MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Szolgálati közlemény - 2010. augusztus 3.

2010. augusztus 03. - Ashi Valkoinen

Kedves Olvasók, kedves Posztolók,

az utóbbi időkben megszaporodtak a trágár hangvételű, durván általánosító hozzászólások. Nincs mindig időm minden kommentet elolvasni, főleg most, hogy a jelenlegi munkahelyemen nincsen internet-hozzáférés sem. Így előfordulhat, hogy egy-egy reklám/spam/trollkodás jellegű hozzászólás benn marad a kommentek között. Ezt a legegyszerűbb úgy kezelni, hogy az ilyen hozzászólásra SENKI sem válaszol. /Don't feed the troll!/ Ha az illető látja, hogy senki nem válaszol, egy idő után elhúz a fenébe, a kommentjét meg előbb-utóbb megtalálom, és nekem is egyszerűbb, ha csak egyet kell kivágnom, nem az egész utána kialakult, parttala vitát.

Általánosító/trágár posztok: ez egy olyan blog, ahol nagyrészt pórul járt utazók írják le kellemetlen tapasztalataikat. Azt, hogy minden megy és működik, kevesen írják le, mert valahol ez érthető elvárás az emberektől, hogy ne csak A-ból B-be vigye őket a vonat, de lehetőleg menetrend szerint történjen meg a szállítás. Sokan első felindulásból írnak, elküldik. A nagyon durva posztokat mindig visszadobtam a feladónak, van most itt egy-két keményebb, de nem ez a lényegi mondanivalójuk, hanem a probléma leírása. Ha pedig a probléma igenis létezik, akkor nem abba kell belekötni, hogy a levél írója az MTA tudományos főmunkatársa, nem használ ékezeteket, vagy éppen trágár, mert ez részletkérdés. A felvetett problémákat pedig el lehet ismerni, meg lehet cáfolni, előbbi esetén megoldásokat keresni, javasolni. A posztíró hülyézése pedig azt is minősíti, aki hülyéz, és képtelen elvonatkoztatni.

Végül, augusztus 19-ig előre élesített posztok lesznek, elég keveset leszek internetközelben, de igyekszem minden hétköznapra kitenni valamit (ha éppen van mit). A kommentekben burjánzó trollkodás megfékezéséért pedig leginkább az értelmes többség tehet.

üdv,
Donát

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr872194258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pubi a professzor 2010.08.03. 15:49:35

Ide is beírom, hátha lesz foganatja:

Kedves Bloggazda!

Nem tudom minek tudható be, de azért nem elhanyagolható dolog, hogy míg minden egyes posztíró megkapja a névtelenséget és mondhat nicknév mögül bármit akármelyik vasutasra, addig az Ügyfélszolgálat vagy adott esetben bármely más a MÁV-START-hoz kapcsolódó munkavállaló esetében minden alkalommal tisztán és jól látható az illető neve és beosztása. Úgy gondolom mint, ahogy ez más blogokon is elterjedt dolog nem ártana ezt kitakarni. Ugyanis az illető, attól, hogy aláírja még nem járul hozzá, hogy az ő neve szerepeljen bármiféle bejegyzésben... A problémák 90%-áról nem az ügyintéző tehet, tehát ne ő kapja majd a jobbnál-jobb és kedvesebbnél-kedvesebb leveleket név szerint megcímezve...
Tudom, a vasutasnak nincsenek személyiségi jogai, de talán el kéne gondolkozni ezen!