MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Büdöske

2008. március 25. - georgejr
Isten hozott Európában. Vagy mégse? Sajnos a büfések és egyéb kisegítő személyzetük nem a MÁV-hoz tartozik, de azért hátha fülekre talál. Javaslom a kedves Ambi Pur kolléga figyelmét udvariasan felhívni figyelmét a lényegét átölelő aurára. Talán használ.... Ha nem, akkor ruhacsipesz orra, könnyes szemekkel tűrni, esetleg a főnökének levelet írni...

Hello!

Ma délután (2008.03.24.) a 15:15-kor induló IC-vel Sopronból Budapestre utaztunk a párommal. Örömünkre szolgál, hogy az IC-járatokon a lustábbakra is gondolnak, így ha valaki megszomjazik, netán egy kis rágcsálnivalóra vágyik, nem kell feltétlenül elmennie a büfékocsiig, mert van egy ember, aki kocsival jár körbe a vonaton és - bár kicsit borsos áron - osztja a mannát.
Ám ma sajnos ismét az a munkaerő teljesített szolgálatot, akinek mostani állapotában semmi keresnivalója nem lenne az utasok között, lévén, hogy annyira erős tetszagot áraszt, hogy miután elhalad az ember mellett, még vagy fél percig érezni az illanó izzadság és cigaretta-aromát. A figura azonban más érzékszervünkre is hatással van: inge rendszeresen a harmadik gombig legombolva, látszik a szőrös mellkasa. Nem ez volt az első eset, hogy eme kollégával találkoztunk, és az önkritika fokozott hiányára utal, hogy most sem volt képes kulturált, munkavégzésre alkalmas higiéniai állapotban megjelenni az utasközönség előtt. Hozzáteszem: emberünk udvariasan, készségesen végzi munkáját, de a 'mellékhatások' kriminálisak.

Üdv:

L

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr94395503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sirdavegd · http://midnight-rider.blog.hu/ 2008.03.25. 22:02:04

Kedves Utasunk!

Köszönjük, hogy részt vett társaságunk dezodor-üzletágának termékkísérletében! Mint látja, bizonyos vis major okokból kifolyólag a célszemély nemkívánatos szagot áraszt magából, de úgy gondoljuk, több füst és izzadtságaroma hozzáadásával a jövőben a helyzet javulni fog.
Elégedettségét látva előre jelezzük, hogy Szagos Rozsomák termékünket hamarosan a vasúttársaság teljes személyi állományán alkalmazni fogjuk, hogy ezáltal is hangsúlyozzuk társaságunk európai és utasbarát jellegét.

Tisztelettel:
Döglégy Zolee
termékfejlesztési vezető menedzser

u.i.: a ruházkodással kapcsolatos észrevételeit szintén köszönjük, a szottyadt szőrös mellkasok látványáért azonban egy másik üzletág a felelős.

Akashi Kaikyo 2008.03.26. 00:23:12

Ez nem vicces egyáltalán, nem kell még burkoltan sem általánosítani.

sirdavegd · http://midnight-rider.blog.hu/ 2008.03.26. 13:59:46

Nem vicces, siralmas.
Csak nem akartam várni a MÁV-os válaszra, annyi ilyet olvastam, hogy magamtól is le tudtam írni a standard szöveget. Meg a standard problémamegoldás menetét :(

sirdavegd · http://midnight-rider.blog.hu/ 2008.03.26. 14:03:16

GYK:
a problémamegoldás sajátos módja: ha valami olyasmi történik, ami nem jó az utasnak, akkor az a hosszú vállalati kommunikációs láncon keresztül annyira eltorzul, hogy végül a hiba fokozása lesz a válasz, mert a felsővezetésnek gőze sincs arról, hogy mi az eredeti probléma, alul meg magason tesznek az egészre, középen meg már megszokták, hogy felül előbb-utóbb maguktól feladják.

Tusko Blog Admin 2008.03.27. 13:39:01

Hát mondjuk ha jól tudom, a IC-hez tartozó WC-ben mosdanak, ami nagyon jó dolog lehet. Amúgy meg a dohányszag a zárt kocsiban dohányzás eredménye, szerencsétlen csóró meg mi mást is csinálhatna. Szerintem ilyenért kár rinyálni, mert biztos kellemetlen látvány, de néha-néha ki lehet bírni.