MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Hullahó

2007. november 12. - georgejr
Percek kérdése....


Szép napot, már akinek az!

 

Tegnap este leesett 1 kis hó, ami már ugye alapon káoszt jelent kis országunkban….. és az embernek rögtön az a gondolata támad, hogy reggel késni fog a vonat, de azért odafigyel arra, hogy vidáman kezdje a napot. Ma reggel a 08.28-as vonattal szerettem volna bejutni a Nyugati-pályaudvarra, úgy, mint minden reggel…de most is csak vártam, vártam, úgy ahogy ez minden áldott nap történni szokott - mert ezen a vonalon ez teljesen normális, a MÁV-ot egyáltalán nem érdekli, hogy az emberek késve érnek munkahelyükre, hogy nyáron izzadnak, télen vacognak, itt semmi sem számít, csak az, hogy a méregdrága bérleted nálad legyen – ott álltam, de megint hiába.
Felhívtam a MÁV direktet, megnyugtattak, nem történt semmi baj, hamarosan jönni fog a vonat, várjak kitartóan, mert percek kérdése lehet!!! Ezek után nyugodtan ácsorogtam ott a hidegben, terhesen még 20 percet, reménykedve, hogy hamarosan már melegben leszek és végre sikerül beérnem a munkahelyemre…. feleslegesen!!! Újra telefonáltam, mikor közölték velem, hogy meghibásodott a szerelvény, ki fog maradni az a bizonyos járat, amire immár 40 perce várok a hidegben!!!!!! Mert ugye abban az esetben, ha véletlenül elromlik 1 vonat felborul az egész közlekedés órákra, mert lehetetlenség megoldani a problémát rövid időn belül!!!

Felháborítónak tartom, hogy 2007-ben képtelenek tájékoztatni az embereket, betartani a menetrendet!!!! A szolgáltatás színvonala egyenlő a nullával!!!!! Minek van MÁV direkt, mikor nem tudnak felvilágosítást adni a pillanatnyi helyzetről, fogalmuk sincs arról, a járatokkal mi történik????? Több száz forintba kerül 1 hívás, és az igaz, hogy az ember egy kellemes női hanggal találja szemben magát, de kit érdekel ez???? - inkább lennének mogorvák, de napra készek!!!!!

Nem is szaporítom tovább a szót, mert felesleges, az ember hosszú oldalakat tudna teleírni…. Én csak azt szeretném megtudni, hogy miért nem lehet odafigyelni az emberekre, és olyan szolgáltatást nyújtani, amit megérdemelnek!!?? Ja, és még 1!!! Mi lesz mikor már tényleg hideg lesz (nem mintha most nem lenne az)????? – az emberek megfagynak, megfáznak a peronon??? És mi lesz akkor, ha a főnök már nem lesz elnéző és kirúgják az embert az állandó késések miatt???? – akkor majd a MÁV intéz új munkahelyet?????

 

Üdvözlettel,

P. Anikó

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr34226516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Láttam - olvastam · http://lattamolvastam.blog.hu 2007.11.13. 07:27:27

Szerintem már rájuk férne egy komolyabb feljelentés, "próbaper" (azt hiszem így hívják). Csak egyet kell megnyerni, utána már észbekapnának, ha nem akarnak többmilliót kiadni kártérítésként. Bár kétlem, hogy a fejeseket hoznák ki felelősnek.

Fedup Sári 2007.11.13. 10:42:09

Igen, jó lenne, ha valaki bepróbálkozna egy kártérítési perrel. Az ilyen per azonban nem arról szól, hogy személyesen ki a felelős, hiszen a per a két szerződő fél között zajlana, azaz utasként a mévstartzéertét perelnéd kártérítésért, és tökmindegy, hogy azon belül kinek köszönhető a károd.