MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Késés contest féle

2008. július 15. - georgejr

Késés, mi más. Számomra felfoghatatlan, hogy a 120-as vonalon mi a búbánatért standard a 30-40 perces késés? Miért nem lehetne beépíteni a menetrendbe?


Érdekes a kecskeméti történet, de azt hiszem, amit a Nagykáta – Újszász – Szolnok vonalon művelnek – pláne elővárosi szolgáltatás gyanánt – az katasztrofális.

Ma a 06.08 perckor esedékes szolnoki zónázó vonatra mentem – a történet Sülysápon játszódik. Az ilyen zónázók menetideje Sülysáp – Bp. Keleti pu. között a menetrend szerint 36 perc. Itt húsz perc késést kellett kiállni, ami lett harminc, de hozzátenném, teljesen mindegy késik e a vonat, avagy sem, mert Rákoshegytől, rosszabb esetben Maglódtól a reggeli vonatok a nyílt pályán is össze vesztegelnek 20 – 25 percet, gyakorlatilag minden nap. Végül 07.25 percre sikerült bevergődni, háromnegyed hét helyett. És igen, ez minden napos, túlzás nélkül állíthatom. Néha itt is hivatkoznak vágányzárra, csak az a baj, hogy a vágányzári menetrendet sem tudják tartani. Nyomokban sem.  


A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr49568804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

petya.bacsi 2008.07.15. 09:32:54

Hehehe... ez az én vonalam! :)

Sajnos teljesen igaza van a levélírónak, botrány amit ezen a vonalon művelnek. A menetrendet ritkán sikerült csak tartani, van, hogy pontosan, vagy 10 perces késéssel érünk be, amit a levélíró is ír, sokszor indokolatlanul állunk - ez az állás általánban azért van, hogy egy tehervonatot vagy egy késő gyorsvonatot elengedjünk.

Persze ha épp nem mi késünk, akkor szépen kitolnak a gyepre, és ottfelejtenek, majd mikor leesik nekik, hogy a gyorsvonat még a közelben sincs, akkor gyorsan elindítanak, egy-két megállót megyünk, aztán megint kipakolnak a szélére, és bevárjuk a késő tehervonatot, gyorsvonatot, a WizAir hamburgi járatát és a MALÉV londonit is, meg a franc tudja mit.

És persze közben ketyeg az óra, 10 perc, huss, 20 perc huss, és azon vesszük észre magunkat, hogy 30 percnél is többet késünk.

Tápiószecsőt emlékeim szerint már valamikor márciusban elkezdték, én abban a tudatban voltam, hogy pikkpakk végeznek, de már talán a 3. vágányzári menetrendet adják ki, és jövő héten valószínűleg jön a következő - ha igazak az utasok értesülései.

Már-már arcpirító ez az egész, hogy az utas elindul PONTOSAN és elkésik. Már ha eggyel korábbival megy, akkor sem biztos hogy időben odaér. És persze 2008-at írunk...

petya.bacsi 2008.07.15. 09:49:38

Nem kell beépíteni a menetrendbe, csak használni a kedves utastársaimnak a korábban már felvázolt formulát:

Utazásra fordított idő = menetidő + k

A k egy olyan állandó, aminek az értéke változó...

Az új szlogen pedig lehetne ez:
"Csak a Halál nem késik, mi mindig! - MÁV"

Blackmore 2008.07.15. 11:01:14

Hát igen, ez a mi vonalunk olyan, h a menetrendben egyre csökken a menetidő, a gyakorlatban egyre nő.

missparker · http://hogyvolt.blog.hu/tags/a_kam%C3%A9leon 2008.07.15. 17:10:12

Ez az én vonalam is! Hasonló "szépekről" tudok beszámolni.

petya.bacsi 2008.07.15. 17:28:27

Missparker: ne fogd vissza magad! :) mi 120a-sok tudunk mesélni :D