MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Ezt a sok marhát ki kell szolgálnom,mert mind a vonaton akar jegyet venni

2008. április 22. - georgejr
Na kérem szépen ez a korrekt munkaerő, vegyük megtiszteltetésnek, hogy kallernéne nagyasszonyság le méltóztatott ereszkedni hozzánk, alávaló, pór utasokhoz.
Remélem kirúgják....


Sziasztok!
Ismét vonatoztam egy jót a Máv kultúrban.Kilóméteres sor, szervezés 0 , bunkó információs, még bunkóbb kalauz. Ők biztosan megérdemlik azt a 250.000Ft-ot,amit követelnek.Emelik a színvonalat...Ha válaszolnak ,azt is megírom.


2008.4.20-án vasárnap mikor kimentem az állomásra Győrbe a 18.31-eshez 18 órakor,hogy biztonsággal tudjak jegyet venni,-korábbbi tapasztalat a hétvégi kilóméteres sor- meglepődve tapasztaltam,hogy ott a sor faltól falig ért, tehát legalább 100ember állt sorba az egyetlen kassza előtt.
Barátom beállt a sorba, míg én az információhoz fordultam.
Az információnál egy úr ült, és ÁFÁs számlát töltött ki.
25percig.
Az úrnak 25percig tartott,mire megírta a 2 jegyről az egy db áfászszámlát.Ekkor,pár perccel a vonat indulás előtt végre sorra kerültem,(ekkor a barátom kb a sor 1/4énél járt kb,tehtá még jó 10 perc kellett volna a jegyváltáshoz) megkérdeztem az ott ülő urat,hogy ugyanmár meddig kéne érni a sornak,hogy kinyissanak még egy pénztárat? mert a sor már visszakunkorodott, és több 10méter hosszú volt.Ekkor az úr ingenrültem rámförmedt,hogy "Éppen most készülök intézkedni( éppen a székén ült,semmit nem reagált az előtte levő 25percben) hogy felszállhassanak a pesti gyorsra jegy nélkül is(gondolom az egész állomáson senki más nem látta az utasok sorát, és az úr sem tudott volna az előttem levő áfás számla előtt intézkezdni),és majd ott tudjanak venni, különben is, a kolléga,aki a másik kasszába lenne,késik,mert nem ért be a vonata" és ezzel elrobogott,kijött oldalt, elment a hangosbemondóhoz,és 3perccel a vonat indulása előtt bemondta,hogy jegy nélkül is fel lehet szállni.ekkor a sor fele fogta magát és eljött.

1. Ha a kasszáshölgynek a vonata késett ( semmilyen késést nem láttam kiirva,ugyhogy eléggé valószínűtlen,hogy késik, és ha mégis késik valamilyen vonat,akkor az utasok miért nem tudnak róla?) akkor miért nem ültetnek be más hölgyet( hallottam ,hogy az információs úr mögött voltak emberek,nem hiszem, hogy egy ekkora kaliberű állomáson 1etlen kasszásnak kell lennie,mikor Pl Komáromban,ami lényegesen kisebb város, két kassza van nonstop.
2. Ha 2 kasszás lett volna,is csak fele akkora lett volna a sor, és még azis felháborítóan sok lett volna!

Kifutottunk a vonatra,felszálltunk, és amit ott tapasztaltunk, az is felháborított. A kalauz hölgy rendkívül ingerlékeny volt.
Indulásunkról úgy tájékozodtunk,hogy egyszercsak azt hallottuk "fejezzétek már be a csókolózást,felszálltok vagy leszálltok,mert rátok csukom az ajtót?!"
A következő megállóban mikor integetett a mozdonyvezetőnek,hogy indulunk, -ő gondolom nem látta- hangos" mivan már ,vak vagy, ?!"kérdést eresztett el.
Ezután elkezdettt körbejárni, jegyeket ellenőrizni. Mi voltunk a másodikak ,akik jegyet vettünk, és mikor a két jegy árát-2040 Ft-ot 2000+200címletekben fizettük,ránkförmedt,hogy " nem vagyok én malacpersely, honnan az Istenből vegyek magunknak aprót, fizessenek kisebb címlettel?!" Nyilván ha lett volna kisebb címlet ,fizettünk volna azzal,de kasszás fizetésre készültünk,nem volt "aprónk".
Az út folyamán még a hölgy találkozott valami ismerősével is, ezt abból gondoltuk,hogy hirtelen "Várjá ,majd később beszélgetünk,mert most még ezt a sok marhát ki kell szolgálnom,mert mind a vonaton akar jegyet venni?!"felkiáltás hagyta el a száját.

