MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Szógálati közlendő

2007. június 16. - georgejr
Figyelem!

Ezentúl minden blog bejegyzést meg is hallgathattok.
Elindult a hangzó blog!
Minden bloghoz kerül majd hangzó blog is.  Meghallgatni a 'halljuk miről írtál' gombra kattintva tudjátok! Még nagyon béta:)
georgejr  - MÁV -Blogger

Hangzó blog

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr6599894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

menjeninnenhallja · http://mutyiorszag.blogspot.com 2007.06.17. 16:02:47

Nem ide való, inkább közérdekű közlemény:
index.hu/kultur/pol/stimmann/

"A Budapesthez hasonló méretű városokban inkább az a tendencia, hogy az egykori fejpáraudvarokat nem kiszorítják, hanem összekötik egymással, rendszerint a föld alatt. Így a vasútüzem valóban kevesebb helyet vesz el a belváros szövetéből, hiszen a vonatok áthaladhatnak a belső területeken, ott nem kell őket tárolni, visszafordítani, mosni, karbantartani. Másrészt ezzel egy korszerű, elővárosokból a centrumon keresztül a túlsó elővárosokba haladó regionális gyorsvaúti közlekedési eszköz jön létre, amely átszállásmentes megoldást nyújt sok ingázónak, így képes alternatívát jelenteni a gépkocsiáradattal szemben. Brüsszel, Varsó, Lisszabon vagy maga Berlin példa erre. A Pestnél nagyobb városokban is élnek ezzel a lehetőséggel (Párizs, London, Tokio), legfeljebb az a különbség, hogy a tucatnyi régi fejpályaudvar egy része meg is marad annak. Budapesten is léteznek kósza elgondolások a Kelenföldi pályaudvar illetve a Déli összekötésére föld alatt a Keletivel vagy a Nyugatival, ám sem a MÁV, sem a főváros nem siet ezek realizálásával. - a szerk."

Szerintem súlyos probléma, hogy nálunk a tömegközlekedés képtelen kiváltani a gépkocsiforgalmat, éppen a rendkívül kedvezőtlen ár-érték arány miatt. Sajnos ez nem csak a vasútra vonatkozik. Talán a Nyugati is megérne egy postot.
Sőt, mi lenne, ha az olvasók kis szösszeneteket küldenének (fényképpel akár) egy-egy általuk ismert, használt vasútállomásról? Mik az előnyei, hátrányai, milyen fejlesztések történtek/történnek, vagy kéne történniük (elvégre ez egy konstruktív blog), stb. Ceglédet és Kőbánya-Kispestet vállalom.

(kösz az rss-t)

georgejr · http://mav.blog.hu 2007.06.17. 19:31:25

már régóta várok egy nyugatis postot
(szívesen)