máv-start zrt. ügyfélszolgálata részére!
Azt egészen pontosan hogyan gondolják, hogy a reggeli csúcsidőben vonat érkezésekor a karámnak 1, azaz egy darab kapuját nyitják ki, és a teljes ki és be irányú forgalom azon az egy kapun keresztül folytatódhat csak? Különösen úgy, hogy az érkező vonat nemzetközi vonat (2147-es sz. Érsekújvár-Bp). Különösen úgy, hogy a vonat a szokásos 7-8 perces késéssel érkezett.
Miért viselkednek úgy, mintha a teljes személyszállítást tkp. szívességből végeznék? Lehet, hogy nem tűnt fel még maguknak, de nem, ezért az utasok fizetnek. Én például havi 21 ezer forintot. Valamint e mellé jókora állami támogatást is kapnak, azaz az én, illetve a többi adófizető pénzét is zsebre teszik.
Kérem, válaszukban mellőzzék a szokásos mellébeszélést, de az olyan formaságokat is elhagyhatják, mint a "kedves/tisztelt utasunk" formula használata, ezt ugyanis nem leírni kell, hanem azzal összhangban cselekedni. Utóbbi valahogy nagyon ritkán jön össze maguknak.
Arra viszont szíveskedjenek kitérni, hogy milyen módon kívánják a jövőben elkerülni az ilyen helyzetek kialakulását, és hogy ennek érdekében pontosan milyen utasításokat adtak ki a karámot üzemeltető személyzetnek. Emlékeztetem magukat arra, hogy a karám felépítésekor a sajtóban megjelent nyilatkozataikban kifejtették, hogy megfelelő számú kapu kinyitása révén minden esetben biztosítani fogják, hogy a karám ne jelentsen szűk keresztmetszetet, és ne tartsa fel az utasokat. Ennek természetesen minden ígéret nélkül is így kellene lennie. A gyakorlat azonban mégis mást mutat.
Sári Tamás Gusztáv
_________________