3.Nem mi tehettünk róla, hogy a vonaton kellett jegyet vennünk, milyen jogon részesülünk ilyen elbánásban?

Már nem először fordult elő,hogy Győr állomáson  azért lett rizikós a vonat elérése,mert 20perc alatt sem sikerült kiállni a sort az 1 ,jó esetben 2kasszánál.Meglehetne tenni,hogy több kasszát nyitnak pénteken és vasárnap,amikor a csúcsforgalom van?
Továbbá olyat is kérdeznék,hogy nem lenne-e mód arra,hogy a vasárnapi csúcsforgalomban ,mikor a gyorsvonat 3óránként közlekedik csak, esetleg a személyvonatot több kocsival indítsák útnak?mert ez csak 2 részből állt, és már Győrben is voltak,akik nem tudtak leülni, Pestig pedig már nagyon sokan lettünk.Kelenföld állomáson pedig a váró hemzseg a hajléktalanoktól, eszméletlen a szag, és a kasszához lépve szorongatnom kell a pénztárcámat,hogy nehogy elvegyék...


Várom válaszukat,és azt is,hogy végre Érdemben is történjen valami.

Köszönettel:Eszti

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr6436584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemszolidaris 2008.04.22. 10:59:00

Jellemző. Az utas "felesleges" csak megzavarja a délutáni pihenőt...:)
Sajnos az ilyen kallerok, meg a múltkori pénztárosok ellen nincs orvosság. A szakszervezet védi őket, panaszt nem lehet tenni. A hülye kormányok is csak adják alájuk a lovat, mindig tömik a feneketlen vasutas zsebeket pénzzel. Évente infláció feletti bérfejlesztés, felesleges emberek garmadáját tartják munkában. Pedig sok alkalmas ember van munka nélkül. Sajnos a vasúthoz csak úgy vesznek föl új embert, ha rokona, ismerőse ott dolgozik (ezt egy koma le is írta az egyik indexes fórumon és büszke is volt rá!), ezért nem válogatnak,meg is látszik.

LiberAll 2008.04.22. 12:41:59

Be kéne zárni az egész MÁV-ot akkor legalább a rá költött pénz az ország zsebében maradna, amit most csinálnak az szabad rablás :(

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.04.22. 12:51:05

általában az utas pártját fogom, de
1. kilóméter...?
2. Ha valaki tudja, melyik nap fog hazautazni, akkor nyugodtan megveheti a retúrjegyet. Eszembe se jutna a hétvégémből félórákat áldozni arra, hogy kétszer álljak sorba a pénztárnál.
3. Az ilyen bunkó kallert szembesíteni kell saját magával és megkérdezni - higgadt, nyugodt hangon -, hogy miért beszél így az utasokkal-utasokról. Merjük már kinyitni a szánkat helyben is.

Pistike_ 2008.04.22. 13:13:43

Ezeket kéne egy kicsit kiselejtezni a túlvégen ... Ilyenből szívesen csinálnék munkanélkülit ... (Más meg valószínűleg örülne a helyének)

Páneurópai Harci Kos 2008.04.22. 13:18:05

Könnyen lehet, hogy épp az "utánpótlásba" botlottak bele, szemét alulfizetett meló.
(minden állomásra jegyautomatát oszt csók)

luvnyaevagy 2008.04.22. 13:27:31

Nem akarok ünneprontó lenni a nagy MÁV-fikázásban, de ésszel ér az ember.

