MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Hogyan (ne) szerezzünk utasokat?

2007. december 11. - georgejr

Györgyit felhívta egy rendkívül kedves, udvarias hölgy vasárnap ebéd közben, hogy mi a véleménye a MÁV-ról. De nyilván másnapos lehetett a telefonáló, mert még örült is, hogy nem kell dolgoznia. Részletek hajtás után.


 
Nem tudom, más is járt-e már így közületek, én mindenesetre a hétvégén nagy megtiszteltetésben részesültem. Felhívott egy hölgy, és kedves, megnyerő hangon arról érdeklődött, mennyire vagyok elégedett a MÁV szolgáltatásaival. Beszélgetésünk rövid volt, de elgondolkodtató.
 
Hölgy: -Jó napot kívánok! Telefonos felmérést készítünk arról, hogy mennyire elégedettek az utasok a MÁV szolgáltatásaival. Válaszolna néhány kérdésemre?
Én: -Természetesen!
H.: -Olyan utasok véleményére vagyunk kíváncsiak, akik hetente 3 vagy több alkalommal veszik igénybe a vasutat munkába járáshoz.
É.: -Akkor én nem tartozom a célszemélyek közé, mivel szerencsére már megszabadultam ettől a kényszertől.
H.: -Én is nagyon örülök, hogy nem kell önnel beszélnem.
Katt.
 
Egy pillanatig köpni-nyelni nem tudtam. Aztán persze jót nevettem a dolgon. Már ezért megérte, hogy a vasárnapi ebéd alatt szóba elegyedtem a telefonáló hölggyel.
Természetesen mondhatja bárki, hogy bunkó voltam. Válaszolhattam volna egyszerűen azt is: én nem járok vonattal dolgozni. De a válaszom valamilyen formában a véleményemet tükrözte, amit 8 év vonatozás során alakítottam ki. És aki ilyen munkára adja a fejét, mint ez a hölgy, azt nem szabad, hogy frusztrálja, ha valaki kritikát fogalmaz meg a MÁV-val szemben.

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr15260427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2007.12.11. 16:03:58

Bennünket is hívott. Pasim helyben dolgozik, én meg HÉV-vel járok. Nem, mintha jobb lenne...

Prez (törölt) 2007.12.11. 16:10:18

Képzelt beszélgetés a fenti stílusban:

Én: Kedves H! Korábban rengeteget vonatoztam, de elegem lett a folyamatos késésekből, a mocsokból, a szakképzetlen és bunkó alkalmazottakból. Szerencsére két éve nem ültem már vonaton.
H: Kurva anyád!
Én: Erről beszélek. Köszönöm hívását. -katt-

petya.bacsi 2007.12.11. 16:13:33

"H.: -Én is nagyon örülök, hogy nem kell önnel beszélnem."

A MÁV rengeteg pénzt költ oktatásra. Látszik, nem?
Utasbarát szolgáltató, az adófizetők pénzén.

Engem nem hívott senki sem a MÁV-tól. Ha hívott volna elmondtam volna neki illedelmesen, hogy mi a véleményem a MÁV-ról. Na, azt nem tették volna zsebre...

De az nem került volna bele abba az összesítésbe, ami a végeredményt taglalja, hogy minden utas szereti a MÁV-at és 100%-ig elégedett a nyújtott szolgáltatással.

Dr Borivoje Surdilovics 2007.12.11. 16:25:33

Miért nem engem hívtak föl? Elmondhattam volna hogy a MÁV a menetrend módosításairól nyílván nem tud:tegnap a 2427-es szerelvény 30 km-en tudott késni 40 percet,ma meg kb 10 perccel hamarabb jött és otthagyta az utasokat pl. Fótújfalú megállóhelyen.Most akkor mi a feladat: lefutni a távot,vagy felszedni az utasokat?

A kimaradások következtében hatalmas tömeg a vonatokon, szinte állóhely is alig.Nyűgeink fokozására szauna volt a fülkében(ablak nem lehúzható),amit így féllábon állva kibirni nem kis teljesítmény.

Mike36 2007.12.11. 16:52:55

szegény, egyszerüen rosszul fogalmazott
minden szaron fenn tudtok már akadni :(

appa68 2007.12.11. 16:58:09

Álljunk meg! Én ilyet nem tételeznék fel a hős vasutasainkról.
Nem-e lehet-e, hogy a MÁV-Stop Zrt. kiadta valakinek ezt a munkát, mert sz'tem a cégnél nemigen van olyan valaki aki főállásban ilyennel foglalkozik. Ebben esetben ugyanis egy marketting (ugye két tével kell írni?:))cég keze, illetve szája van a dologban. Akkor meg a vasút ártatlan. Sorry.
Ami szarabb az az, hogy a kallerek fénymásolt menetrendekkel szaladoznak, mert rendesük nincs. Szóva ez a probléma. De nem is ez a félelmetes. Hanem a medve.

