MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Re:Pisi fétis a vonaton

2007. december 14. - georgejr
Megérkezett a válasz a MÁV Start Zrt.-től a http://megintallunkvazze.blog.hu/2007/11/26/pisi_fetis_a_vonaton#more242019 címen közzétett bejegyzésre:

"Tisztelt Utasunk!
Köszönettel vettük elektronikus postaládánkba eljuttatott észrevételét, amellyel kapcsolatosan az alábbiakban tájékoztatjuk. Őszintén sajnáljuk az utazása során tapasztalt kellemetlenségeket, amelyekért ezúton kérjük szíves elnézését, minden érintett munkatársunk nevében. A Tisza nemzetközi gyorsvonat az elmúlt menetrendi időszak második felétől továbbít belföldi forgalomban InterCity pótjeggyel is igénybe vehető személykocsikat. A helybiztosító rendszer adatbázisába sajnálatosan csak később kerültek be az említett vonat adatai, ezért egy bizonyos ideig nem volt lehetséges az internetes helybiztosítás.


Ezt a hiányosságot időközben korrigáltuk, így jelen pillanatban mind a telefonos, mind az internetes helyfoglalás lehetséges. A helybiztosítási rendszer mindaddig, amíg van lehetőség, kettő, vagy annál több pótjegy rendelése esetén - egyéb opció híján - egymás mellé, vagy egymással szemben adja a helyeket. A világítás meghibásodása, menet közben is bekövetkezhet, amelyet a vonat személyzete nem javíthat ki, csak bejelentési kötelezettsége van a végállomásra érkezést követően mivel ezek a személykocsik a német vasutaktól beszerzett kontingensből származnak és honállomásuk Nagykanizsa, illetve Pécs. Mindössze néhány szerelvényben közlekednek ilyen típusú személykocsik a Kelet-Magyarorsszági régióban. A meghibásodásokat, csak a honállomáson tudják kijavítani. A vonaton szolgálatot teljesítő szolgáltatás-felügyelő munkatársaink elsősorban kereskedelmi ellenőrzést végeznek, de kötelességük bizonyos esetekben intézkedni, illetve a tapasztalt hiányosságokról az illetékes szervezeti egységet jelentésben tájékoztatni. A német eredetű személykocsik szerkezeti és funkcionális felépítése adott. Azon változtatni, csak igen magas költség- és időigényes beruházások során volna lehetőség, amelyek jelenleg nem szerepelnek a közeljövőben megvalósítandó terveink között. A MÁVDIREKT telefonos szolgáltatásunk, elsősorban menetrendi tájékoztatást és a helybiztosítás lehetőségét nyújtja utasainknak és csak kiegészítő szolgáltatásként az észrevételek rögzítését. Értetlenül állunk azon megjegyzése előtt, mely szerint az operátor nem tudta beazonosítani név és vonatszám alapján az adott vonatot, hiszen ugyanaz az adatbázis áll rendelkezésére, amely az interneten is megtalálható a www.elvira.huhttp://www.elvira.hu/> oldalon. Észrevételét továbbítottuk a felvetett problémák és hiányosságokért felelős szervezeti egységeknek, azok megszüntetése érdekében. Köszönjük megkeresését és reméljük, hogy következő utazása alkalmával pozitívabb tapasztalatokat szerez szolgáltatásaink minőségét illetően.

Ügyfélszolgálatunk nevében kívánunk Kellemes Karácsonyi Ünnepeket, Sikerekben Gazdag Boldog Új Évet Önnek és minden Kedves Hozzátartozójának!

Üdvözlettel: P Cs
<

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr53262529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

petya.bacsi 2007.12.14. 07:59:24

Na, a duma már megint megvan. Csak a honállomás javíthat. Persze. Van egy vonat, aminek az belső ajtajain hiányzik az üveg. Nincs javítva. Van, ahol hiányzik az asztal. Nincs javítva. Volt, ahol 2-3 napig nem volt ürítve a kuka. Nehogy már az utas jelezzen minden hiányosságot...