Hetente utazom a Keletitől, és az elmúlt évek alatt (elmúlt évek száma>10) még nem láttam félórás sort. Tömeg általában van, de a legrövidebb sor szinte soha nem hosszabb 10-12 embernél (de az már soknak számít), ez pedig olyan 5-15 perc várakozást jelent, attól függően, hogy hányan kérnek számlát, fizetnek kártyával stb. Egyszer (ismétlem a kilencvenes évek óta egyszer) volt egy nagyon durva tömeg (de soknapos ünnep előtt voltunk, ráadásul valamit át is szerveztek), akkor nekem is görcsbe rándult a gyomrom a látványtól, de akkor is hamarabb végeztem 30 percnél.
Igaz, van annyi eszem, hogy megnézzem, hol állnak a legkevesebben, és melyik sor haladhat a leggyorsabban. Sőt, ahhoz is van eszem, hogy retúrjegyekkel utazzak (egy hónapig érvényes!), és ahhoz is, hogy tudjam, mennyi idővel előtte kell ott lennem (általában 10 perccel előtte bőven elég kiérni).
És még sohasem volt velem paraszt se kalauz, se jegyeladó. Vajon miért? Talán mert én sem vagyok paraszt velük, köszönök, és nem úgy beszélek velük, mint egy kapcaronggyal?
Szóval szar a MÁV, de az ilyen sztorikat nehezen hiszem el. Vagy a postot egy olyan hisztis apucikedvence kislány írta, aki 30 kilométerre is gurulós bőrönddel utazik, és az a legnagyobb baja, hogy elkenődött rajta a rúzs.
Sajnos egyre több van az ilyenből, és ezek még engem is irritálnak messziről, ha meg elémállnak a sorban, akkor előre tudom, hogy balhé lesz.

Gondolkodni tessék először, ne anyázni!
Több tízezer kilométert utazom évente, 80%-ban az utas a hunyó, az kezdi a parasztozást. Szar a MÁV, de az utasai sem jobbak, mondhatnám: amilyenek vagyunk, olyan az ország. Csak azt kapjuk, amit megérdemlünk.

georgejr · http://mav.blog.hu 2008.04.22. 13:36:17

helyesírásról, vesszőkről:
lsd szabályzat. majd ha valaki csinál 28 órás napot a 24-ből, akkor foglalkozok vele;) bocsi, de napi 12-14 ora melo mellett ne varja senki, hogy minden vessző és helyesírási hibát kijavítok.

nem várt fordulat 2008.04.22. 13:37:07

luvnyaevagy, baszki, ha neked csak ennyi jött át a sztoriból gratulálok.

"kimentem az állomásra Győrbe"
Nem tudtam, hogy Győrött is van Keleti Pu.

Nyilván a rúzs miatt mondta azt a kalauz az utsaokról, hogy barmok?

Fél órával az indulás előtt kiérkezni szerintem teljesen korrekt.

sish 2008.04.22. 13:43:18

nem lehet, hogy azért mondta, mert marhaszállító vagonra szálltatok fel?

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.04.22. 13:45:15

sish
a MÁV-nál csak marhaszállító vagon van...

HavocS · http://www.obsidianshell.com 2008.04.22. 13:45:17

Az éremnek két oldala van: nagyon sok a gyökér utas, és jó pár gyökér pénztáros, kalauz is van... a különbség az, hogy utazni kell, emberekkel foglalkozó állást választani úgy, hogy az ember idegbeteg, meg nem...

sish 2008.04.22. 13:47:35

Rékuc
akkor csak azért mondta:)

oolajtoo 2008.04.22. 13:52:39

"és már Győrben is voltak,akik nem tudtak leülni"

mér mit gondoltál, hogy majd mindenki ülni fog? ez nem a szeretetszolgálat, ez egy minimumon tartott közszolgáltatás, örüljél hogy felfértél egyáltalán a vonatra. Ha nem tetszik, jár az IC is, arra lehet venni helyjegyet.

cdrom70 2008.04.22. 13:54:36

A máv szolgáltat, mi szegény utasok fizetünk !!!
Ezért ha bunkó az utas akkor is udvariasnak kell lenni a MÁVosnak !!!
Általában a MÁV-os a bunkó sötét tapló akkor ha az utas a jogos igényét akarja érvényesíteni...
A fele mávosra nincs szükség kirúgni őket !!!
Aki a MÁV-ot dícséri az nem utazott vele vagy nem utazott normális vasúton, pl: GYSEV vonalain..

the real 2008.04.22. 14:00:34

luvnyaevagy, egyszer láttál olyat a Keletiben, hogy a legrövidebb sorban 10-12 embernél több volt??
Te melyik Keletiről beszélsz? Nehezen hiszem (szerintem sokakkal együtt), hogy a budapestiről...

blacklord 2008.04.22. 14:07:08

Igen, paranoidok előnyben. Luvnya, MÁV középvezető-e vagy? :-)

luvnyaevagy 2008.04.22. 14:12:04

Karacsi_maci, neked teljesen igazad van, tényleg Győr. Sokat ingáztam Győr és Budapest között, az téveszthetett meg, hogy a Győrből vagy Győrbe induló vonatok általában Keletibe illetve Keletiből mennek.
Akkor viszont még gázabb a sztori, mert Győrben még negyedórás sort sem láttam még (~30 év alatt).

