MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Tuskó

2007. július 22. - georgejr
Elindult a Tuskó blog. A hypergagyikra szakosodott tesóblog:
http://tuskoblog.blog.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr100122871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atis2 2007.07.23. 10:10:41

Üdvözlet!

Elég sokat vagyok kénytelen utazni vonattal, a késéseket, büdös, piszkos kocsikat már - amennyire lehet - megszoktam. De az elmúlt hétvégi utazásaim túltettek mindenen, elrettentő példa következik:
Pénteken a Bp - Kál - Heves vonalon utaztam. A vonat Aszódig összeszedett gyorsan 20 perc késést, majd Kálig ezt tartotta is. Kálban az ütemes menetrendig kb 15-20 perc volt az átszállási idő és a mellékvonali szutyok megvárta a késős fővonali társát. Na most már 9 perc az átszállás és mellékvonali barátunk az indulási ideje után csak 5 percet vár. Így 5 perc miatt lekéstem a kétórás ütem szerint közlekedő Hevesi vonatot. A hölgy a pénztárnál teljes leleki nyugalommal közölte, hogy hát így jártál.
Itt jutott eszembe a MÁV-os reklámszlogen: Több idő jut a búcsúra, most már értem miért!
Mondanom se kell ezután buszoztam inkább.

Vasárnap vissza Pestre a Jászapáti - VÁmosgyörk - BP vonalon.
Jászapáti - VÁmosgyörk rögtön 30 perc késéssel indult, így inkább Újszász felé mentem a másik vonattal. Újszászon végre felülhettem a Bp felé tartó személyre, kaller elmondása szerint alig 2 óra alatt megtesszük a kb. 90 km-t.
A java csak most jön:
Sülysáp előtt megálltunk és laza 30 percig nem történt semmi (volt hangszóró a vonaton). Aztán végigvágtázott a kaller és mondta hogy befékezett az egyik kocsi és úgymaradt, dolgoznak az ügyön. További 30 perc után kérdésünkre, hogy miért nem szállítanak át a melletünk elhúzó vonatok valamelyikére, azt mondta katonásan, hogy nyílt vonali pályán tilos az átszállás!!!
Nagy nehezen bevergődtünk 1/2 10 körül Sülysápra. Újra semmi és már mindenki kezdett bepipulni. Megoldásokra tett javaslatokat sorra lehurrogták:
Pl: Sülysápon nem lehet megállítani, aminek ott nincs megállója! Ez Intercity volt, helyjegyes! Pestről nem lehet vonatot hozni, mert nincs és ember se!
Aztán nagy nehezen kihúztam egy vasutas fickóból, hogy "valószínűleg érzésük szerint" a második kocsi a rossz, így az első kettőt leakasztják, mozdony vissza és indulás.
Lényeg a lényeg: Jászapáti - Bp (kb 130 km) 5 azaz öt óra, este 11-re már a Keletiben is voltam.

És nem az a baj hogy elromlik a vonat, hanem az hogy a hétvégén 4 vonatból 3 késett és ha valami gáz van, egy nyomorult szót nem képesek mondani az embernek.

Napsugrar 2007.07.23. 10:57:45

Nem hittem volna, hogy a múlt hét eseményeit még lehet überelni..

matthew85 2007.07.23. 14:40:03

Miért van az, hogy a Londonból kifelé tartó Biminghami gyorsvonat megtud állni Queens Parknál (viszonylatban hasonló kaliberü mint Sülysáp) amikor az ugyanazon útvonalon közlekedő metro műszaki okok miatt nem közlekedett?? Ők miért tudják megcsinálni??