MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Egy zónázó vonat viszontagságai

2009. augusztus 04. - georgejr

Vajon miért lassul le a vonat szinte állandóan a budapesti megállóknál? Ennyire rossz állapotban lenne a pálya, de akkor miért nincs róla információ? Ezek az apró megállók egy ingázónak heti egy órát jelentenek...


Szia Geogejr,

tegnap (07.27.)-én a vonat percre pontos volt Ferihegy megállóhelyig. Annyira, hogy ott vártunk egy percet, hogy 6:37-kor induljunk el, ahogy a menetrend szerint kell neki. Viszont utána megálltunk Pestszentlőrinc előtt 2-3 percre, majd Kőbánya-Kispest előtt is pár percre. Utoljára pedig Zugló előtt lassítottunk le. 

Mi a fenéért áll/lassít le egy vonat lépésre, majdnem minden nap, amikor minden nap menetrend szerint ugyanakkor érkezik?? Valahogy úgy tűnik, hogy Budapestig pontos tud lenni, akár naponta. Ahogy felér, viszont egyből lelassítják. Mivel naponta utazom rajta, ez hetente akár egy órát is elvesz az időmből. :(

Ezt a levelelet és választ mellékelem még, lásd alant. 

Üdv,

Manyizga

Tisztelt MÁV-Start,

naponta utazom a tárgybeli vonattal, melynek menetrend szerint 6:51-kor kellene Budapest-Zugló megállóhelyre érkeznie. Ehhez képest se ma kedden (06.09), se tegnap hétfőn (06.08) sem sikerült neki időben beérkeznie. Ma 6:59-kor ért Zuglóba. A késés önmagában is bosszantó, de különösen az annál az oknál fogva, hogy Budapest-Ferihegy és Pestszentlőrinc állomások között (Kőbánya-Kispest felé haladva) rendszeresen megállunk pár percre. 

Kérem, hogy a fent említett "felesleges megállóhelyet" szüntessék meg, hiszen naponta, ugyanabban az időpontban közlekedő vonatról van szó.

Köszönettel,
Manyizga

Tisztelt Manyizga!


A 2009. június 09-én megküldött észrevételét köszönettel megkaptuk. Megkeresésével kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a jelzett vonat közlekedésének vizsgálata, illetve az esetlegesen szükségessé váló intézkedések megtétele céljából észrevételét továbbítottuk a vonatközlekedést felügyelő Üzemirányító Központunknak.

A kellemetlenségek miatt szíves elnézésüket kérjük. Megkeresését, jelzését köszönjük.

Üdvözlettel:

XY

Ügyfélszolgálati szakértő

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr191287409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manyizga (törölt) 2009.08.04. 10:18:53

Ma is megálltunk, pedig már késtünk is picit.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2009.08.04. 16:46:47

WTF!?!

"Ügyfélszolgálati szakértő"

Egyre jobb.

En arra tippelek, hogy azert lassit a vonat, mert beeri?!? az elotte levo szemelyt.

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2009.08.04. 20:22:21

Mert minden vonat Budapestre van felhozva, aztán nincs rá kapacitás. Ez volt 30 éve is, most is ez van, 30 év múlva is ez lesz.

Manyizga (törölt) 2009.08.05. 10:18:57

@twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX: Az oké, hogy utoléri. De majdnem minden reggel?! Módosítsák a menetrendet, hogy a valós viszonyokat tükrözze, ne a teliholdkor megvalósuló ideális helyzetet! Mert így kiszámíthatatlan!

1116001 2009.08.05. 11:09:19

Az is lehet, hogy be van tartalékolva a menetrend egy kicsit.

Manyizga (törölt) 2009.08.05. 11:28:23

@1116001: de MINDEN zónázó ugyanakkor jár, mert ütemes a menetrend. Tehát mindegyik be van tartalékolva? Nevetséges.

Snake 2009.08.05. 16:34:27

@Manyizga: Ha nem lenne tartalék, akkor lehet hogy az összes többi zónázó késne.

1116001 2009.08.05. 16:57:20

@Manyizga: Minden vonat menetrendjében van egy bizonyos mennyiségű tartalék idő, késés esetére.

Mivel ez egy kora reggeli vonat, valószínű az utasterhelése is kisebb, így az állomásokon az utascsere lényegesen gyorsabb. Tehát valszeg nem használ fel ebből semmit. Míg ahogy Snake is írta a többi vonatnál a nagyobb utascsere miatt már szükséges ez a tartalék idő.

Manyizga (törölt) 2009.08.05. 17:40:16

@1116001: az utasterhelése akkora, hogy félúttól (Albertirsa-Pilis) általában már nincs rajta ülőhely. :)

@Snake: érdekes, hogy mindig az a vonat késik, amelyikkel én megyek. :)

Akkor se érthető, hogy két állomás között megálljon egy vonat, majdnem minden nap, miközben már késik. Persze mindent meg lehet magyarázni, de felelőst soha nem találni. Ezért MÁV.

Úgy látom, mást is zavar a pontatlanság:

birdie.hu/mav-a-valosag/