Ezt írta a hölgy: "meglepődve tapasztaltam,hogy ott a sor faltól falig ért, tehát legalább 100ember állt sorba az egyetlen kassza előtt."

Aki járt a győri állomáson, az tudja, hogy szinte soha nincs nyitva két kasszánál több, és azt is, hogy ha faltól-falig ér a sor, az maximum 20 ember (nem 100). És azt is, hogy ha vasárnap megyünk ki az állomásra a Budapestre utazó diákok miatt, akkor hosszabb a sor az átlagosnál. Lehet retúrjegyet venni (diákoknak, akik hazajárnak, pláne ajánlott), Budapesten be lehet fáradni menetjegyirodába is, akár hét közben is.

Nekem továbbra is úgy tűnik, hogy a hölgy finoman szólva is túloz. Ha meg pótdíj nélkül fölengedték a vonatra, akkor örüljön neki, és köszönje meg! Gondolom jó paraszt volt a kallerrel, akinek lehetett elég baja a jegy nélküli utasokkal.

luvnyaevagy 2008.04.22. 14:16:47

Ja, és hadd fokozzam még tovább a hangulatot: simán beszüntetném az általános diákkedvezményt. Utazzanak kedvezményesen akkor a diákok, amikor kevesen vannak a vonatokon. Ha máskor akarnak menni, akkor fizessenek teljes árat! Mindjárt kevesebb lenne a tömeg a kritikus időpontokban.

nemszolidaris 2008.04.22. 14:21:37

Luvnyaevagy! Miért kell nagyon hálásnak lenni azért, mert elvégezték a munkájukat. Kicsit unom már a MÁV, BKV, közszolgák sírását-rívását, hogy legyen mindenki maximálisan hálás nekik, ha hajlandók elvégezni a munkájukat és sajnálják is őket, de nagyon, mert "csak" annyi a fizetésük, amennyi, ami persze magyar viszonylatban nem is rossz. Már írtam, mások diplomával kapnak annyit, amennyit ők nyócáltalánossal.
Még egy dolog a MÁV és a Volán ár mára teljesen egyforma lett, mégis a távolsági buszon ált. nagyobb a tisztaság, mint a MÁV "luxus" IC-ken.

nemszolidaris 2008.04.22. 14:24:43

Én meg az általános vasutaskedvezményt (nulltarifa), meg az európai szabadjegyet szűntetném meg nekik. Kapjanak ők is csak 50%-osat. Az ELMŰ-nél is csak kedvezmény van az áramdíjból, nem ingyen kapják. A bankosok is kedvezően juthatnak hitelhez, de nekik is vissza kell fizetni.

luvnyaevagy 2008.04.22. 14:25:22

"Te melyik Keletiről beszélsz? Nehezen hiszem (szerintem sokakkal együtt), hogy a budapestiről..."

Arról a Keletiről, ahol a legforgalmasabb időszakokban legalább 5-6 pénztár folyamatosan nyitva van, és ahol a sok birka mindig beáll a szélső sorokba, amikben mindig kétszer annyian vannak, mint a legrövidebben. Soha nem késtem még le vonatot, és soha nem kellett még félórát sorbanállnom, se Győrben, se Budapesten, se máshol. Két alkalom után rá lehet jönni, hova érdemes beállni, és hova nem.

Ez nem azt jelenti, hogy szeretem a MÁVot, és azt sem, hogy teljesen meg vagyok elégedve a szolgáltatásukkal, de tanuljon már meg számolni az, aki 100 emberes sorokat emleget...

dontals 2008.04.22. 14:26:56

Miután sokan leoltották a levélírót, lenne néhány kérdésem hozzájuk:

- Mi van akkor, ha ez egyszeri utazás volt (tehát nem tudott korábban retúrt venni), és nem is a pályaudvar közelében lakik? Akkor miért kellene kimennie külön azért a pályaudvarra, hogy megvásárolja a jegyet? Fél óra miért ne lenne logikusan elegendő ahhoz, hogy az ember korábban kimenjen jegyért?

