MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Ki takarit itt?

2008. január 14. - georgejr
Hát jó lenne, ha nem tapsra várnának, hanem végre ellátnák a munkájukat. Majd kitöri valaki a nyakát és akkor szép kis per lesz...

A MÁV ezúttal TIF file-ban csatolva küldte el válaszát, én már konvertáltam rajta egyet, hogy könnyebben lehessen olvasni. :D

Ugyan még 2007. december 1-én történt, talán írtam is róla a blogban, mindenesetre most jött meg nemrég a válasz a MÁV Ingatlankezelő Kft.-től, akinek csúszásmentesíteni kellene az állomási szolgálattevő jelzése alapján. A válaszból kiderül, hogy Aszód állomáson 2007. december 1-én a hajnal 3:53-kor éppen szolgálatban lévő szolgálattevő mulasztott, mert nem kért a csúszós peronokra síkosságmentesítést.


Más kérdés persze, hogy az ÜTI miért nem tud egy vödör homokkal 10 perc alatt végigmenni a peronon és miért kell megrendelni és várni egy külső cég szolgáltatására, aki nem is külső, csak papíron. Talán nem méltó hozzá a homokozás? (Nekem gyárigazgató volt az egyik szomszédom, a másik meg főorvos és nem külsős cég takarította otthon a havat, hanem ők maguk, mégsem esett le az arany gyűrű az ujjukról.)

Annyi tohonya ember él ebben az országban, hogy ha a felük tenne 5 percet a köz érdekében, minden ellenszolgáltatás nélkül, már érezhetően jobb lenne a helyzet.

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr47296455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bit Rot 2008.01.14. 09:50:34

A MÁVnál nem akkor kell havat, jeget takarítani, ha esik a hó és fagyos az idő, hanem akkor, amikor az állomásfőnök megrendeli.

Lehet, hogy érdemes lenne egy MÁV-Időjárás Kft-t is csinálni, ahol a jeget is előre meg lehetne rendelni.

Így egyszerre megoldható lenne a két rendelés:
1. először az állomásfőnök rendel jeget a peronra
2. majd rögtön megrendeli a jégmentesítést is

Mennyivel gördülékenyebb lenne!

NGabor 2008.01.14. 09:59:50

Akkor az forgalmi szolgálattevőt vagy a pénztárost büntetnék meg, lásd korábban a jószándékú hólapátolós kollégájuk is csak szívtak.

megintallunkvazze.blog.hu/2008/01/10/re_hohatar

Fedup Sári 2008.01.14. 14:09:53

Miért kell kitakarni a közszolgáltatást közpénzekből ellátó cég nevében nyilatkozó személy nevét? Miért nem tudhatjuk, ki ad ilyen választ?

efi 2008.01.14. 18:33:00

Természetesen működtethető ez hatékonyan. A lényege a következő: a forg.sztv a havazás megkezdődése ELŐTT pontosan 1 órával köteles értesíteni az IK-t, egyrészt, hogy addigra pont kiérjenek, mire kell, másrészt nehogy ők is elcsússzanak odafelé a jeges-havas utakon...:)
Na mindegy, a lényeg, hogy nyugodtan alhatunk, ebben a csodálatos rendszerben az utas az összes létező szabállyal, parancskönyvvel és magával az Alkotmánnyal összhangban esik el.
A rendszer tökéletesítése érdekében javaslom még az IK tevékenységét outsourcing keretében Indiába kiszervezni, az értesítéseket postagalambbal megejteni. Akár 3:53-kor is.

sirdavegd · http://midnight-rider.blog.hu/ 2008.01.15. 22:55:33

"Józsibácsi, a hó mikor fog esni?"

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2008.01.16. 12:57:17

sirdavegd : "mi a terv elvtársak?" :)

egy újabb remek példa arra, miért is volt
ostobaság lemondani a rendszeres és
részletes időjárás-jelentést. Egyszer esik
el egy morózusabb figura, és két lehetőség
adódik :

1. agyonveri az állomáson levő ÖSSZES
szolgálattevőt, majd esetleg a kalauzt a
vonaton (már ha az dolgozik egyáltalán
és kér jegyet).

2. szénné pereli a MÁV-ot.

Mindenképp tuti újsághír. Lehet hogy a
MÁV-Stop Zrt. erre hajt? :)