MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Hull a pelyhes fehér hó...

2007. november 27. - georgejr
Bizony rendkívüli logisztikai és szakmai felkészültséget igényel a lapátolás, de persze a havazást nem vártuk, hiszen még nincs december, az majd csak hétvégén lesz ugyi?
Nekem ne mondja senki, hogy ez a MÁV vezetés hibája! Nem. Ez kérem trehányság. Max az állomásfőnököt lehet szidni mint vezetőt, aki nem küldte ki az embereit lapátolni...

Sziasztok!
 
Százhalombattára ma reggelre esett le az első nagyobb mennyiségű hó (kb. 5-10 cm)!
Kimentünk az állomásra és nem hittem a szememnek, végig az állomás épületétől, egészem a vonatig, beleértve a peront is, vastagon állt a hó mindenhol. Hozzáteszem a hó alatt jég volt.
Se elkotorva, se felsózva,  se lehomokozva nem volt...
A ma reggeli 15 perces késést már meg sem említem,hisz örültünk,hogy csak ennyit késtünk!
Kérdezném a tisztelt MÁV-os sztrájkoló vasutasokat,hogy ez kinek a dolga lenne???
Rossz ilyennel példálozni, de mi van ha valaki vonatra felszállás közben beeseik a jeges peron miatt a vonat alá, vagy simán csak elesik és eltörik a lába, karja...., ki téríti meg a munkából való kiesést, orvost...sorolhatnám, mert biztos nem a MÁV...akkor jönne az a szöveg,hogy nagyon sajnáljuk...blablabla, de a perontakarítást külsős cég végzi...blablabla...reméljük,hogy az átélt kellemetlenségek ellenére, továbbra is az utasaink között üdvözölhetjük...blablabla
 
EZEN SEM ÁRTANA ELGONDOLKOZNI, SŐT AZ ILYENEKEN KÉNE ÉS NEM A SZTRÁJKON!
 
Üdv.,
K.B.

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr15243477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nekemirj 2007.11.27. 11:59:35

Tatabánya állomás hasonlóan havas. A vonat szintén 15 percet késik, mert Oroszlányból nyári napsütésben sem tud jönni, nem hogy 2 cm-s hóban. A legjobbat a déliben röhögtem, mikor bemondja 7:52-kor, hogy a "rendkívüli időjárás" miatt a Martonvásárról 7:13-kor érkező gyorsitott 45 percet késik. A menetideje sem lehetne ennyi, nemhogy a késése. És nem értem mi volt a rendkívüli időjárás? Ha lenne 2 méter hó három hónapja meg -40 fok akkor rendkívüli lenne, de ez nem az. Csak azt nem értem mikor talál már valaki egy tökös jogászt, aki 100 milliós kártéritést varrna a MÁV nyakába utasonként az elmaradt szolgáltatásokért. Ugye anno az autopályadijért Kovács Kázmér úr pereskedett, hogy aránytalan a szolgáltatás szinvonalával. Itt az utasnak kellene pénzt adni, hogy igénybe veszi a szolgáltatást.

Fedup Sári 2007.11.27. 14:11:00

A legfaszályosabbak a mostanában divatos viacoloros peronok, amik annyira egyenetlenek, hogy még a legnagyobb igyekezettel sem lehet eltávolítani róluk a havat (esetleg Süsünek sikerülne), és a vékony hóréteg, ami ottmarad a hólapátolás után, néhány nap alatt jégszerűvé alakul át rajtuk.

petya.bacsi 2007.11.27. 14:43:01

Az igazi havas országokban (Svájc) is előfordul a havazás miatt késés - nagyritkán, amúgy a késést nem nagyon ismerik. Itt a nagy síkságon meg már a napsütés is elég, hogy késsen a vonat. A két ország között annyi a különbség, hogy Svájcban szolgáltat a vasút, idehaza meg azt lesik, hogy mikor lehet sztrájkolni (itt NEM azon vasutas dolgozókra gondolok, akik becsülettel végzik munkájukat, akik minden nap kapcsolatban vannak az utasokkal, tehát akinek nem inge...).

Snake 2007.11.27. 15:08:37

Azt nem értem,hogy hogy kerülnek a havas peronok és a sztrájkoló mozdonyvezetők kapcsolatba egymással.Ha valahol nagy a hó,akkor ugorjon le lapátolni,vagy mi?

petya.bacsi 2007.11.27. 15:53:31

Snake: Nem. Azt írtam, hogy míg odakint van szolgáltatás, és ténylegesen dolgoznak a vasutasok, itt a - legtöbb, de tisztelet a kivételnek - vasutas azt várja, hogy mikor tud valamiért besértődni és munkát beszüntetni.
Munkához való hozzáállás a legtöbb (de nem mindegyik!) vasutasnál eléggé gázos, mert igazából nekik 8, hogy egy vonat pontosan megy, vagy késik.

efi 2007.11.27. 17:17:42

Snake:
Aha szóval nincs is senki, akinek el kéne takarítani a havat, nagyszerű. Gondolom az utasra vár a feladat.
Gyanítom van egy két szakszervezetis a perontakarítok között is, akik vidáman sztrájkoltak. És igen a kalauz és a mozdonyvezető is takaríthat havat - persze nem menetközben - ha valaki odavezényli őket, szerintem ők is jól el voltak a melegben. Vagy ma is sztrájk volt, kicsit lemaradtam ?

Slam 2007.11.28. 23:38:03

battán még ma is letaposott havas volt az összes peron (nem olvadt el, mint pesten).

engem az is érdekelne, hogy miért nem lehet 2 napja hazajutni pestről? a vágányzár miatt? se székesfehérvár, se dunaújváros felé... 30-40-50 perces késések vannak. minek mondják be, hogy 5 perc késés, amikor egyértelmű, hogy több? vagy, hogy indul a vonat, amikor nincs is mozdony hozzácsatola? arról persze, hogy miért, semmi információ...

petya.bacsi 2007.11.30. 18:09:09

Túl vagyunk az első télinek nevezhető zúzmarás reggelen, mikor szikrázik a vonatok áramszedője, mikor a felsővezetékhez ér.

A hatvani vonalon információim szerint már megjelentek a téli késések... Pedig most nem szajkózta mellverve a kommunikációs osztály, hogy ihaj-csuhaj fel vagyunk készülve a télre! Egyre hidegebbek lesznek az éjszakák, tehát a kedves MÁV is hozza a szokott formáját. G. úr is inkább erre figyelne...

efi 2007.11.30. 19:04:59

G.Úrnak más dolga van. Már meghirdette a Feltámadásig tartó sztrájkot.
index.hu/gazdasag/magyar/sztra071130/