- Amellett, hogy vannak viszonylag normális vasutasok, sajnos vannak olyanok is, akiknek nem szabadna utasokkal foglalkoznia. Mert modortalan, neveletlen. Mindegy, hogy hogyan viszonyul hozzá az ember.

- Vajon mit nem lehet elhinni egy olyan sztoriban, amiben egy teljesen jogos igényt vet fel a levélíró: vagyis, hogy nem lehetne-e csúcsforgalomban egy megyeszékhelyen kinyitni még egy pénztárat, ha már eggyel nem tudják ellátni a feladatot?

- Természetesen nem kell mindenkinek ülni, de jól jellemzi az állapotokat, ha már a Győrben is csak állóhely jut. (Bár ennyi pénzért nem ártana...) Én álltam már végig, nem volt túlságosan kellemes.

nemszolidaris 2008.04.22. 14:30:17

Ha én, itt a mi cégünknél mondtam volna olyat az ügyfélnek, amit a kedvetlen kaller, már régen a Munkaügyi Központban állhatnék sorba. Ő megteheti, állami alkalmazott, neki mindent szabad.

Lacaca 2008.04.22. 14:39:19

Rékuc!

Azért nincs igaza, mert helyesírási hibát követett el, vagy azért mert 30 perccel indulás előtt ért ki?
Melyik jogosítja fel a kallert arra, hogy ilyen stílusban/hangnemben beszéljen a szolgáltatásért fizető utassal?
Gratulálok!

Átlagbéla 2008.04.22. 14:40:46

Én pedig a nyugdíjasok ingyen utaztatását szüntetném meg.
Évente 10 ingyen alkalom aztán csá!

kiskicsicsiga 2008.04.22. 14:42:56

Nem 30, hanem 90 km-t utaztam, és ilyen távban nem érvényes a retur 1hónapig,csak 3napig.
Viszont azt,hogy holnap lesz-e sztrájk, vagy nem, előtte pár órával is kibökhetik, akkor meg mehetek a pénzem után...Egyáltalán nem voltunk bunkók, a kallernő már akkoris be volt pöccenve,mikor felszállt!
Szoktam returt venni, de ha nem fix a visszaút,akkor nem.
Énis álltam már a Keletiben sort.Ez nem az a kaliber volt.Itt egyetlen kassza volt,és a sor a terem egyikvégéből a másikig lógott,és már visszahajlott.Nyilván nem egy-egy ember állt ott,mindenki körül volt még 2-3ember, család,haverok,nagyon sokan voltak ott.
Keletiben nagyon változó a hangulat,volt hogy csak egy ember állt előttem, de volt hogy ottis álltam fél órát sorba, pedig 6pénztár volt nyitva.
Amúgy nem vagyok tüdnibündi rúzsosmaca, a helyesírásom meg olyan,amilyen...Ha szép írást akarsz olvasni, nézegesd a helyesírási szabályzatot, nem egy blogot.
oolajtoo azt,hogy Győrben sem tudott már mindenki leülni azért írtam,hogy érzékeltessem, hogy Bicskén már pl csak úgy tudott felszállni valaki, hogy az emberek kifújták a levegőt...marhavagon,igen az volt!
Legalább 100 ember állt ott,kérdezz meg bárkit,aki vasárnap a 6osra kart jegyet venni.Szoktam unamamban a késő vonatra várva embereket számolgatni az állomáson, tudok saccolni.
Nyílván nem írtam volna le a sztorit,ha nem lennne igaz.Legközelebb lefényképezem!
Én azt szüntetném meg,hogy a nagycekkeres nénikék vasárnap, meg pénteken közlekedjenek,a zsúfolt vonaton, aztán az ajtóban állva cincogjanak,hogy jaj adja már valaki át a helyét,hogy a 30emberen átverekedhessem magam...

kiskicsicsiga 2008.04.22. 14:44:33

na meg persze az is hozna némi bevételt a Mávnak, ha nem utazhatna minden vasutas komplett családja ingyen.

