MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

A kurva életbe most ment el a vonat, és még a budira is el kellett mennem!

2008. április 13. - georgejr
Szekszárdi bunkó pénztáros esete

Szekszárd - 2008.04.13
Szemelvény:

Kosz, mocsok, csövesek, büdös, áporodott levegő, "tilos a dohányzás" - vágható füst.

Évek óta 1 db pénztár üzemel a háromból. Érthetetlen módon napközben félórás szünetekkel, amikor semmi, értsd: SEMMI sincs nyitva. Ekkor jöttél jegyet venni? Várjál tisztelettel fél órát a mocsokban.

Természetesen a pénztáros ma sem volt a helyén, 5 embertársammal arra vártunk, hogy a megadott nyitvatartási időben megvehessük a jegyünket. Többen jelezték, hogy mindjárt megy a vonat, nem fognak tudni jegyet venni. A pénztáros fülkében ég a villany (hajrá global warmin'!), a függönyök széthúzva. 

Hosszas kopogást követően (1 min.) végre megérkezett -abszolút jogtalanul felpaprikázott- emberünk. 

"A kurva életbe most ment el a vonat, és még a budira is el kellett mennem! Nem lehetek egyszerre mindenütt"
Igen-igen, túl sokat kérdeztünk volna? Meglehet... Jah nem.

Az viszont felettébb érdekes, hogy az elmúlt kb. 20 alkalommal mindig jött a vonat, vagy szerencsétlen MÁV-os munkatárs súlyos inkontinencia zavarokkal küzd. Meglehet. De talán elképzelhető ez máshogyan is: -bár őszintén mondom, ennek nem sok esélyét látom, és biztosan csak a gonoszság beszél belőlem- egész egyszerűen csak sz@rik bele mindenbe a Tisztelt pénztáros. 

Az ilyen és ehhez hasonló "magas szintű" szolgáltatás mellett mindenképpen dukál a sztrájk, szerintem ezek a "szemét, pénzüktől szabadulni kívánó" utasok mindenképpen rászolgáltak.

 
Talán az egészben a legszebb, hogy megyeszékhelyről van szó, Tolna Megye "ékkövéről": Szekszárdról, ahol a 21-dik században bankkártyával sem lehet fizetni, csak a cash, hiszen az a biztos...  (Hmm lehetne kauri kagyló is, az talán még jobb ezekben a "E vérzivataros időkben".

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr34423719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alojzia 2008.04.13. 17:26:10

Nos, úgy tűnik semmi nem változott Szekszárdon a 20 év alatt.
Húsz évvel ezelőtt, a bezárt pénztár miatt ugrottam fel jegy nélkül, a Budapestre induló vonatra. Haza igyekeztem, Pesti átszállással. Kallertől vettem jegyet, plusz pótdíj Budapest-Kelenföldig, a menetrend szerint lett volna időm Kelenföldön megvenni a jegyemet hazáig. Késett a vonat...Átugrottam a hazafele tartó vonatra - mostmár írhatom, hogy szokás szerint -, jegy nélkül. Kaller, menetjegy, pótdíj...

HavocS · http://www.obsidianshell.com 2008.04.13. 19:03:31

Videózzátok le, jelentsétek be... az ilyenektől meg kell szabadulni.
Ebben viszont logikai bukfencet látok: "Az ilyen és ehhez hasonló "magas szintű" szolgáltatás mellett mindenképpen dukál a sztrájk,"
A máv szerinted támogatja a sztrájkot? "Ő" szív a legnagyobbat vele...

kacsa! 2008.04.13. 19:39:45

Szekszárdon is szolgáltat a vasút ezerrel :)

HavocS · http://www.obsidianshell.com 2008.04.13. 20:17:47

Elmehet, de egyrészt legyen valami "rögtön jövök" tábla, másrészt a beszéd alsó színvonalát azért meg kéne ütni...

marcsi08 2008.04.13. 20:54:05

Szekszárdi eset a miénk is. Pár éve dec. 30-án orvoshoz kellett mennünk Bp-re. Akkor hajnalban eset le az első hó, alaposan lelassított bennünket. Épphogy odaértünk az állomásra, a pénztáros-forgalmista már kint állt, hogy majd indítsa a vonatot.(még volt idő indulásig!) Nem volt hajlandó visszajönni jegyet adni, csak azt hajtogatta, hogy akkor utaznak, vagy sem? Utaztunk. Muszáj volt időre mentünk. A szereincsénk az volt, hogy a tolnai pénztáros-forgalmista nem volt ilyen vonalas, ő azt mondta, hogy ad jegyet, addig úgysm megy tovább a vonat amíg ő nem engedi. A kaller is rendes volt, mert csak ez után jött jegyeket ellenőrizni, pedig hallotta a párbeszédet. Azért van különbség a MÁV alkalmazottak között is.
Nyilván mindenkinek vannak emberi szükségletei, de azért lehetne normálisan is reagálni, plána ha az utasn nem tehet semmiről. A MÁV-ot pedig csókoltatom. Az embereiket egy fenékkel ültetik két lóra, esetleg vigyék egyedül a műszakot mindenféle helyettesítés nélkül, egy fizetésért. Akárhogyan is van, mindig mi isszuk meg a levét!

kössabetonba 2008.04.13. 21:02:28

"Szrni azért elmehet, nem?"

