MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Breaking News

2008. július 17. - georgejr

Ismét a sajnos szokványos Rákosi gebasz. Csak azt nem tudom, miért mindig ott van a gond? És ha ez ennyire jellemző, hogy évente legalább 5-ször van ilyen gond, akkor miért nem lehet utánanézni, és megtenni a szükséges lépéseket?


A tegnapi után a mai nap sem múlt el eseményteleneül a hatvani vonalon.



Ma (csütörtök) reggel Isaszegen a 3069. járat (6:15 Hatvan-Keleti) helyett az 5509-es (5:55 Hatvan-Keleti) ért be némi késéssel 7 órakor, tovább is indult, majd Isaszeg-Pécel között állt 20 percet. Ekkorra a többi utassal beszélgetve kiderült, h a vonat már Isaszeg előtt is állt 20 percet.


Tájékoztatás persze semmi, az utasok már kezdtek a nyílt pályán leszállni és a kétméteres nádason keresztül kiverekedni magukat az útra. Mire a vonat végre bevonszolta magát Pécelre, ott kiderült, hogy Rákosnál ún. tetőzár" van, vagyis a felsővezeték és az irányítóberendezések zárlata miatt áll a hatvani vonal, esetleg a szolnoki is, a Keleti nem fogad és nem indít, ha mégis, akkor csak 1 vágányon, vagy talán mégsem, mindenki menjen busszal vagy gyalog vagy menjen haza. Mentesítő buszok szóba sem kerültek, természetesen. Amikor eljöttem, kb. 4-500 ember állt a BKV-buszokra várva, amik ilyenkor kb. 30 percenként indulnak...



5:45-kor keltem, és 9:45-re már be is értem a munkahelymre... és sajnos nem voltam egyedül. Ma kb. 5-10 ezer ember biztosan nem, vagy csak jelentős késéssel ér be a munkahelyére, és este haza. Ez mekkora kiesés? Számon kéri ezt valaki a MÁV-on? Adnak valamiféle magyarázatot a szűkszavú közleményen kívül?



Mi megy itt?! Nem értem...
Hangyasav

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr30572260

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Propeller 2008.07.17. 15:05:39

MÁV - Megint Állunk Vazze - Breaking NewsIsmét a sajnos szokványos Rákosi gebasz. Csak azt nem tudom, miért mindig ott van a gond? És ha ez ennyire jellemző, hogy [...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tmelinda04 2008.07.17. 13:02:28

Nem tudom, lenne értelme, ha vezetnél egy táblázatot az indulásról, érkezésről, és az útközbeni állásokról? Macerás, tudom, de így is csak falrahányt borsónak tűnik az egész, hiába dühöngünk itt. Aztán be lehetne nyújtani valakinek, de hogy kinek, azt én sem tudom... Talán valami tévétársaságnak aki megszellőztetné a tényeket, nem tudom....
ÉN már majdnem minden nap írok a panaszkönyvbe- tudom ezzel sem érek semmit, de nekem jól esik kiírni, és hátha van nyoma valahol... Max annyi hogy kapok egy köszönettel vettük észrevételét című válaszlevelet.

petya.bacsi 2008.07.17. 13:06:20

Jelenetem, a 120a-s vonalon is káosz volt 12.00 óra körül (ahogy ezt jeleztem a Párizsból Bordeaux-ba TGV-vel topikban), 12 óra előtt kaptam a hírt. Viszont Rákoshegyen volt utastájékoztatás.

Az egész cég egy nagy hulladéktemető, ez most már a zsinórban a sokadik alkalom, fejeknek kellene hullania a MÁV-nál (a vezérkarból) és egy független, de hozzáértőkből álló vizsgálóbizottságnak kivizsgálni, hogy mi ez a cirkusz. Röhej és szánalom!