nemszolidaris 2008.04.22. 14:45:34

Vagy, a kedves MÁV-nak be kéne kötnie egy-két plusz marhavagont... Néha látok olyan gyorsvonatot, ahol három kocsi elsőosztályú. Nyilván ez is a szabadjegyesek kényelmét szolgálja.

d0nv1ru5 2008.04.22. 14:50:47

azt nem értem, hogy az ilyen eseteket miért nem rögzíti az elszenvedő fél?

egy vizuális, de leginkább egy audiovizuális felvétel minden kétséget kizáróan és egyértelműen bizonyítja a történteket.

oké, hogy nem jár mindenki mindenhova digitális fényképezőgéppel, de a mai világban szinte mindenkinek kamerás mobilja van.

tanulva mások negatív tapasztalataiból, ha a legkisebb esélyét is látom bármiféle rám nézve hátrányos helyzetnek, felkészülve futok neki: mobilon hangrögzítő, digigép videózáshoz standby-on.

nemszolidaris 2008.04.22. 14:54:21

Egy normális cégnél, (ez nem a MÁV!), ha egy ügyfél panaszt nyújt be, ők vizsgálják ki, nem neked kell a felvételeket stb. mellékelni, "nyomozni". Arról nem is beszélve, hogy feljelenthetnek, hogy megsérted a személyiségijogaikat. Nem azt mondom, hogy egy eset után ki kéne rúgni az illetőt, de ha ez többször előfordul, akkor viszlát.

Naneee 2008.04.22. 15:01:27

Ó én nem az ingyenjegyet venném el a "kedves" MÁV alkalmazottaktól, nem. Sőt! KÖTELEZNÉM őket, hogy csak és kizárólag a saját cégükkel közlekedjenek (amennyiben "vonalon" laknak). Mindjárt javulna a szinvonala.
Mára a legtöbbjük autóban rázatja a hátsóját. A MÁV rengeteg gépkocsit lízingel, illetve fizeti a km-pénzt a saját autó használata után. MINEK?????
Régi MÁV-osoktól hallottam, hogy abban a "pfujj" előző rendszerben a vezetőknek munkaköri kötelességük volt x kilométert utazni az országban vasúttal. És nem haza, hanem más vonalakon. Ez most már nincs így. Látszik is!!!!

Dr Kangörény 2008.04.22. 15:04:55

Mindenki szokja meg, hogy órákkal korábban kell menni jegyet venni.

Egyébként a luvnyevagy nevű egyén hazudik, ugyanis volt olyan, hogy Győrben én 30 per alatt nem kerültem sorra a pénztárnál.
Az, hogy ő akkora lúzer, hogy több tízezer kilométert utazik vonattal évente és ezért valszeg az árnyékáról is felismeri a gyors és a lassú pénztárosokat az az ő baja, de ne várja már el senki, hogy egy utazásra hetekkel korábban megvegyem a jegyet, vagy órákkal a vonat indulása előtt ott rohadjak egy retkes váróteremben!

De mit is izgatom magam, már évek óta nem ültem vonaton?!

Zsolt_ 2008.04.22. 15:39:03

luvnyaevagy! aha... talán a diákok tehetnek róla, hogy pénteken van vége hétnek és hétfőn kezdődik? Ha tömeg van, akkor véletlen nem pont a mávnak kéne több kocsit indítani és vihogva tapsikolni, hogy több utasa van? Érdekes a felfogásod... Miért nem Te kerülöd el a frekventált időpontot, ha már ennyire okos vagy?

nemszolidaris 2008.04.22. 16:25:23

Sajnos most jól ki "szájkaratéztuk" magunkat, de semmi sem fog változni. Talán Eszternek névvel, címmel, vonatszámmal kéne írnia a MÁV-nak és másokat is erre kéne bíztatni, akit megsértett a nő, hátha legalább egy fejmosást kap.

Bucika 2008.04.23. 11:06:02

zahar!
Milyen jogonmered szídni más anyját!!!!
Hogy veszed a bátorságot, hogy mással így beszélj.Csak azon csodálkozom, hogy az üzemeltető ezt hagyja.Mindenkinek joga van a véleményét leírni, még luvnyaevagy-nak is. Nem tudom mi lett ezzel a bloggal, de nagyon elmérgesedett az egész. Nem hiszem hogy az üzemeltetője is jó szívvel nézi, hogy eljutottatok odáig, hogy egymást szídjátok! Gratula.

