MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Re:Belföldi helyett külföldi grátisz késéssel

2009. július 28. - georgejr
A balkánon a pályakarbantartás úgy védi a hátsóját, hogy 1-2 meleg nap után rögtön bevezeti a sebességkorlátozást. A mozdonyvezetők szerint is mérhetetlen butaság volt a menetrendet így összeállítani. 
 
Szia Georgejr,


olvastam a posztot a vonalunkon lecserélt vonatról:

Én is akartam erről írni neked, de megelőztek :) ám sebaj, akkor a szitut ismered, csak pár plusz információval szolgálnék. 
Van az indexen egy külön fórum a 150-es vonalra, ezt szoktam nézegetni és innen származnak az infók is.
 
Tehát ugye a belföldi gyorsvonatunkat lecserélték nemzetközire, ami Belgrádból indul.
Ez jelenleg azt eredményezi hogy minden nap! késik jó esetben csak 10-20 percet (ez a ritkábbik eset), rosszabb esetben órákat.

walex fórumtárs összeírta, hogy az elmúlt 6 napban hogyan közlekedett az újdonsült IVO ANDRIC nemz. gyors (LoL !):

"Tehát, akkor frissíthető a lista.
1120. Ivo Andric az elmúlt 6 napban Bp. felé:
- vasárnap: ~ +150 perc
- hétfő: ~ +50 perc
- kedd: ~ +50 perc
- szerda: ~ +70 perc
- csütörtök: ~ +212 perc
- péntek: ~ +140 perc"

441-703 nicknevű (mozdonyvezető) felhasználó pedig
rávilágít az okokra:

"Látom elég sok irás van a 1120-as vonatról,sajnos sok jót nem tudok mondani erről a vonatról,elég bunkó volt aki igy tervezte meg a menetrendet,sajnos jövőre sem lesz jobb.

Ma csináltam ezt a fordát és amit Beograd-Szabadka között produkáltak az "okosok" az nem fehér embernek való.

Beogradból + 76 perc késéssel indultam mert be kellett várni a 334-es vonatot,(az pedig 310 perc késéssel landolt Beogradban.).Pályafelujitás miatt kaptam még 15 percet Indjijáig.Ezután kezdődött a nemulass,a meleg miatt 82km hosszan sebességkorlátozást kaptam,40 km/h volt az előirt sebesség,majd beütöttek 1 30-as lassumenetet is 19km hosszan,ami a végén azt eredményezte hogy Szabadkára + 168 perc lett a késés.

Itt a pályakarbantartás ugy védi a seggét hogy sebességkorlátozást vezet be már 1-2 meleg nap után, ugyhogy nagyon rájár a rúd a kilépő vonatokra,a pályafelújitással kb szeptemberben végeznek,akkor lehetnek 1 kicsit pontossabbak a Balkáni vonatok."
------------

Még annyit hozzáfűznék, hogy volt 14 óra körül is vonat a tavalyi menetrendben, de azt kivették járatritkítás néven..
Most meg ezt átvariálták, szóval a déli vonat után a legbiztosabban és leghamarabb következő vonat a 18 órás belföldi gyors.
És most akkor írok a máv-nak is hogy **** ****** **** **** !!

Üdv.

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr641272994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagymoli 2009.07.28. 11:24:25

Zsírjó... Élvezetes lehet 30-al, 40-el száguldozni... Dögunalom lehet a vezetőnek, és az utasnak is... Megnyugtató, hogy nemcsak az én munkahelyemen követnek el "bakikat"... :-D

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2009.07.29. 08:54:05

Tegnap is késett jó sokat... mikor nem :(

Kutuzov 2009.07.31. 19:22:47

:)
Így jártatok!
Hagy a mi vasúti vezetésünkről is essen pár dicsérő szó; a páratlan Pannónia nemz. IC fél éve min.60' késéssel közlekedik. Ennek a gépe fordul a Keletibe egy Lh-ig közlekedő gyorsra, ami az uccsó, tehét minden csatlakozó várja. ÖT HÓNAP mire sikerült megváltoztatni a mozdonyfordulót!
Kitartást!