MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Re: Késés, szakadt kocsik

2007. november 23. - georgejr
No reméljük a javítás megtörtént:)

Megjött a válasz http://megintallunkvazze.blog.hu/2007/11/13/re_keses_szakadt_kocsik

Tisztelt Utasunk!
Köszönettel vettük 2007. november 7-én Ügyfélszolgálatunkhoz intézett megkeresését. Engedje meg, hogy az ott felvetettekkel kapcsolatban a következőkről tájékoztassuk:


2007. november 5-én a Cracovia nemzetközi gyorsvonat 10 perc nemzetközi késéssel lépett be hazánk területére, és Hatvan állomásig ideiglenes sebességkorlátozásokból kifolyólag még 12 perc késést szenvedett. Budapest-Keleti pályaudvaron a digitális utastájékoztatási napló tanúsága szerint a vonat érkezési adatai 8 óra 39 perckor kerültek feltüntetésre. Az adatok frissítése 9 óra 32 perckor, majd 9 óra 48 perckor történt meg. Ezután utasainkat négy alkalommal tájékoztatták a hangosbemondón keresztül.

 

Aszód, illetve Gödöllő állomáson élőszavas bemondás által történik az utastájékoztatás.

Őszintén sajnáljuk, és szíves elnézését kérjük, amennyiben a vonat késéséből, valamint az észrevételében felvetett tájékoztatásbeli hiányosságból Önnek kellemetlensége adódott.

Visszajelzése alapján természetesen felhívtuk érintett állomásokon szolgálatot teljesítő munkatársaink figyelmét a pontos és időben történő utastájékoztatás követelményének betartására, annak érdekében, hogy a jövőben hasonló hiányosság ne fordulhasson elő.

 

Illetékes munkatársunk információja alapján az észrevételében említett kocsi a pályaudvarra érkezés után ablakának meghibásodása miatt azonnal kisorolásra került, és javítási célból Békéscsaba állomásra küldték.

 

A jelzett tisztaságbeli hiányosság orvoslása érdekében észrevételét természetesen illetékes munkatársunk felé továbbítottuk.

 

Reméljük, hogy törekvésünknek köszönhetően a jövőben egyre kevesebb problémával találkozhat szolgáltatásunk igénybe vétele során.

 

A megélt kellemetlenségek miatt még egyszer szíves elnézését kérve, megkeresését köszönjük.

 

Tisztelettel:

xy
ügyfélszolgálati szakelőadó

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr70239120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

petya.bacsi 2007.11.23. 12:04:49

" Gödöllő állomáson élőszavas bemondás által történik "

Ez nem igaz! Gödöllő állomáson Rába Balázs (asszem így hívják az MTV-s Híradóst) hangja szól - gépről. Még ezt sem tudják?????

Attila31 2007.11.23. 15:15:12

Ugyan honnan a fittyfenéből tudnák,hogy hol mi van?Még azt sem tudják melyik vonat a nemdohányzó vonat,és melyiken van külön dohányzó kocsi...Az ügyfélszolgáatnak írtam én is egy hasonló vonat ügyében.A vonat a kiírás szerint is továbbít külön dohányzó kocsit(utaztam is rajta nem is egyszer),de az ügyfélszolgálati előadó azt válaszolta,hogy a vonat nemdohányzó.Hogyne hiszen soha életében mégcsak nem is járt azon a pályaudvaron ahonnan az a vonat indul...
Gőzük sincs melyik állomáson milyen bemondás van,totális káosz van(volt és lesz is...).

Fedup Sári 2007.11.23. 22:06:21

Kár, hogy a honlapjukon nincs automatikus panaszmegválaszoló szolgáltatás. Egy nem túl ügyes programozó pár nap alatt az összes lehetséges felmerülő problémára hasonló válaszlevelet generáló szoftvert összedobna.

Mondjuk megrendelhetnék a szokásos módon valamelyik exmávos főnök havertól 50 millióért.

(Vagy ez már ezzel a pogrammal készült, azért xy az aláírás?? Amúgy nem egészen értem, hogy a mávstart részéről hivatalos választ adó személyek nevét miért kell kiikszipszilonozni a blogon...)

petya.bacsi 2007.11.24. 09:57:33

Peti817172M: ezt csak mi, utasok tudjuk ;)