MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

MÁV hárít

2007. június 21. - georgejr
Leveleztem a MÁV-val. Nem fűzők hozzá semmit....

Első levél:

From: Megint Állunk Vazze [mailto: megintallunkvazze@gmail.com]
Sent: Saturday, May 26, 2007 6:15 PM
To: eszrevetel@mav.hu
Subject: Fwd:

 

Tisztelt MÁV!

A mai nap folyamán történt egy incidens. Erre válaszként létrehoztam a következő blogot:
http://megintallunkvazze.blogspot.com/2007/05/szivat-mv.html
Jelen bloggal nem szeretném senki tekintélyét aláásni, sem lejáratni senkit. Szeretnék egy interaktív felületet létrehozni, ahol Önök is válaszolhatnak az itt felmerült problémákra, hiszen sokszor mi, utasok is hibázunk. Tehát szeretném, ha egy élő építő jellegű kommunikatív site/blog lenne, melyben Önök is tudnak válaszolni a beküldött cikkekre, illetve Önök is tudnak cikkeket beküldeni.

Udvozlettel:

Xy

MÁV blogger

 MÁV válasza:

On 5/29/07, xy_SZESZA_Marketing <> wrote:

Tisztelt xY!

 

Jelzését köszönjük, azt az illetékes munkatársaink felé továbbítottuk.

 

Üdvözlettel: Molnár Zoltán

Ügyfélszolgálati előadó

 Újabb levelem:

From: MÁV blogger [mailto: megintallunkvazze@gmail.com]
Sent: Tuesday, June 19, 2007 4:26 PM
To: XY_SZESZA_Marketing
Subject: Re:

 

Tisztel XYÚr!

Fejlemény után érdeklődnék.
Udvozlettel:
XY

És a Válasz:

On 6/20/07, XY_SZESZA_Marketing < > wrote:
Tisztelt XYÚr!

 

 

Köszönettel vettük újabb megkeresését. Első észrevételét továbbítottuk a Kommunikációs Igazgatóságunk felé, mivel az az Ő kompetenciájukba tartozik. Természetesen mostani megkeresését szintén továbbítottuk.

Ismételt megkeresését még egyszer köszönjük.

 

 

Üdvözlettel: XY

Ügyfélszolgálati előadó

MUhhha tehát, ha panaszkodni akarsz, akkor az nem az ügyfélszolgálat hatásköre.

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr11103012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ape 2007.06.21. 11:38:27

Hehe :) hát igen a jó kis ügyfélszolgálati osztály :D LoL
Pont ma olvastam Metro újságban (végén vannak olvasói levelek) Molnár István, Bp. lakos levelét :)
Azt írta hogy nem csak panaszkodni kel, hanem tenni is valamit, mégpedig jelezni a MÁV felé is, panaszt tenni, stb.. Igaza van, csak sajnos nem tudja h ez már semmit sem ér :(

zubby · http://www.zubby.hu 2007.06.21. 12:31:18

Az ügyfélszolgálat nem tehet mást mint egértően bológa és máe nem lefordítj az ügyfél igényét az iletékkes embernek! Az ügyfélszolgálat nem nyilaatkzhat nyilvános forumon ilyen helyen erre van a kommunikációs osztály! Tehát itt most kivételesen a MÁV szakszerűen járt el! Az már más hogy a komunikációs osztály füle botját se mozditja! Ha nem állami hanem versenyszféra lenne valószinüleg más lenne a képlet! (Mindenki kapott volna MÁV polót és ki lennénk tüntetve! )

Tökfej · http://antimav.blog.hu 2007.06.21. 15:28:02

Emlékeztek a "The Pirate Bay" főnix madaras logójára?? Na nekem egy olyan póló kellene csak nem hajóval, hanem mozdonnyal és hamvaiból feltámadó magyar vasúttal. :-P

Tökfej · http://antimav.blog.hu 2007.06.21. 18:42:50

Láttátok a híradót??????? Nem ide tartozna de ez is hárítás... Egy BKV-vezető azt nyilatkozta zavartan vigyorogva, hogy azért van forróság a combinokon, mert a bliccelők miatt nem mozog a levegő!!!!!!!!!!!!!!!
Ez a pofátlanság már hihetetlen, ugyanez megy mindenütt, a MÁV-nál is. Mit képzelnek ezek magukról? És mit képzelnek rólunk??

Prompt 2007.06.21. 21:43:35

Rájuk férne egy alapos 6sigma-kúra! Még a MÁV-ot is jól jövedelmezővé lehetne tenni, csak hát ez senkinek se érdeke, a fejesek így is szarrá keresik magukat...