MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

A rettegés foka

2007. július 18. - georgejr

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr3120394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

titan 2007.07.18. 15:02:09

Hmm, nem vagyok 100%-ig biztos a dolgomban, de meg kellett volna próbálni sztem lehúzni, emlékeim szerint az ilyen budik addig gyűjtik az anyagot, amíg le nem húzzák, akkor még küld rá egy kis vizet (nagy nyomáson) és aztán "beszippantja" az egyveleget.

Napsugrar 2007.07.18. 15:41:14

titan: én rendszeresen utazom ilyen vonatokon Déli-balcsi viszonylatban, és ez szerintem tipushiba lehet, mert többször is találkoztam ilyen szituval.
(lehet ezért volt viszonylag olcsó)

Napsugrar 2007.07.18. 15:42:22

"Majd szólok a kaller bácsinak..." :D:D:D

titan 2007.07.18. 15:46:57

Napsugrar és máskor vszont alapból lefolyt? Mert akkor valószínűleg én tévedtem, csak emlékszem én is arra, hogy előszőr én is csodálkoztam (első esetben Desiron), aztán lehúztam, és voilá, lement minden.

Napsugrar 2007.07.18. 15:57:00

Titan: azért gondolom, hogy tipus hiba lehet, mert nem csak a balcsi felé száguldoznak a sínpályákon ilyen vagonok de pl. a Tisz nemzetközi gyorsvonaton is igénybe vehető belföldi utazásra. A kezdet kezdetén mikor erről még a jegykiadók sem tudtak, illetve a kaller is meglepődve lépett fel a vagonra, hogy most mit is kérjen, pont ilyen szituban voltam.
2 voltunk a vagonban - gondolom akkor még az utasok sem tudtak róla - és amikor először használtam a wc-t hibátlan volt. Másodjára mikor utazásom végéhezközeledve szerettem volna használni, akkor már nem sikerült lehuznom és a WC jelzés alatt villogot a DEFEKT felirat.

Napsugrar 2007.07.18. 15:58:07

Bocsi: TISZA nemzetközi

titan 2007.07.18. 16:09:42

Ha nem lehet lehúzni az más, de szerintem itt a kölyök konkrétan meg se próbálta (mutathatott volna egy képet arról a Defekt feliratról, hogy villog-e)

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2007.07.18. 17:10:01

Ezek a használt német vonatok:)
Jegyzem meg, mikor hozták őket, semmi bajuk nem volt, most már ezek is össze vannak karcolva, az átjárókban az ajtók nem működnek rendesen, mert a sok hülye (kedves utas) rángatja, be akarja csukni, nem tudja elolvasni az az egy szót ami oda van írva "AUTOMATA" azaz másodperceken bellül magától bezáródik. Ezek a WC-k azért dugulnak el, mert a kéztőrlőt beledobálják (meg mást is) a kéztőrlő kicsit erősebb anyagból van mint a WCpapír és eltömíti a csövet. Ezek a WC-k már nem a sínre hanem tartjba mennek, ezt a WCről lehet megállapítani. A Műanyag wc még a sínre köpi az anyagot a fém viszont tartájos:) A Kedves utasok vigyázzanak arra ami van

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2007.07.19. 03:46:36

Jegyzem meg, ma pont egy ugyan ilyen vonattal jöttem haza, és a pisi ugyan így állt a WCbe. Csodák csodájára, énis belepisiltem, csak én magabiztosan megnyomtam utána a lehúzó gombot, és Lám, eltűnt:) Flirt motorvonatokba, ha bezárod magad a WCbe addig nem jöhetsz ki, míg le nem húzod:) Bezárja az ajtót az automata, és nem enged ki:)

titan 2007.07.19. 09:22:19

Akkor mégse én vagyok a hülye, hogy felismertem a zárt rendszerű vákuumos budit :) Mindegyikbe olyan kéne, mint a Flirtbe, ha tényleg ilyen.
Egyébként viszont ez az ajtóbezárásos rendszer az usgyikon is rendszeresítve van, ha megtelik a tartály a rendszer bezár. A kínos az, ha valaki még odabent van, hallottam már olyanról, hogy valaki ottragadt :)

Adani 2007.07.19. 10:04:57

Ugyanilyen retyó van a a Békéscsaba-Szeged vonalon közlekedő Uzsgyin is, de ott még működik, ha lehúzod lemegy a cucc.

atis2 2007.07.26. 11:22:14

Németországban találkoztam ilyenekkel, ott teljesen rendben voltak.
BKV figyelővel abban egyetértek, hogy a magyar utazóközönség elég érdekesen kezeli az új dolgokat. Kedvencem volt, mikor a nyomógombos ajtós elővárosi vonatok ajtajait rendszeresen (nem mikor nem nyíltak ki :D) a vésznyitóval nyitották ki.