenük szóló bizonyítékokat? Fidesz székház buli? És még sorolhatnám a kilenc évvel ezelőtti húzásaikat, meg sem említve az EU parlamentbeli hazaárulást, az elmúlt egy év szabadrablását, demokrácia rombolását.

Kalmár 2011.04.30. 14:45:25

@al kotmány aláiro álamfö: Gratulálok magasröptű hozzászólásodhoz. Egy nagy mosókefét azért szivesen a szádba tennék. Lehet pár fogadtat is kiverném, de talán anyád helyett megtanítanám neked, hogy milyen stílusban kezdünk csevegni. Az ilyen trógereket külön örömmel osztom.
Szóval kispöcs miért kevered ide a Jobbikot? Te álmodsz vagy csak tehénszart kevertek a füvedbe?
Tudod vannak témák amiben a Jobbiknak van igaza és vannak amiben a Fidesznek, talán az LMP vel is előfordul ilyen, csak a szocik tudnak mindig mindent fejjel lefelé megfogni.
A komcsi bérenc külön ostoba köpés, jól láthatóan villantod fel vele a szádban olvadozó negrót. Biztos, hogy komcsik akik isten nevével kezdik az alkotmányt? Látod látod hiába ugatsz itt vékonyhangon, mint egy Pincsi, csak seggberúgást kaphatsz.
Ha mégis inkább a seggnyalás témát szertnéd napirenden tartani, akkor ezúton értesítelek, hogy az enyém mellett sem áll rendőr! Remélem nem érzed úgy, hogy adósod maradtam.
Jó étvágyat!
Bömböljéél:)))

Kalmár 2011.04.30. 14:47:23

@al kotmány aláiro álamfö: Na most Jobbik vagy Fidesz??
Teljesen összezavarodok, még a végén a szocikhoz megyek hétévgi pótlékért? :)))
Kis hülye.

Kalmár 2011.04.30. 14:50:18

@al kotmány aláiro álamf
"kamu vád volt Kaya Ibrahim, az Országblamázs központ és társaik is? Igaz?ö:"
Na lehetne konkrétan?
Mi volt a vád?
Ja fingod sincs? Hallottál valakitől pár jelszót és itt mantrázod. Ha le tudod írni mi is volt pontosan, szivesen válaszolok.
De vigyázz ám kis hülye, pontosan ismerem az ügyeket, ha megint ostobácska zagyvaságot írsz ráégetem arra pulykavörös képedre:)))

Kalmár 2011.04.30. 14:57:07

@martinasz: "azóta meg már Köztársaság sincs az alkotmányban!"

Ti komolyan sportot csináltok abból, hogy nem olvastok valamit, majd nagy nyilvánosság előtt hülyét csináltok magatokból egy ilyen marha kommenttel.
B) cikk
2 pont: Magyarország államformája köztársaság
Azért csak hajrá, írj valamit a kötelező vallásosságról is, az mondjuk pont nincs benne,de mint láttuk a tartalom tény anyaga nem zavarja meg a kritikáid gondolatmenetét.

georgejr · http://mav.blog.hu 2011.04.30. 20:59:32

en mar a bevezetoben sem foglalnek politikailag allast:
"A Magyar Hírlap cikke, ehhez igazából nincs is mit hozzátennem. Esetleg annyit, hogy most jön elő az elmúlt 8 éves MSZP-uralom sok-sok mocska, remélem nem állnak meg ennyinél..." maradjon meg ez a blog politikamentesnek ugy a jo

Vittore. 2011.04.30. 21:07:45

@georgejr: politikamentes marad, azt garantálom...

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.04.30. 23:17:40

@Kalmár:

"A Fidesznek eddig minden intézkedése arra mutat hogy elkezdhetünk lassan felzárkózni európához."

Ez erős költői túlzás volt.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.04.30. 23:22:30

@Kalmár:

A bíróságról egy kis adalék:

Ahol dolgozom, ott két dolgozó, 1 év eltéréssel beperelte a céget.
Mindkét ügyet ugyanaz a bíró tárgyalta.
Egyik ügyben a dolgozónak ítéltek, a 42-34-55 számú egysoros rendelet alapján.
Másik ügyben a cégünknek ítéltek, a 42-34-55 számú egysoros rendelet alapján.

ezek után mit akarunk a bíróságtól?

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.04.30. 23:24:03

@Kalmár:

Egyébként szép felsorolás, kimaradt belőle Josip Tot, Kaya Ibrahim, illetve az, hogy OV miért nem cáfolja az ÉSben megjelent dokumentumok tartalmát.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.04.30. 23:33:05

@Vittore_átmeneti: @Vittore.:

"A Magyar Hírlap cikke,"
- Mint az első hozzászólásban írtam: Komoly ember nem idéz belőle.

" ehhez igazából nincs is mit hozzátennem. Esetleg annyit, hogy most jön elő az elmúlt 8 éves MSZP-uralom sok-sok mocska, remélem nem állnak meg ennyinél..."
- A felvezetőben te magad foglaltál állást és terelted a posztot közlekedéspolitikai helyett pártpolitikai síkra.

"Azért írtam, hogy az előző kormány lopta el, mert ők voltak 8 évig hatalmon."
- Ezzel a logikával Esztergomot is a szocik lopták szét, vagy Meggyes és barátai?

----------------------------------------------

Örülök, hogy pörög a blog újra, de ha te magad politizálod át, akkor ne akard a többieket kitiltani, illetve főleg ne azokat akik trollkodás helyett kultúrált vitát folytatnak. Végre találtam pár olyan embert, akiknek más a véleménye mint nekem, más értékrendben hisznek, mégis tudok velük kultúráltan vitázni.
Hozzáteszem én sem a politikai vita miatt járok ide, de ez volt.

Vittore. 2011.05.01. 07:51:19

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Bocsi, a válaszom univerzális volt, a kitiltás nem a vita miatt jár, vitázni lehet bármikor :) A kitiltás a valós trollkodásért jár. köszi!
süti beállítások módosítása