MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Feri és az ismeretlen

2007. június 18. - georgejr
Feri Vácrátótra akart menni. Kisandított a vonatablakból és azt se tudta, hogy hol van. Nem működött a fapados dszípíesz, a helységtábla az állomáson.

Tisztelt MÁV!

Rutinos játékos vagyok már vonatozás műfajban, és sajnos elég sokat utaztam nyugat- és észak Európában ahhoz, hogy meglássam a minőségi problémákat a Magyar Államvasutak háza táján. A problémákat egy speciális oldalról, a kerékpárosok oldaláról is látom, mivel szinte mindenhova viszem a bringámat is.
A rengeteg példából csupán a legutóbbi, talán nem a legfajsúlyosabbat írnám itt le. Ez a példa ugyanakkor remekül lefesti a Cég működésének alapvető hiányosságait, amelyekkel engem a végletekig fel lehet idegesíteni.

Budapest Nyugati Pu. - Vácrátót az úticél. A szerelvény utolsó kocsijába szállunk, itt ui. van "kerékpártároló" (3 állítható kampó), amelynek létezéséért a balkáni viszonyok közepette akár egy pirospont is járhatna a MÁV-nak. Az út kb. 40 km, és vagy 1 óra (!) megtétele után egy állomásra értünk, amely táblák és feliratok híján névtelenségben maradt. Fogalmunk sem volt, hogy milyen településre, egyáltalán: melyik bolygóra vetődtünk? Az utolsó leszálló utasoktól tudtuk meg, hogy Vácrátótra értünk.

Pánik, majd villámgyors (...) reakció: barátnő a peronra, hogy jelezzen a kalauznak, biciklit kampókról leapplikálni, vonatról lehajítani. Sikerült a küldetés, megérkeztünk. Akkor a hol itt a probléma?

Hát ott, hogy az állomásfőnök arra a kérdésemre, hogy mi okból nincs jól látható településnév az állomáson, csak megvonta a vállát, hogy ő nem tehet semmit. Ő ismeri a problémát, ő már szólt valakinek, de évek óta semmi. ÉVEK ÓTA!

A k.va életbe, ha én szolgáltatóként évekig nem teljesítek hasonlóan kézenfekvő dolgokat, akkor bezárhatom a boltot. De a MÁV csak elvan a szemétdombján, nézegeti a köldökét és nyeli a közpénzt.

Miért? Mert az utas csak mellékes tényező, az utas  mindig elégedetlen, hát panaszkodjon. Neki ez úgyis szokása. Az utas egyenesen kártékony, ő bliccel, ő szemetel, követel, sőt a végén még autót is vesz és nem vonatozik.

Köszi hogy elmondhattam.

Üdvözlettel,

V. Feri

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr4101171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hallja menjeninnen · http://mutyiorszag.blogspot.com/ 2007.06.18. 19:23:39

A tájékoztatás hiánya nagyon sok helyen probléma. A takarító kommandó után esetleg egy táblázó kommandót is lehet szervezni.

Nigériusz 2007.06.19. 03:23:56

Együttérzek veled Feri .. A táblát meg valószínűleg valaki ellopta , és beadta a méh-be 16ft-ért .. hallottam a tv-ben , hogy a most nemrég felszámolt mellékszakaszokon elkezdték felszedni a tolvajok a síneket. Először egy brigád kiszedi a csavarokat , majd később kimennek teherautóval , feldarabolják a síneket , felpakolják és aztán irány a méh. Szerintem ha az emberek nem lennének ilyen szegények , jobb állapotban lenne a gazdaság , ritkábban történnének hasonló lopások és a MÁV se lenne ennyire lepusztult..

Valaki más 2007.06.20. 09:48:43

Na de és ha van tábla? Csak idegesít, hogy szameg, itt kellett volna leszállni :)

Tőlünk nyugatra se mindig látszik a tábla, de a kaller bemondja, milyen vonatra szálltál és melyik állomásra értél...