MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Re:Gépi menetjegykiadás

2008. január 24. - georgejr
Emlékeztek erre a postra? Gépi menetjegykiadás
No kapott Péter választ. Aranyos. Inkább nem írjuk át, mert akkor nem fog jól működni...
Annyira kis édes a szöveg. Mint fejlesztő nem tudom sírjak vagy nevessek...

Sziasztok!

Megérkezett a válasz a korábbi gép jegyes postra (http://megintallunkvazze.blog.hu/2008/01/02/gepi_menetjegykiadas), íme.

Arra kíváncsi leszek, hogy legközelebb, ha ilyen jegyeket kérek, akkor valóban megírja-e űrjegyen a pénztárosnéni. :) Mert ugye e szerint meg kell neki. :)

(A neveket én változtattam meg...)

Üdv,
HP


Tisztelt H. P.!                                 

 

Rendkívül fontos számunkra minden olyan szolgáltatásunkkal kapcsolatos észrevétel, visszajelzés, amely utasainktól érkezik, ezért 2007. december 22-én, és 2008. január 10-én, elektronikus úton küldött megkereséseit nagyon köszönjük. Az ott felvetettekkel kapcsolatban az alábbiakról szeretnénk tájékoztatni:

 

Panaszával kapcsolatban megkeresett illetékes munkatársunk válaszában elmondta, hogy a budapesti állomások egymásközti forgalmában a kilométerm -távolságok külön kerültek meghatározásra. A program helyes működése érdekében nem engedélyezett a két budapesti állomás között az útvonal szerkesztése, és ezt a jövőben sem tervezik, az említett ok miatt. A levelében leírt egyedi igény esetén, a menetjegyet űrjegyen kell elszámolni.

Őszintén sajnáljuk, és elnézést kérünk a leírt kellemetlenségért, a hasonló esetek kialakulásának megelőzésére, észrevételét természetesen továbbítottuk az illetékes Személyszállítási Szolgáltató Központunk felé, hogy a szükséges intézkedéseket meg tudják hozni.

 
Megkeresését köszönjük, és bízunk benne, hogy a jövőben hasonló eset nem történik, és akkor elégedett utasaink között üdvözölhetjük.

  
Üdvözlettel:

Fiksz Ipszilon

ügyfélszolgálati előadó

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr75309646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mildi 2008.01.24. 13:23:58

űrjegyen? nem, nem fogom megírni, egységes bp-i kilométertávolságot fogok számolni, mert a szüsz azt engedélyezi, de ezt engedi a program is...:

"A vasút az alábbiak szerint szolgáltatja ki a menetjegyet olyan utazáshoz, ahol:
- a célállomás megegyezik a kiindulási állomással (zárt körutazás). Zárt kör-utazás esetén az utasnak meg kell határoznia egy – nem a kiindulási állomás-sal azonos – célállomást. A menetdíjat a kiindulási állomástól a megjelölt cél-állomásig és onnan a kiindulási állomásig külön kell számítani. A zárt köruta-zásra kiadott menetjegyet a vasút olyan menettérti jegyként szolgáltatja ki, amelynél az oda- és visszaúton az utas eltérő útvonalon utazik."

Hápé 2008.01.25. 07:28:04

@ mildi:
No ez szép és jó, de egy pl. Budapest Keleti - Újszász - Szolnok - Szentes - Orosháza - Szeged - Kiskunfélegyháza - Kiskunhalas - Bátaszék - Dombóvár - Sárbogárd - Pusztaszabolcs - Érd-Felső - Budapest-Kelenföld útvonal mióta zárt körutazás? Mert díjszabásilag Kelenföld még mindig nem azonos a Keletivel, tehát NEM zárt körutazásról van szó, erről akkor lenne szó, ha bemennék a Délibe, de nem megyek.

Itt arról van szó, hogy a legrövidebb útvonaltól eltérő útvonalra kérek menetjegyet és én még sehol nem láttam arra vonatkozó előírást, hogy Keleti és Kelenföld között én köteles vagyok Ferencvároson át utazni.