Sheldrake (törölt) 2007.12.11. 17:27:19

appa68 2007.12.11. 16:58:09
---------------------------------------
Nagyjából minden kallernak van mobilja, gondolom flottában, miért nem használják a nyomtatott menetrend helyett a wap.elvira.hu-t? Az könnyebb és gyorsabb, meg nehezebb elnézni, csak néha hülyeséget ír, de akkor legalább ki lenne javítva...
Egy kaller sem generálna többet egy hónapban pár 10 megánál wapozással, még akkor sem ha pornóképeket tölt le és az flotta árban pár száz ft lenne csak vagy ingyenes.

nemtudom 2007.12.11. 17:33:58

a kallereknek nincs céges mobiljuk, a máv meg ha a menetrendet nem tudta odaadni nekik, akkor a wapra se veszik rá őket. Miért nem kaptak pda-t, hogy olvashassák a pdf menetrendet? kb ugyanaz...

amúgy a telefonáló hölgy tutira nem máv alkalmazott volt. Ha alkalmazna is ilyet a máv, azt csak állandó nappalos munkarendben tenné, szóval csak reggel 8-tól 16:00-ig telefonálgatnának munkanapon.

Már rég nem az illető céget nézem rossz szemmel, ha felhívnak szombat este, hogy mi erről vagy arról a véleményem. Valakinek kiadja a vezeteőség, az a vezetőség, aknek még sosem csörgött a mobilja vacsora közben valami idiótaság miatt...

titan 2007.12.11. 17:34:51

Sheldrake: nem tudom melyik szolgáltatónál vannak a kallerek flottában, de én a Vodafone-nál alig tudom használni az elvira-wapot, állandóan azt mondja, hogy a szolgáltatás ideiglenesen nem elérhető. Zárójelbe kell megjegyeznem, hogy minden más wapoldal amit látogatok tökéletesen jön... Szóval elvirawap suxx!

gothmog 2007.12.11. 18:13:19

Aki vonatozni akar, az készüljön fel előre. Arra alapozni az utazást, hogy majd ki lesz függesztve, vagy a kaller megmondja, botorság.:)
Hozzánk egyszer jehova tanúi kopogtak be vasárnap délben, de ez itt off, úgyhogy nem is mondom tovább, hogy mi volt.

Sheldrake (törölt) 2007.12.12. 16:49:08

Re: titan · www.punkportal.hu 2007.12.11. 17:34:51
-----------------------------------
Akkor Vodánál kell esélytelenül reklamálni wapügyben vagy nagyobb valószínűséggel a telefonod típusa és az elvira nem kompatibilis egymással. Ha JAVA képes a telefonod szedd le az Opera mini-t vagy a Opera Mini 4 betat és azzal menni fog.

Nekem T-Mobile, Nokia uyxz-vel ok, Motorola V3x (ezzel volán wap nem megy, de a vakbarát web már igen), C385i szintén ok. Most meg veszek új telefont, bementem a rózsaszín párduchoz és kipróbáltam a telefont a bemutatóteremben, hogy a Volán meg az Elvira wap megy-e vele. :) Alkalmazkodom.

Egyébként tényleg fel kell készülni minden eshetőségre utazás előtt, pl. hogy V43-ak potyognak az égből, nem a kallert kell zaklatni, mert bár feladata tájékoztatást adni, nem tudja bejárni a vonatot, ha valakinek analóg utitervet készít milliméterpapírra a jó minőségű vasúti pályán jó minőségű lengéscsillapítókkal megáldott BHV kocsiban. :)

Rebca 2007.12.12. 19:13:40

Fennakadtam: marketting? Miért lenne két té? Vagy csak poén akart lenni? ehh.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2007.12.14. 19:32:46

A petting mintájára marketting :-)

Érdekes engem nem hívtak fel, pedig én is mondtam volna szépeket ám ;>

Esetleg kiegészítve statisztikákkal, hadd írogasson a hölgy, jegyzeteljen csak :-)

Ha valaki ekkora gyökér, hogy csak úgy felhív (tudom ez a munkája, lesz@rom) ismeretlenül reklám/felmérés/telefonspam témában, akkor az dolgozzon is meg a pénzéért, megrendezem neki az Eszelős Szívatást :-)