MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

MÁV-Start ügyfélszolgálat dicséret

2010. június 15. - Ashi Valkoinen

A mai egyik posztban egy, a MÁV-Start tájékoztatásával kapcsolatos dicséret van. Nemsokára lesz másik poszt is.


Ma délután (június 8), háromnegyed hétkor (!!) küldtem egy levelet a informacio@mav-start.hu ra, hogy ugyanbiza mondják meg nekem, holnap(!!!) milyen vonatok lesznek Budapest, Kolozsvár között és mennyibe kerül, honnan indul, hol lehet jegyet venni. Nem voltak villámgyorsak, de negyed tizenegykor el is küldtek egy részletes, minden ízében pontos tájékoztatót amivel megspóróltak nekem legalább félórás googlizást meg keresgélést. Tudom, hogy ez apróság és ez a normális, de akkor is örülök neki, hogy megcsinálták. Nem tudom ki az akinek ilyenkor ez a dolga, de nem irigylem, és tisztelem, hogy ma Magyarországon elvégzi rendesen a feladatát, miközben a környezet az ellenkezőjére tanítja. :)

G.Á.Zs.

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr632083078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hege35 2010.06.15. 18:26:56

Vannak rendes Máv-dolozók is,érdekes módon én még csak ilyennel találkoztam,pedig szinte minden héten utazom.Még sok-sok ilyen rendes dolgozót kivánok a Máv-nak!

A Gyula 2010.06.15. 18:28:15

Végre egy post, ami egyenlít valamit a vasútról kialakult negatív képen. Lehetne több ilyet is, hogy megismerjük a vasúton jelenlévő pozitívumokat is.

"tisztelem, hogy ma Magyarországon elvégzi rendesen a feladatát, miközben a környezet az ellenkezőjére tanítja"

A vasúton és más munkahelyeken is vannak olyanok, akik lelkiismeretesen próbálják végezni a rájuk bízott feladatokat, de mindig lesznek olyanok is, akik nagy ívben tojnak az egészre.

Ashi Valkoinen 2010.06.15. 19:15:46

@A Gyula: Lenne több, ha küldenétek, ugyanakkor a rendes és tisztességes munkavégzés valamilyen szinten elvárt feladat egy szolgáltató cégénél, tehát ezért nem feltétlen ragad billentyűzetet az ember. Ha valós vagy vélt sérelme akad, akkor annál inkább!!!

mól 2010.06.15. 21:21:08

A MÁV e-mailes információs szolgáltatása kiváló. Az éjszaka közepén is küldhetek e-mailt, és egy-két órán belül megválaszolják. Közel teljes mértékben meg vagyok vele elégedve.

Egy apró kritikus észrevételem azonban nekem is van. Ez ugyan nem hiszem, hogy a dolgozók hibája, de egyszerűen nem fér a fejembe, hogy hogyan lehetséges ez. Talán tud valaki hozzá értő segíteni. Arról van szó, hogy Budapest-Mostar viszonylatra kértem le a menetrendet és az árakat, mivel az Elvira és a DB csak Szarajevóig tudta. A válaszban az állt, hogy csak Szarajevóig rendelkeznek menetrendi adatokkal. (A válasz amúgy teljesen udvarias és gyors volt.) A tartalomhoz azonban: no comment. Gyerekkoromban még voltak menetrendi könyvecskék vagy füzetek, melyekből ki lehetett keresni egy-egy viszonylat menetrendjét. Ezek már nincsenek meg? Miért csak azt tudja mondani az információ, amit már úgyis tudok, mert fent van a világhálón? Vagy vannak olyan emberek, akik olyan dolgokat megkérdeznek, amit egyetlen kereséssel maguk is megtalálnak? Egy valamivel mégis előrébb jutottam: megtudtam a Bp-Szarajevó jegy árát. Ez ugyanis valamilyen rejtélyes oknál fogva nem kérhető le az on-line adatbázisból.

Valakinek valami ötlete, hogy honnan tudom meg a Szarajevó-Mostar menetrendet???

Snake 2010.06.15. 22:23:44

@mól: "Valakinek valami ötlete, hogy honnan tudom meg a Szarajevó-Mostar menetrendet??? ": www.zfbh.ba/zfbhenx/konekcija_en.php
Az indulási ér érkezési adatok vannak benne, a Sarajevo-Ploče vonatokat kell keresni. Egyébként érdemes utazás előtt közvetlenül ellenőrizni és érdeklődni a ZFBH-nál, mert elég kiszámíthatatlanok a menetrendi módosítások.

A Gyula 2010.06.16. 06:26:44

@Ashi Valkoinen:

"a rendes és tisztességes munkavégzés valamilyen szinten elvárt feladat egy szolgáltató cégénél"

Elismerem, ezen vagyunk. Azt viszont nem hiszem el, hogy szökőévente kaptok pozitív tartalmú levelet. Pedig a kiegyensúlyozott tájékoztatáshoz ez is hozzátartozna.

A Gyula 2010.06.16. 06:33:50

@mól: Könyvalapú menetrend egyre inkább visszaszorulóban van. Jegyvizsgálók például már nem is kapnak, mert arra hívatkoznak, hogy az MJR gépből lehet infót adni. Igen lehet, belföldi viszonylatban, ha a gép is hajlandó kiadni a megfelelő eljutási módot. Nem árulok el nagy titkot, nem mindig hajlandó rá. Környező országokkal kapcsolatos menetrendi információ adása pedig teljesen lehetetlen a könyvalapú menetrend hiánya és az MJR gép fejletlensége miatt.

"Valakinek valami ötlete, hogy honnan tudom meg a Szarajevó-Mostar menetrendet???"

www.oebb.at/

www.oebb.at/pv/de/Servicebox/Fahrplanabfrage/index.jsp?start=1&REQ0JourneyProduct_list=0%3A1111111111010000-000000.&ld=oebb&S=Sarajevo&Z=Mostar&REQ0JourneyDate=16.06.2010&time=06%3A28×el=depart&image.x=0&image.y=0

vanek ur 2010.06.16. 08:21:50

@A Gyula: "Azt viszont nem hiszem el, hogy szökőévente kaptok pozitív tartalmú levelet."

Alapigazság: az elégedett ügyfél kb. 2-3 embernek számol be arról, hogy minden rendben volt. Az elégedetlen ügyfél legalább 10 embernek panaszolja el, hogy mi nem tetszett neki.

Ashi Valkoinen 2010.06.16. 10:35:17

@A Gyula: Minden levelet lehozok, ami nem ordas nagy hülyeség vagy annyira figyelmen kívül hagyja a helyesírás szabályait, hogy ezáltal olvashatatlanná válik.