Manyizga (törölt) 2008.04.23. 11:48:06

Szeretném megkérdezni, hogy azokon az "álom-állomásokon", ahol az eddigi hangosbemondót lecserélték az infotáblára ÉS a gépi bemondóra, nem szabadult fel 1-2-3 munkahely? :)))

Poli1 2008.04.23. 13:14:28

1. Lefogadom, hogy mas nem ulhet be a kasszaba, meg valtasnal sem maradhat az elozo penztaros tovabb, mert nekik van szakszervezetuk es az nem engedi.
Biztos vagyok benne hogy mindenre kulon feladatkor van es hogyha be kellene segiteni a masiknak azt a szakszervezet megint nem engedi.
3. Nagyon sokan vannak akik sirnak hogy keves a penz, de eszukben sincs elmenni mashova, mert ott dolgozni kellene es nem lehet az ugyfelekkel bunkozni.

Kedves luvnya!
Konnyu dumalni hogy a diakok utazzanak amikor nincs forgalom.
Mikorra gondolsz?
Nyilvan ugy idozitik, hogy a legtobbet lehessenek a csaladjukkal, otthoni barataikkal. Arrol nem beszelve hogy az Anyukaknak ido kell, hogy a 2 nagy taska ruhat kimossa, megszaradjon es kivasalja.
Gondolom nem voltal ilyen helyzetbe.
Te biztos nem utaztal ugy hogy alig fertel fel, pedig a WC-ben is egy ult ketten meg alltak!!!

nem várt fordulat 2008.04.23. 14:31:52

mondjuk én ilyenkor mindig megveszem első osztályra a jegyemet, mondjuk amikor beszprém felé veszem az irányt, 500 Ft -tal több, még dohányzós fülkék is vannak. + 4 sör, oszt szarok a tömegnyomorra lett légyen az péntek vagy vasárnap :)

Edömér 2008.04.23. 15:46:09

Susu1
Mondjuk nem attól van "a forgalom", hogy a diákok (meg az ingázók) utaznak? Mert mások már nemigen :)

tib67sk 2008.04.24. 10:39:47

Kedves luvnya!
Elvennéd a diákkedvezményt? Aztán miért?
Igazad van, vegyünk el mindent a dákoktól, fizessenek teljes árú menetjegyet, tandíjat, vegyenek jó drágán könyveket, tanszereket, miegymás... Ha meg apuci nem bírja a keresetéből, maradjanak otthon, vagy menjenek nyóc átalánossal dolgozni a MÁV-hoz (akkor majd vonatozhatnak ingyen). Így lesz műveltebb Magyarország!

Attila31 2008.04.24. 23:02:32

Naponta látom a Keletiben mi van,és VALÓBAN nincsenek különösebb sorok!Péntekenként esetleg,de akkor max ki kell menni korábban,vagy pedig a jegyet Mo-on bármelyik vasútállomáson meg lehet venni,bárhonnan bárhová,nem kell a kiindulási állomáson sorbanállni!A retúrról nem is beszélve:-)

Edömér 2008.04.25. 15:20:54

Attila31 : Nem értem mi köze a Keletiben a sorok hosszúságának ahhoz, hogy akkor (2008.04.20.) és ott ( GYŐR ) mennyien voltak és lehetett-e jegyet venni.

krtek24 2008.04.25. 20:54:22

"fejezzétek már be a csókolózást,felszálltok vagy leszálltok,mert rátok csukom az ajtót?!"

Na ebben viszont maximálisan igaza van a kallernek, még ha a stílus minősíthetetlen is. Nem kellett volna szólnia, hanem szó nélkül ajtót zárni, és indítania. Ennyi. A győri utasok folyamatosan ezt csinálják, azt hiszem, ez valami helyi hagyomány lehet, mert a hasonló forgalmi helyzetben lévő Debrecenben sosincs ilyen.

Vévé_Lóót 2008.07.28. 12:49:25

"nem vagyok én malacpersely" - hehe, szeretem az ilyen karakteres embereket.
Egyébként a "kassza" a kedvenc szavad? Kb. minden sorban szerepel :) Legalább minden másodikban írhattad volna egy sz-szel úgy viccesebb lett volna a leveled. :)