MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Vasárnapi megáll nem áll meg

2010. február 02. - georgejr

Kulifa vasárnap utazni akart. Elvirában, a rádióban a mav-start.hu-n azaz szinte mindenhol azt mondták, hogy a zónázók megállnak Rákospalota-Újpesten a helyzetre való tekintettel. Aztán mégsem... Ezt most így hogy? Ja csak a szokásos mávos sztori: jobb kéz nem tudja mit csinál a bal.. MÁV én így szeretlek...

Vasárnap kirándultunk. Jó előre felkészültem már szombaton, Királyrétre menő kisvasútnál érdeklődtem, mennyit várnak MÁV vonatra. Így a szombati késéseket látván az Elvirában, illetve Start infokat a honlapjukon (helyi vonatok nem járnak, zónázók megállítva mindenhol) úgy gondoltam, az a biztos, ha 1 órával előbb vágok neki az útnak. Start honlapon szombat esti frissítés még vasárnap reggeli frissítéssel felülírva is arról szólt, hogy valszeg egész nap a zónázók megállítása lesz. Ezen infok birtokában mentem ki Rákospalota-Újpestre 9:53 helyett kb 10:15-re, hogy a zónázóval kényelmesen elérjem a 11:50-kor induló kisvonatot ( a késések miatt a következő már rizikós lett volna). A MÁV-nál természetes módon a zónázó ahogy kell, nem állt meg. Nem csak én jártam így, más utasok a rádióból tájékozódtak ugyanezen eredménnyel. Szolgálattevő szerint ez most már így van, volt 9:53-kor helyi személy.

Kérdésem az, hogy hirtelen mitől változott meg a helyzet (vagy mitől volt addig rossz, hiszen 1 órával azelőtt még így ment minden) és közben rákezdett a hóesés megint. Gondolom bármennyire felkészült az utas, arra nemigen lehet felkészülni, hogy a vonat indulása előtt 5 perccel a menetirányító úgy gondolja, hogy na ettől kezdve másképp lesz. Hiszen valamennyi idő kell az állomásra kiéréshez is.
 
Üdv : Kulifa

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr471722007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mozvez 2010.02.02. 09:44:24

Ez úgy történt, hogy 9 órakor úgy döntöttek na most akkor elindul a váci helyi...
a mozdonyvezetőt is váratlanul érte a hír de mit tudott tenni a forgalom és a start az úr elindult időben.
9:41-től jártak a vonatok.

Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző 2010.02.02. 09:55:01

Igaza van mozdveznek, nem igaz, hogy mindenhol ez volt!!
9 órától lemondták a hókészenlétet, ott volt a közlemény a mavstart.hu-n, és a sajtóban is...

Sőt még fent is van:

www.mav-start.hu/hirek/hir.php?mid=14b6556cba514c

Izolír doktor 2010.02.02. 11:18:02

Vasárnap én a 8.07-es zónázóhoz mentem ki a Nyugatiba, az meg megállt mindenhol - aggódtam is, hogy Vácon megvárja-e a diósjenői csatlakozás, szerencsére megvárta. Hazafelé Kismaroson szálltam fel, váróterem zárva, leláncolva, pénztár zárva, állhattunk kinn a hidegben, jv nem jött a Nyugatiig, peronőr nem tudott jegyet adni.

Ibigoo · http://indafoto.hu/ibigoo 2010.02.02. 12:49:10

@Mozvez: maradjunk annyiban, hogy a Start az úr, a forgalom már kevésbé :S

_Totty_ 2010.02.02. 16:32:21

én 10:56oshoz mentem ki dunakeszire.akkor még zónázó állt meg a neten is mer drkt olvastam és a párkány-nyugati zónázoval mentem... haza fele zónázohoz mentem ki. 40 percet vártam ráksorendezőn...este 6kor.

kulifa 2010.02.03. 18:10:21

@Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző:
Megnéztem a beírt linken szereplő szöveget. Még mindíg ez van fenn :
"Budapest-Székesfehérvár vonalon a martonvásári vonatok újra közlekednek 11 óra után
Budapest-Szob vonalon a váci vonatok újra közlekednek 11 óra után
Budapest-Cegléd-Szolnok vonalon a monori vonatok újra közlekednek 11 óra után
Budapest-Újszász-Szolnok vonalon a sülysápi vonatok újra közlekednek 11 óra után
"
Ha a váci vonatok újra közlekednek 11 óra után, akkor ( a szolgálattevő közlése alapján ) hogy lehetett 9:53-kor helyi személy Rp-Újpesten? És miért nem állt meg ott a Nyugatiból menetrend szerint 10:07-kor induló zónázó? A honlapon lévő tájékoztatás szerint az első helyi személynek 11:41-kor kellett volna indulni a Nyugatiból.
süti beállítások módosítása