MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Visszatérítés? Persze...

2007. november 27. - georgejr
Hát ez kész. Szánalmas. Ennyit a korrektségről....

Tisztelt MÁV szerkesztőség,

2007. november 23. péntek, Sopronról igyekeztem Budapestre a páromhoz a 911/936-os Kékfrankos/Alpokalja IC-vel, mint ahogy ez kéthetente lenni szokott.
A 21:48-as érkezés helyett sikeresen bedöcögtünk 22:18-ra a Keleti pályaudvarra. Felpillantottam a vasútállomás órájára-illetve a sajátomra- és mivel a késés -még barátok közt is- kétszer annyi mint a MÁV által előírt 15 perces határ, sietve mentem le a jegypénztárokhoz, hogy visszaváltsam az IC helyjegyet. A pénztároshölgy persze nem így gondolta, csak annyit közölt, hogy azt a "felsőbb utasítás kapta" h. nem válthatja vissza a jegy helyjegy árát.

Én -mint később kiderült naívan- rögtön azt hittem, hogy a hölgy rendelkezik téves információkkal, ezért az ügyeletes tiszthez fordultunk (a kilencedik vágány mellett lévő irodában). Itt a bent dolgozó hölgy közölte a felhalmozódott kisebb tömeggel, hogy vágányzár miatt a vonat 21:58-ra volt kiírva nem 48-ra.

És itt jött a meglepetés, amire nem számítottunk: a MÁV szerint a 22:18kor beért vonat már a Keletiben volt 22:13 -kor, tehát pont 15 perces volt a késés, így NEM JÁR VISSZATÉRÍTÉS!
Próbáltuk elérni az ügyeletes tiszt felettesét, de kérésünkre se nem jött le beszélni velünk, se nem vette át a telefont, csak annyit üzent, hogy nem fizetnek vissza semmit.
A telefonbeszélgetés után az irodában dolgozó hölgy odadobta elénk a "panaszkönyvet", hogy tessék ide lehet beírni, ha nem tetszik a dolog, de mellkesen odavette hogy "úgyse történik semmi".
Szóval így kell kimagyarázni egy fél órás késést, köszönjük MÁV.

Üdvözlettel:
XX / Sopron

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr85242070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bari6 2007.11.27. 12:46:49

Ez a MÁVHOZ méltó magatartás...és még ilyen munkaerőt védi meg a szakszervezet...nevetséges!

Fedup Sári 2007.11.27. 13:54:53

Bari6: Illetve viszont, az ilyen céget fedezik a munkavállalói.

XX, nem cseréltetek telefonszámot a többi hoppon maradt utassal? Akkor lehetne perelni...
Amúgy, az ilyen esetekből teljesen egyértelmű, hogy _A_ _F_O_R_G_A_L_M_I_ _N_A_P_L_Ó_K_A_T_ _M_E_G_H_A_M_I_S_Í_T_J_Á_K_ _A_ _M_Á_V_N_Á_L_, ami ugye nem polgári jogi kategória, mint a vissza nem térítés. Emiatt a közlekedési hatóságnál kellene eljárást kezdeményezni. Tapasztalatom alapján ők valóban lefolytatnak valamiféle vizsgálatot, eljárnak az ügyben. Ha más eredmény nincs is, legalább szív a máv is egy kicsit.

Tibee 2007.11.27. 15:24:13

Egy nagy lóf*sz kell az összes mávos dolgozó seggébe, nem sztrájk, kivéve a lelkiismeretesen dolgozókat! Csak sajnos egyre kevesebb van belőlük, mert pket biztos elbocsájtják.
Gaskó Istvánnak is nyugodtan el lehet küldeni ezeket szerintem, csak hogy lássa kiket akar annyira megvédeni!