MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Pozitívumok

2007. augusztus 21. - georgejr
Ashi ma pozitív dolgokról írt. Igen vannak nagyon normális vasutasok is. Köszönjük.

Ezúttal egy emberbarát kalauz-páros történetét szeretném megosztani veletek, hogy mindenki lássa, az emberség sokkal többet ér, mint az anyázás és a köcsögösködés. Nem adok meg konkrét adatokat úticélról, illetve időpontról, mert félek, hogy esetleg ezek a kedves kalauzok kapnak a fejükre a vezetéstől.

A lényeg, hogy egy olyan állomáson szálltam vonatra, ahol sok szerelvény halad át, és többfelé ágazik el a pálya. Én az egyik irányba mentem, egy találkáról hazafelé, vettem jegyet, minden okés. Jönnek kalauzok, kérik jegyem, mutatom, oké, aztán a mellettem ülő házaspártól is. Na, ők vettek jegyet maguknak, de rossz vonatra szálltak fel, mert abszolúte más útirányba szerettek volna utazni. Amikor ezt megtudták a kalauzok, mondták nekik, hogy következőnél szálljanak le, mert mindjárt jön visszafelé a vonat, ők
 nem kezelik le azt a jegyet, és telefonon szólnak a szembevonaton dolgozó kollégának, hogy ő se kezelje le, és akkor plusz költég nélkül megússzák ezt a kis kitérőt. Mivel közvetlen közelben volt ez az egész, így mindent hallottam, gondoltam, elküldöm ide,
a sok anyázás közé. Mert vannak ilyen kalauzok is.

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr12144713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.