MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

E mint elővétel

2007. augusztus 08. - georgejr

Galagonya belemerült a tarjáni vidéken az elővételbe, nem sikerült lehet a Gáspár klán van e mögött??

Salgótarján, van pályaudvar (Salgótarján – külső), vasútállomás (Zagyvapálfalva), megálló (Salgótarján). Én hajnalok hajnalán szoktam utazni hetente egyszer-kétszer, és eléggé kiszoktam „centizni” a vonatot –öt perccel a vonat indulás előtt, a jegykiadás szünetel !! – ezért ha tehetem elővételben váltom meg a jegyet, valamelyik MÁV ojjektumban.

Az alábbi a vasútállomáson történt meg a mai napon velem.

Reggel a lányom vonattal utazott el a városból, de estére jött is haza, megkértem, hogy vegye meg nekem elővételbe holnapra a vonatjegyemet. Rám telefonált, hogy a forgalmista-pénztáros nem adta ki neki a jegyet, mert  a szabály? szerint nem dátumozhat előre, csak biankó jegyet adhat, amit reggel le kell bélyegeztetnem.

Amikor hallottam csak egyre gondoltam: VASUTAS!

Délután vasútállomás:

-Kérek egy jegyet holnapra

- Nem adhatok, mert ezek a jegyek biankó jegyek, és nem lehet előre dátumozni, mert szabály az szabály ….

de kivételesen, most az egyszer utoljára.

Délután pályaudvar, ismerős pénztáros kisasszony:

-Hogy kaphatok holnapra elővételbe jegyet?

- Hogy, hogy, hogy, ahogy eddig!

-Akkor talán el kellene igazítani a vasútállomáson a forgalmistát, mert ő nem akart nekem jegyet adni, csak ha holnap reggel lebélyegeztetem az aktuális dátummal!

- Az lehet J  hogy van valami ilyen szabály J  De E betűs bélyegzővel is ki lehet adni.

Hoppá akkor ezek szerint nincs E betűs bélyegző az állomáson??

Vagy tényleg VASUTASOK a vasutasok ???  Elővételben megveszem a jegyem, és másnap újra menjek a pénztárhoz a napi bélyegzőért???

 

// Eddig bár melyik állomáson vettem a jegyet sose volt problémám, vagy előre tekerték a dátum sort, vagy E bötűs dátumbélyegzővel kaptam a jegyet - igaz egyszer volt olyan is, hopgy éppen elfogyott a jegy, és egy két lapos sajt cetlit kaptam J - A felitator MÁV-ról  MÁV-START-ra ki lehetett cserélni, de a mentalitás mintha romlott volna!! //

 

galagonya

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr18135548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fedup Sári 2007.08.09. 09:30:53

Egyik alkalommal, mikor "holnapra" kértünk a Nyugati pénztárában jegyet (ne kelljen már vasárnap este 10 percig sorban állni), "mára" kaptunk, ami sajnos csak "holnap" tűnt fel -- a kalauznak. Milyen faja dolog kétszer fizetni egy utazásért... és még ők gyakoroltak kegyet, hogy nem kellett pótdíjat fizetnünk!

Ákibard! 2009.04.02. 18:26:21

A forgalmista pénztárakban nem mondog van elővétbélyegző, és sokszor korlátozott a menetjegykiadásuk is. Teljesen szabályos volt így a dolog, még ha kívülállónak értelmetlen akkor is.
süti beállítások módosítása