MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Kaller nem tájékoztat, de a Direkt jól működik

2007. szeptember 27. - georgejr
Ideje lenne végre tényleg a kalauzok körmére nézni. Az már ciki, amikor az utasnak fel kell hívnia a Direktet, hogy tudjon vlaami infót, mert a kalaut nem tesz eleget a tájékoztatási kötelezettségeknek...

Ma (szeptember 26.) váci vonal. 17 óra indulás, pontosan. És ennyi volt a sikertörténet, hogy a vonat időben elindult.
 
Majd rögtön meg is állt az állatkertnél a nyílt pályán. 17,30-kor hívás kínban a mávdirekre: info azonnal: vezetékszakadás.
 
Nagyon dícsérendő, hogy az információs vonalon azonnal megtudhatja az ember, hogy miért nem megy a vonat. Király.
 
Gondolom a kaller bácsi/néni is pontosan tudja, hogy mi a helyzet, mégsem emelte fel a nagy seggét és ment végig a vonaton, hogy emberek, ma itt alszanak. Ez nincs benne a munkaköri leírásban?
 
üdv
 
az én rózsám nem vasutas

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr60178431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kismanó 2007.09.27. 11:05:26

És persze, amikor a vonatot elindították, már rég tudták, hogy vezetékszakadás van.
Miért nem tudják bemondani az állomáson? Miért kell a nyílt pályán megállítani a vonatot? Ilyenkor egy csomó ember találna más megoldást, hogy eljusson az úticéljához, és nem ülne órák hosszat a vonaton, ha nem kerülne a MÁV hibájából ilyen kellemetlen helyzetbe.

Girhes macska 2007.09.27. 13:19:07

Ott voltam az inkriminált vonaton és igenis tévedsz, a kaller bácsi végigment a vonaton (az első kocsin legalábbis), igaz, hogy kissé fura stílusban: váll behúzva, karok a fejet védve, vasutassapka a kézben (arcot takarni), bajusz alatt érthetetlen motyogás. Próbáltunk kérdezni, ám kérdésünk pusztába kiáltott szó maradt...
Esküszöm, nem bántani akartuk, csak információhoz szerettünk volna jutni. Nekem pl. nincs meg a mobilomban a MÁVDirekt száma, de most már jó lesz megkeresni és elmenteni.

kisi001 2007.09.27. 14:20:07

Sajnos én is abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy a fent említett vonattal indultam (volna!) haza...

Csak két apró megjegyzés:
Már az ötórási indulás sem sikerült, kb 17:10-kor gördült ki a vonat az állomásról.

A kaller végig ment ment a vonaton (hátulról a harmadik kocsin legalábbis), mi kérdeztük is, hogy "miért állunk vazze", a válasz egy gyorsan odavetett "nem tudom" volt.
Persze azért a kaller becsületére legyen mondva, nem is ellenőrizte utána a jegyeket...

magocska 2007.09.28. 11:31:30

Azt én még sose hallottam, hogy bemondták volna, hogy miért késik a vonat/késnek a vonatok. Mikor legutóbb a keletibe volt a káosz (kisiklott a vonat), akkor se mondták, hogy mi van. Csak, hogy bizonytalan ideig nem indul, meg bizonytalan késés. Csak az utastársak beszélgetéséből értesültünk az okról.

kismuk 2007.09.28. 11:39:56

Csak azt szeretném megkérdezni szerintetek, ha a kaller is a vonaton volt honnan tudta, tudhatta mi történik kint. Szerintem ha már elöbb vezeték szakadás volt akkor a villanymozdony hogyan indult el?

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2007.09.28. 12:35:46

onnan kérlek szépen, hogy a vonat és az állomás kommunikál.

a második kérdésed költői, erre csak a máv tudna válaszolni. ugyanis a 17 órás vonat vesztegelt, ezzel szemben két másik vonat húzott el mellette. nem látszott, hogy utasok tolják.

gondolom arra az időre, míg áthaladt a vonat, egy önként jelentkező vasutas létrán állva összeérintette a kábelt :)))))

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2007.09.28. 12:42:15

ja, és direktnéni elmondta, hogy mostanában sok az olyan jellegű utaspanasz, hogy kallerbácsik és kallernénik nem tájékoztatják az utasokat.

ez gondolom azt jelenti, hogy kéne nekik, nem behúzott nyakkal lopakodni végig a vonaton lenne a feladat.

mer ha teszem azt elkiáltja magát, hogy aszonygya: hölgyeim és uraim, sajnos vezetékszakadás esete forog fenn, a javítás bizonytalan ideig tart, elnézésüket és türelmüket kérjük, akkor mindenki nagyon elégedett, és azt mondja,hogy lám milyen kedves kallerbácsi és kallernéni, hogy így tájékoztatja az utasokat.

osztán meg a vezetékszakadás nem úgy néz ki, hogy megy a vonat, a masiniszta meg látja, hogy földig ér a kábel és kész, a vonat megáll, és az utánuk jövők közül senki nem tud semmit, hanem hopp, megáll a nyílt pályán és kész.

ha így lenne, az azt jelenti, hogy még a középkorban vagyunk, és ember fut zászlóval a vonat előtt és kiabál, hogy jön a vonat. Ha meg nem megy tovább, fut visszafelé, hogy nem lehet továbbmenni.

ezt te sem gondolod komolyan.

krtek24 2007.09.28. 16:00:09

Szia Magocska!

A keletis esetben kb. százszor mondták be, hogy miért nem indulnak időben a vonatok...