Szarnak eleget a kedves ügyfelek fejére (akikből élnek), az nem elég nekik?

luck66 2008.04.13. 21:03:43

az még jobb,amikor 10 perccel előbb bezárta az ablakot,közben 4-en érkeztünk,kopogtunk,majd a szolgálati irodán érdeklődtünk a pénztáros felől,azt a választ kaptuk:ebédel,az neki is jár,mondtuk: nyitvatartás? vasutas órátnéz,majd válasz most miért reklamálunk,épp most kell bezárnia,tehát jogos,mondtuk már15perce,válasz az nem igaz ,de ha sűrgős akkor várjunk 30 perc múlva nyit,ha nem tartjuk fel ebédidő alatt
szintén Szekszárd

GodmaNZ 2008.04.13. 21:09:25

Nem hiszem,hogy egy megyeszekhelyen ne lehetne egynel tobb emberket foglalkoztatni,hogy a csoro el tudjon menni a klotyeszra.Ez szegyen,nem csoda,ha alul van "motivalva",megha paraszt akkor is.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.04.13. 21:28:15

Azt megkérdezhetnéd a MÁV-tól, hogy az Érd alsón lévp pénztár milyen gondolkodásmód szerint nyit ki 6:34 és zár be 15:36 perckor. (kb.) hogy jön ki ez az idő.

Hogy jött ki a 34 és a 36?:)

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.04.13. 21:29:29

Szóval véleményem szerint szarni elmehet, bár nem szép dolog, hogy ezt nyíltan kimondja, de néha az a baj, hogy nincs utastájékoztatás, most meg az, hogy túl részletes...:)

luck66 2008.04.13. 21:42:53

BKV figyelő
most Szekszárdon az a terv,hogy a helyijáratok számát csökkentik,igy sürübben járnak majd a buszok,csak átszálni kell most se tudják pontosan tartani a menetidőt

dekoninckx (törölt) 2008.04.13. 22:48:58

Szerintem be kell szerelni a kocsognek egy budit a jegypenztarba, es akkor szaras kozben is adhat jegyet.

Adani 2008.04.13. 23:15:42

Nem olyan nagy dolog ez. Nincs nyitva? Fényképezd le ha tudod a zárt pénztárat és a kallertől kérjél jegyet. Ha nincs nyitva köteles pótdíj nélkül adni. Egyébként ha többne vagytok akkor működhet az is, h tanúsítjátok a kallernek ,h igen tényleg nem volt nyitva a pénztár. Az ilyen helyeken, ahol nincs erre külön ember bizony macerás dolog, hiszen figyelnie kell az áthaladó, induló és érkező vonatokra, esetleg váltót kell állítania, a jegykiadás az a legutolsó. Alig egy hónapja lementem Kisszénásra, állomás a semmi közepén, szolgálat van, de csak a vonatkeresztek miatt, jegyet is adnak, de csak Szarvasig és Orosházáig tudnak adni. Ott pl. ki is volt írva, h vonat indulás és érkezés előtt 5 perccel nincs jegykiadás, egyébként tessék kopogni és jön vki. Igaz sok felszálló nincs ott, aki jegyet akarna venni.

Egyébként Mezőberényben az állomáson is ez megy sztem, egy jegypénztár és néha odanéznek. Eleinte kopogtam, aztán megkaptam, h ne kopogjak, mert megijesztem őket, várjak türelmesen néha odanéznek és látják ,h jön vki jegyet venni. Hétfő délutánonként megyek mindig akkor tényleg nincs nagy forgalom 4-5 embert látok ott átlag, aki vonatra vár, meg van még ey pár, aki a közeli bódénál múlatja az időt, ami újságos, meg büfé egyben.

GodmaNZ 2008.04.13. 23:55:41

21.szazad.Magyarorszag.EU.

zs_d 2008.04.14. 00:17:14

szekszárdon én is vártam már 15 percet a jegyvásárlásra, pedig akkor épp nyitva kellett volna lenniük. kopogtam meg minden , láttam h a másik ablak(amelyiknél el volt húzva a függöny) mögött ég a villany és hogy vannak ott, de nem nagyon akart reagálni senki. a járatokat folyamatosan csökkentik :(... inkább még egy pályát kellene építeni és nem 3 óra alatt megtenni 150km-t.(na jó néha van az 3,5 óra is :))
a szag és a csövesek... tényleg nagyon gáz. nem tudom h hogy engedhetik meg.
süti beállítások módosítása