MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

SZTORNÓ SZÁMLA MEGTAGADÁSA FŐNÖKI UTASÍTÁSRA

2008. március 13. - georgejr
Hát ilyen tényleg nincs. Komolyan kinyílik a zsebemben a bicska, az ilyen kiskirályoktól!!

A cég, ahol dolgozunk elköltözött. Az unokatestvérem és én az új címre kértük az egyenkét 36.000Ft-os számlánkat (Tatabánya-Kelenföld). Kiderült, hogy ez hiba volt, mert van egy átfutási idő, még az új cím a cégbíróságon bejegyzésre kerül. A BKV huzavona nélkül azonnal a segítségünkre volt, ezzel szemben a drága MÁV ismét keresztbetett!

Nem elég, hogy sztrájkolgatnak, még csak nem is segítőkészek. A bérleteket Alsógallán vettük, 2 napja bementünk és megbeszéltük az éppen szolgálatot teljesítő hölggyel, hogy mi történt, mondta, hogy rendben megcsinálja hagyjuk ott a számlákat, menjünk vissza másnap. Hát visszamentünk, persze más volt a pénztáros közölte velünk, hogy nem sztornózhatja a számlát főnöki utasításra, szépen visszaadta őket. Értitek ezt? Megtagadták a sztornó számlát! Kocsiba pattantunk és lementünk a tatabányai nagyállomásra, hátha ott találunk egy illetékest, bár erre elég kicsi volt az esély, mert már este 7 óra volt. Kezdtük az éppen pénztáros posztot betöltő személlyel. Még ki se nyögtem mit akarok, csak a számla a kezembe volt és már mondta, hogy számlát nem módosítanak, nem sztornóznak, és hozzátette, hogy főnöki utasításra! Megkérdeztem tőle, mi van, ha ő elront egy számlát, közölte, hogy ilyen még nem volt! (Persze) Most figyeljetek! Szépen kértem tőle a panaszkönyvet legalább 4x, és mintha a falnak beszéltem volna. Aztán mivel látta, hogy nem tágítunk így, azt az infót adta, hogy menjünk le a főépületbe, na persze főnököt nem találtunk csak forgalmistákat, de ők készségesek voltak és adtak panaszkönyvet (ezúton is köszönjük!).
Szépen teleírtunk egy oldalt, persze ettől még nem éreztük túl jól magunkat. Itthon előadtam a sztorit, Apukám egyből nekiállt egy budapesti MÁV-os telefonszámot kikeresni telefonkönyvből, és ők megerősítették, amit mi is tudtunk, hogy ilyet nem tagadhatnak meg!
Lementünk újra az alsógallai jegypénztárhoz, immáron hárman, mert Édesapám szerint ilyen a mesébe sincs. A hölgy csak azt szajkózta, hogy főnöki utasításra, nem segít, de mint a papagáj. Szépen elkértük a panaszkönyvet, ő egyből odaadta, és szépen itt is telepanaszoltunk egy oldalt. Természetesen itt még nem ér véget a történet, mert holnap szépen megkeressük a főnököt, vagy a tatabányai állomás kereskedelmi igazgatóját, hogy mégis hogy gondolja, milyen indokkal tagad meg egy ilyen kérést!? A válaszra nagyon kíváncsi vagyok! Innen is csókoltatom az illetékest!

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr59379009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Akashi Kaikyo 2008.03.13. 12:27:35

Kiváncsi vagyok mi lesz a folytatása.

Valaki igazán bírósághoz fordulhatna egyszer az ilyen genyóságok miatt.

Fedup Sári 2008.03.14. 10:32:31

Remélem, ősszel, amikor privatizálni fogják a mávstartot is, az összes ilyen nemíromidehogymit lapátra teszik.

petya.bacsi 2008.03.14. 18:27:03

Fedup Sári: privatizálják a MÁV-Startot? Hát, akkor bizony jópár ember repülni fog a cégtől...

Cole 2008.03.15. 12:46:32

10-20k emberre gondoltál?

alojzia 2008.03.15. 16:40:38

Nekem még mindig nem kell számlát vinnem...
Alsógalláról csak annyit, hogy egyszer megkérdeztem az egyébként nem túl készséges pénztárost, mikor megy adott időintervallumban délelőtt Győrbe vonat. A hölgy kiadott nekem egy füzetkét, amelyben az Oroszlányi menetrend szerepelt. Hosszas győzködésre hitte csak el, hogy nem jó papírt bocsátott a rendelkezésemre, majd ingerülten közölt velem egy időpontot.
Természetesen fals információt adott és amíg a zuhogó esőben álltam a tatabányai állomáson, erős kísértést éreztem, hogy visszamenjek Alsógallára, és a homlokára tetováltassam az 1-es vonal menetrendjét...

Fedup Sári 2008.03.17. 09:20:26

petya.bacsi: lehet ilyet hallani, nekem olyan középszintről mondta valaki. Előbb-utóbb biztos megtörténik, persze, ha tovább nő a cargo körüli botrány, az gondolom, késlelteti a dolgot. Egyébként ugye senki nem gondolta komolyan, hogy majd pont a máv privatizációja korrupciómentesen zajlik?

petya.bacsi 2008.03.17. 17:43:36

Fedup Sári: és ez az utasoknak jobb lesz?

viktor134 2008.03.18. 02:14:19

miért nem foigadja be a cég a másik címmel?

ha nekem elíjrák az irányító számot, vagy a címet, vagy cég nevét de kell ,elfogadom oszt cső.

nem is a máv szivat, hanem a cég ahol dolgozol. :)

Fedup Sári 2008.03.18. 16:56:00

Petya.bacsi: A privatizációtól? Én reménykedem benne. Ha másért nem, azért, mert ha tényleg kirugdosnak egy csomó vezetőt, meg mezei vasutast is, a többiek majd talán elgondolkodnak a hogyantovábbon. Megaztán: ha egyszer eladták, és zsebre tették érte a megfelelő összeget, onnantól -- emberi számítás szerint -- megszűnik az, hogy a pártok államipénzszivattyúnak tudják használni a céget. Plusz a tulajdonos nyilván nem fogja tűrni, hogy az aktuális és a volt főnökök mávospénzszivattyúnak használják ugyanazt, és persze a főnökök meg talán azt fogják megakadályozni, hogy a mezei vasutasok lenyúlják a céget. Vagy csak naiv vagyok a magyar viszonyokhoz képest?? De ha tényleg megszűnik a pénzek kilopása felső, középső és alsó szinten is, akkor valamivel csak jobb lesz -- az utasok által is érezhetően.
süti beállítások módosítása