MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Re:Anomália hegyek

2007. október 07. - georgejr
Emlékeztek HP rendkívül pontos cikkére. Megjött a válasz. Gyanítom időeltolódás van, vagy talán közel kerültünk egy fekete lyuk eseményhorizontjához.


Sziasztok!

A korábbi, a Cracoviát érintő postra a válasz megjött. Annyit tegyetek hozzá, hogy "a két vasút állomása között (Szlovák: Čana, azaz Hernádcsanád és a magyar: Hidasnémeti) között miképpen lehet összeszedni közel 8 perc késést? Mert a szlovákoktól +2-vel lépett ki (szeptember 20-át tessék nézni: http://pis.nfo.sk/vlak/381/archiv/2007-09) , Hidasnémetibe pedig a lentiek alapján +10-el érkezett. Vagy valaki felfelé kerekít? :)"

Üdv,
HP

------- Forwarded message follows -------
Subject:                     Válaszlevél Gy.69-2780-07
Date sent:                  Thu, 4 Oct 2007 10:37:57 +0200
Priority:                      Urgent
From:                         Molnár Zoltán_MÁV-START_Ügyfélszolgálat <molnar.zoltan@mav-start.hu>
To:                            ...


Tisztelt Utasunk!

 

 

Köszönettel vettük a Társaságunk részére megküldött észrevételét. Azzal kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:

 

A megkeresésében jelzett CRACOVIA nemzetközi gyorsvonat közlekedését megvizsgáltuk. Annak során megállapítottuk, hogy a jelzett vonat 2007.08.01 – től 09.26-ig terjedő időszakban szinte minden nap kisebb –nagyobb késéssel lépett be Hidasnémeti állomáson a ZSR vasúttól.
A vizsgált időszakban 53 alkalommal lépett be késve, összesen 833 perc késéssel.
 
Az Ön által kiemelt 09.20-i késést elemezve megállapítottuk, hogy a 381/539 CRACOVIA nemzetközi gyorsvonat ezen a napon +10 perc késéssel lépett Hidasnémeti állomásra. További késést Füzesabony állomás bejáratán szenvedett, mert előtte egy tehervonat közlekedése műszaki hiba miatt több időt vett igénybe a tervezettnél. Füzesabony – Hatvan állomások között további 3 perc késés alakult ki a pályaállapot miatt bevezetett lassújeleknek köszönhetően. A nyári nagy meleg miatt a vasúti pálya állapota jelentős romlást szenvedett, ezért 2007. július közepétől jelentős mennyiségű lassújel került bevezetésre, mely sajnálatosan megnövelte a Menetrendben meghirdetett menetidőket. Jelenleg nagy erőkkel folyik a sérült pályarészek helyreállítása a Szerencs –Miskolc – Hatvan vonalszakaszon.

 

Javaslata, miszerint ebben az időben indított szerelvény a vonat menetében (ütem szerint) személyvonatként közlekedjen, túl nagy késés esetén kivitelezhető, és volt is rá példa. Szükség esetén a forgalom zavartalan lebonyolítását folyamatosan figyelemmel kísérő munkatársunk rendkívüli esetekben elrendeli a szerelvényvonat személyvonatként történő továbbítását. 

 

A tapasztalt kellemetlenségekért ezúton kérjük szíves elnézését. Bízunk benne, hogy intézkedéseink eredményeként a jelzett késések megszüntethetővé válnak.

 

Megkeresését, észrevételeit köszönjük.

 

 

Üdvözlettel:

Molnár Zoltán

ügyfélszolgálati szakelőadó

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr7188793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ashi Valkoinen 2007.10.07. 19:46:48

Nem tudom. Ez a MÁV válasz nekem most korrektnek tűnt, és nem félremagyarázásnak. Elmondta az okokat, konkrét napra is vonatkoztatva, elismerte a hibákat.

krtek24 2007.10.07. 20:09:47

Szerintem is teljesen korrekt válasz, és még az is igaz, hogy gőzerővel folyik a helyreállítás a vasútvonalon.